بلاکچین اتریوم

بلاکچین اتریوم 1000 برابر مقیاس پذیرتر خواهد شد

زمان مطالعه 2 دقیقه

یکی از موسسان اتریوم (جوزف لوبین) مصاحبه ای با کوین تلگراف گفت که طی 18 الی 24 ماه آینده، بلاکچین اتریوم حدود هزار برابر مقیاس پذیرتر خواهد شد.

وی اظهار داشت که اتریوم 2.0 یا همان سرنیتی (Serenity)، چنین افزایش چشمگیر مقیاس پذیری را به اکوسیستم اضافه خواهد کرد. این توسعه به چهار فاز تقسیم شده است و هشت گروه در حال توسعه بر روی زنجیر جدید می باشد.

لوبین بیان کرد که در چند ماه آینده باید شبکه آزمایشی فعالی داشته باشیم و به احتمال زیاد تا آخر سال جاری میلادی فاز صفر اتریوم 2.0 به طور کامل فعال خواهد شد.

ایشان خاطر نشان کرد چندین روش برای اتصال زنجیره جدید به زنجیره قدیمی وجود دارد. توکن های اتر می توانند از زنجیره قدیمی به زنجیره جدید انتقال یابند و مکانیزم متقابل وجود خواهد داشت.

وی به نگرانی ها درباره ی گواه اثبات سهام اشاره کرد و گفت که راجع به این موضوع تحقیقات زیادی شده تا قبل از پیاده سازی، از قابلیت ها و عمل کرد صحیح آن اطمینان حاصل شود.

منبع:cointelegraph

بلاکچین اتریوم
بلاکچین اتریوم

خدمات اول پرداخت

اول پرداخت ارائه دهنده خدمات پرداخت آنلاین ویژه دانشجویان، برنامه نویسان، فریلنسرها و سایر کاربران ایرانی است که شامل:

خرید از فروشگاه های خارجی ، افتتاح حساب های بین المللی ، ارائه درگاه های خارجی ، صدور و شارژ کارت های اعتباری ویزا و مستر ، تعیین وقت سفارت ، ثبت نام آزمون های دانشجویی ، پرداخت هزینه هاست، شارژ حساب وب مانی،فعالسازی حساب های کاربری ویژه برنامه نویسان و نقد کردن درآمد های ارزی آنها می شود.

مجموعه اول پرداخت نظر به استقبال کاربران ایرانی برای خرید و سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال هم چون بیت کوین ، اتریوم و .. و عدم دسترسی آنها به اکسچنجر های بین المللی امکان خرید و فروش این دسته از محصولات را نیر برای کاربران ایرانی فراهم نموده است.

در زمینه فارکس نیز مجموعه اول پرداخت آماده ارایه خدمات به تریدرها می باشد که این خدمات شامل نقد درآمد و نیز شارژ حساب مورد نظر جهت تریدرها می باشد.

امتیاز 5/5 - از 21 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT