تحصیل در فنلاند

راهنمای نهایی برای تحصیل در فنلاند در سال 2023

زمان مطالعه 12 دقیقه

تحصیل در فنلاند

وقتی صحبت از آموزش با کیفیت بالا می شود، فنلاند یکی از اولین کشورهایی است که به ذهن می رسد. فنلاند یک کشور شمال اروپا با جمعیت 5.54 میلیون نفر در سال 2020، نه تنها موفق شده است که با پیشرفت تحصیلی همگام شود، بلکه در ایجاد یک استاندارد جهانی نیز موفق بوده است. تحصیل در فنلاند را در ادامه بررسی کرده ایم.

پرداخت هزینه سفارت

فنلاند که عضو اتحادیه اروپاست و دارای 35 موسسه آموزش عالی است، انتخاب خوبی برای دانشجویان از سراسر جهان است. یک جامعه برابری طلب که در آن دانش و یادگیری مادام العمر بسیار ارزشمند است، فنلاند یک محیط اجتماعی عالی برای تقویت یادگیری و رشد شخصی شما ارائه می دهد.

برای یک دانشجوی بین‌المللی، زندگی در فنلاند با راحتی ارائه شده توسط زیرساخت‌ها و فناوری سطح بالا، امنیت زندگی در یکی از امن‌ترین کشورهای جهان، و لذتی که طبیعت با چهار فصل متمایز ارائه می‌کند، افزایش می‌یابد. طعم منحصر به فرد آنها

فنلاند یکی از آگاه ترین کشورهای جهان به محیط زیست است و در نتیجه تقریباً همه به روش هایی برای دوستدار محیط زیست مشارکت می کنند. طبیعت به یک دلیل بسیار ساده بخشی جدایی ناپذیر از شیوه زندگی فنلاندی است: در همه جا وجود دارد.

در فنلاند، زندگی شهری شلوغ با مناظر طبیعی آرام در فاصله چند قدمی روبرو می شود. شهرها و شهرها برای تمام فصول فعالیت دارند و فرصت‌های زیادی برای کاوش یا استراحت فراهم می‌کنند.

موسسات آموزش عالی بین المللی هستند و بیش از 400 برنامه تحصیلی انگلیسی زبان در سراسر کشور موجود است. این مؤسسات که عمدتاً توسط دولت تأمین می شود، آموزش با کیفیت عالی را ارائه می دهند که برای همه قابل دسترسی است. پردیس ها تنظیمات طبیعی را با امکانات با تکنولوژی بالا متعادل می کنند تا همه دانش آموزان از آن لذت ببرند.

دانشجو بودن در فنلاند مزایای زیادی دارد. از آزمایشگاه‌های با فناوری پیشرفته گرفته تا کتابخانه‌های مجهز، پردیس‌های دانشگاهی مجهز به تمام امکاناتی هستند که دانشجویان تشنه دانش به آن نیاز دارند. مدرک تحصیلی از یکی از موسسات آموزش عالی فنلاند با کیفیت جهانی اولین قدم طبیعی شما برای هموار کردن راه برای یک شغل عالی در رشته خود است، خواه دانشگاه باشد یا بخش های عملی تر.

چرا تحصیل در فنلاند؟

فنلاند کشوری دنج و در مقیاس انسانی است، با شهرها و شهرک‌هایی که برای مردم طراحی شده‌اند، نه فقط ماشین‌ها. ساعات شلوغی بسیار نادر است.

مؤسسات آموزش عالی ما به اندازه کافی کوچک هستند که به طور عملکردی و مؤثر عمل کنند. همه آنها دارای جهت گیری بین المللی با ویژگی های منطقه ای خاص هستند، و شما می توانید بین محیط های تحصیلی بسیار متفاوت از پردیس های شهری بزرگتر تا پردیس های نزدیک به طبیعت را انتخاب کنید.

مؤسسات آموزش عالی بسیار مستقل هستند، اما عمدتاً توسط وزارت آموزش و پرورش و فرهنگ تأمین مالی می شوند. بنابراین، وزارت نیز بر کیفیت تدریس نظارت دقیق دارد. این مؤسسات با مدیریت کارآمد:

– در برنامه های درسی و تدریس به نیازهای جامعه و تجارت و صنعت واکنش نشان دهند

– ارائه طیف گسترده ای از برنامه های با کیفیت بالا به زبان انگلیسی برای دانشجویان مبادله و مدرک در تمام سطوح آموزشی

– به دانش آموزان خود مهارت های قابل انتقالی بدهند که بر اساس آن بتوانند آینده خود را در زمینه های دانشگاهی و در بازار کار بسازند.

اعتماد و گشودگی مفاهیم مهمی در فنلاند است و شبکه شدن در مراحل اولیه راه فنلاندی است. در اینجا می‌توانید در حین تحصیل اولین دوره‌های خود، با دانشجویان بین‌المللی و فنلاندی، سازمان‌ها و دنیای کار ارتباط برقرار کنید. اغلب این شبکه ها و دوستی ها تا آخر عمر باقی می مانند.

. بیش از 400 برنامه تحصیلی در انگلیسی موسسات فنلاندی برنامه های تحصیلی متعددی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند. از دوره های کوتاه مدت به عنوان بخشی از یک برنامه مبادله یا مدارک کامل، می توانید فرصت های تحصیلی زیادی را در همه زمینه های آموزشی پیدا کنید.

. کیفیت در تحقیق و آموزش خط مشی ملی ما بر برتری در تمام سطوح آموزشی تاکید دارد و مؤسسات فنلاند ارزش زیادی برای تحقیق و نوآوری با کیفیت قائل هستند. اکثر دانشجویان در فنلاند مدارک تحصیلات عالی را گامی ضروری برای ایجاد یک پایه محکم برای آینده شغلی خود می دانند. به لطف آموزش پایه و آزمون های ورودی ملی، دانشجویان فنلاند انگیزه زیادی برای تحصیل دارند. برخلاف اکثر کشورها، دانش آموزان نیز تأثیر واقعی بر کیفیت آموزش دارند. قوانینی وجود دارد که به آنها اجازه می دهد تا در توسعه مؤسسات و مطالعات خود با معلمان خود تأثیر استثنایی داشته باشند.

. امکانات عالی برای کار و سرگرمی تحصیل در یکی از موسسات آموزش عالی فنلاند با مزایای بسیاری همراه است. کتابخانه های مجهز فضاهای راحت را برای ساعات مطالعه مفید ارائه می دهند. در فنلاند، همه دانش‌آموزان حق استفاده آزادانه از کتابخانه‌های مؤسسات را با کارت کتابخانه دارند. همه مؤسسات آموزش عالی علاوه بر کتابخانه های مجهز، دسترسی رایگان به اینترنت را برای دانشجویان خود فراهم می کنند. همچنین، خدمات کتابخانه شهرداری برای همه آزاد است، و خدمات اولیه معمولاً رایگان است. کافه‌ها و مکان‌های مشترک مراکز اجتماعی شلوغی هستند که دوستان در طول تعطیلات مطالعه در آنها ملاقات می‌کنند. باشگاه‌ها و سازمان‌های دانشجویی مختلف فعالیت‌ها و گردش‌هایی را برای مناطق مختلف مورد علاقه ارائه می‌دهند. امکانات ورزشی به طور گسترده ای در دسترس است و توسط دانشجویان بین المللی و محلی به طور یکسان استفاده می شود.

. کشوری که به خوبی سازماندهی شده است یک زیرساخت مستحکم به همه خدمات دولتی و خصوصی اجازه می دهد تا به خوبی کار کنند. همه افراد ثبت نام شده ساکن فنلاند می توانند به هر یک از این خدمات مانند حمل و نقل، مراقبت های بهداشتی عمومی و دانشجویی، پلیس و خدمات امداد و نجات اعتماد کنند. کمک با هر یک از این خدمات همیشه در دسترس است و نظرات ساکنان ارزشمند است. خدمات بانکی ما در میان بهترین ها در جهان است: پیشرفته، نوآورانه و آسان برای استفاده.

چگونه درخواست شود

سیستم آموزش عالی در فنلاند از دو بخش مکمل تشکیل شده است: دانشگاه ها و دانشگاه های علوم کاربردی (UAS). دانشگاه ها مدارک آکادمیک را در مقاطع لیسانس، کارشناسی ارشد و دکترا ارائه می دهند، در حالی که UAS مدارک لیسانس و فوق لیسانس را به صورت عملی ارائه می دهند. هر دو بخش طیف گسترده ای از دوره های تحصیلی را به زبان انگلیسی ارائه می دهند.

برای اطلاعات بیشتر به www.studyinfinland.fi مراجعه کنید!

چگونه درخواست شود

درخواست برای برنامه لیسانس و کارشناسی ارشد از www.studyinfo.fi شروع می شود. شرایط واجد شرایط بودن و ورود، و همچنین دوره دقیق درخواست، مختص برنامه مدرک است، بنابراین از تابع جستجو در www.studyinfo.fi برای بررسی این جزئیات استفاده کنید.

شهریه و بورسیه

دانشجویان غیر اتحادیه اروپا / EEA در فنلاند مشمول هزینه تحصیل در برنامه های کارشناسی و کارشناسی ارشد هستند. دانشگاه‌ها همچنین گزینه‌های بورسیه تحصیلی را برای دانشجویان با استعداد غیر اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا که در برنامه‌های مدرک با شهریه پذیرش می‌شوند، ارائه می‌دهند. هر دانشگاه هزینه و سیستم بورسیه خود را دارد، اما هزینه های سالانه بین 5000 تا 18000 یورو متغیر است. اطلاعات دقیق بورسیه به طور مستقیم از دانشگاه ها در دسترس است.

شهروندان اتحادیه اروپا و منطقه اقتصادی اروپا مجبور به پرداخت هیچ هزینه تحصیلی نیستند.

آیا شرایط زبان انگلیسی را دارید؟

برای تحصیل در فنلاند به مدرک رسمی زبان انگلیسی نیاز دارید. برای دریافت یکی، باید یکی از آزمون های محبوب بین المللی انگلیسی را پشت سر بگذارید. می توانید خودتان برای این آزمون ها آماده شوید یا می توانید در دوره آمادگی زبان انگلیسی ثبت نام کنید. این نوع دوره ها توسط بسیاری از مدارس و موسسات دیگر در سراسر جهان ارائه می شود.

با گذراندن دوره آموزشی مناسب آزمون زبان انگلیسی، مهارت های زبانی خود را برای کسب نمرات مورد نیاز برای آزمون های آیلتس، تافل، PTE آکادمیک، C1 Advanced یا سایر آزمون های انگلیسی ارتقا می دهید.

تحقیقات و مشاغل در فنلاند

پژوهش

مطالعات و تحقیقات دکتری

آیا به مدرک دکترا / دکترا یا دوره دکترا در دوره پژوهشگر مهمان در فنلاند علاقه مند هستید؟ درخواست ها باید مستقیماً به دانشگاه ها ارسال شود. برخی از دانشگاه ها ممکن است درخواست های تحصیل در مقطع دکترا را همیشه بپذیرند، در حالی که برخی دیگر ممکن است دوره های درخواست خاصی داشته باشند. همه دانشگاه ها صفحات اطلاعات پذیرش دکتری خود را دارند که می توانید اطلاعات دقیقی را در آن بیابید.

طرح های بورسیه تحصیلی در مقطع دکتری نیز وجود دارد.

شغل و کار در فنلاند

شما ممکن است به دنبال استخدام تمام وقت در فنلاند باشید، و در حین تحصیل، خدمات شغلی دانشگاه فنلاند یا UAS می تواند با ارائه مشاوره در مورد چگونگی جستجوی شغل پس از فارغ التحصیلی، به شما کمک کند تا شروع کنید. با نزدیک شدن به فارغ التحصیلی، می توانید مجوز اقامت خود را تا یک سال دیگر تمدید کنید تا در فنلاند بمانید و به دنبال کار بگردید.

پیدا کردن یک شغل پاره وقت در رشته خود در حالی که هنوز در حال تحصیل هستید ممکن است به عنوان سکوی پرشی برای استخدام تمام وقت عمل کند. به عنوان یک تبعه شمال اروپا یا اتحادیه اروپا / EEA، برای کار در طول تحصیل در فنلاند نیازی به مجوز خاصی ندارید. به عنوان یک شهروند غیر اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا، می توانید تا 25 ساعت در هفته کار کنید، مگر اینکه کارآموزی یا کارآموزی تمام وقت باشد.

زندگی در فنلاند

بیایید نگاهی دقیق تر به زندگی دانشجویی، شهریه و هزینه های زندگی در فنلاند بیندازیم:

اتحادیه های دانشجویی چه هستند؟

در فنلاند، هر مؤسسه آموزش عالی یک اتحادیه دانشجویی دارد تا به علایق دانشجویان رسیدگی کند. هنگامی که کارت دانشجویی فنلاند خود را دریافت می کنید، عضو اتحادیه دانشجویی محلی خود می شوید.

اتحادیه های دانشجویی دانشگاه دارای یک سازمان ملی به نام اتحادیه ملی دانشجویان دانشگاه در فنلاند (SYL) هستند. به طور مشابه، اتحادیه های دانشجویان پلی تکنیک به اتحادیه دانشجویان دانشگاه های علوم کاربردی فنلاند (SAMOK) تعلق دارند. عضویت در اتحادیه دانشجویی به شما این امکان را می دهد که از انواع تخفیف های دانشجویی برخوردار شوید و همچنین اتحادیه های دانشجویی فعالیت های مختلفی را سازماندهی می کنند که می توانید در آنها شرکت کنید.

کانون ها و انجمن های دانشجویی

علاوه بر اتحادیه های دانشجویی، که در سطح ملی و نهادی فعالیت می کنند، دانشکده یا گروه آموزشی شما احتمالاً باشگاه دانشجویی خود را دارد. علاوه بر آن، معمولا چندین باشگاه و انجمن دانشجویی جداگانه وجود دارد که حول برخی سرگرمی‌ها، ورزش‌ها یا علائق دیگر متمرکز هستند. اطلاعات مربوط به این موارد را در تابلوی اعلانات موسسات خود، از خدمات دانشجویی یا دانشجویان دیگر خود خواهید یافت.

هزینه تحصیل در فنلاند

هزینه های تحصیل در دانشگاه های پایانی بر اساس عواملی مانند نوع موسسه، ملیت دانشجو، سطح تحصیلات (کارشناسی، کارشناسی ارشد) و غیره متفاوت است. دانشگاه های دولتی دارای ساختار شهریه زیر هستند:

. 0 یورو در سال برای دانشجویان اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا و سوئیس

. 5000 تا 18000 یورو در سال برای دانشجویان غیر اتحادیه اروپا / EEA

. 0 یورو در سال برای برنامه های دکترا برای همه دانشجویان بین المللی

دانشگاه های خصوصی معمولاً شهریه های بالاتری دارند و ممکن است بین دانشجویان اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا و غیر اتحادیه اروپا / منطقه اقتصادی اروپا تفاوتی قائل نشوند.

زندگي كردن

فنلاندی ها افرادی صمیمی هستند که دوستان قابل اعتماد و قابل اعتمادی پیدا می کنند. با زندگی و تحصیل در فنلاند، سبک زندگی آسانی را که همراه با استانداردهای بالای زندگی است، تجربه خواهید کرد.

خرج زندگی

متوسط ​​هزینه زندگی ماهانه یک دانشجو در فنلاند تقریباً 700-900 یورو است. این ممکن است بسته به محل تحصیل شما در فنلاند کمی متفاوت باشد – برای مثال، هزینه های اقامت و سایر هزینه های زندگی ممکن است در منطقه شهری هلسینکی و سایر شهرها بیشتر باشد.

مسکن

اسکان دانشجویی در فنلاند، هم برای دانشجویان مبادله ای و هم برای دانشجویان مدرک، معمولاً توسط بنیادهای مسکن دانشجویی سازماندهی می شود. بسیاری از شهرها و شهرداری ها نیز دارای خوابگاه هایی هستند که توسط جامعه شهرداری یا موسسه آموزشی نگهداری می شود.

حمل و نقل

حمل و نقل عمومی در فنلاند بسیار خوب سازماندهی شده است و دانش آموزان از تخفیف ویژه ای برخوردار می شوند که رفت و آمد را مقرون به صرفه می کند. هنگام زندگی در شهرهای بزرگ فنلاند نیازی به داشتن ماشین شخصی نیست.

مقررات و مشاوره

موارد ضروری

پس از دریافت موقعیت تحصیلی در فنلاند، چه برای مطالعات تبادلی، یک برنامه تحصیلی کامل یا یک دوره تحقیقاتی، چندین چیز عملی وجود دارد که باید از قبل، خیلی قبل از ورودتان، ترتیب دادن را شروع کنید. قبل از هر چیز، لطفاً مطمئن شوید که یک برنامه واقع بینانه در مورد تأمین مالی دوره تحصیل خود در فنلاند دارید. این بسیار مهم است، نه تنها به دلیل الزامات مالی در ارتباط با مجوز اقامت دانشجویی، بلکه برای امنیت مالی خودتان. شهروندان غیر اتحادیه اروپا / EEA باید یک برنامه واقع بینانه در مورد نحوه پوشش شهریه سالانه خود داشته باشند. همچنین، به خاطر داشته باشید که باید هزینه های زندگی روزمره خود را به طور مستقل پوشش دهید.

به یاد داشته باشید که زمان کافی برای انجام کلیه تشریفات لازم مانند اخذ پاسپورت، تنظیم اجازه اقامت و بیمه خود را رزرو کنید.

پس از ورود، می‌توانید از مؤسسه فنلاندی یا اتحادیه دانشجویی میزبان خود در مورد همه مسائل عملی کمک بخواهید. اگر سؤالی دارید یا در مورد برخی موارد عملی در مورد زندگی دانشجویی خود در فنلاند شک دارید، لطفاً از دفتر بین المللی دانشگاه فنلاند میزبان خود، اتحادیه دانشجویی یا سایر دانشجویان خود کمک بخواهید.

ویزا و اجازه اقامت دانشجویی

دانشجویان غیر اتحادیه اروپا / EEA نیاز به اجازه اقامت دانشجویی دارند. پس از دریافت نامه رسمی پذیرش، می توانید درخواست اجازه اقامت دانشجویی را به صورت آنلاین در Enterfinland.fi آغاز کنید. به یاد داشته باشید که شما باید شخصاً به عنوان بخشی از این فرآیند به سفارت یا کنسولگری فنلاند مراجعه کنید. پروسه مجوز اقامت خود را در اسرع وقت و با رعایت دقیق دستورالعمل ها و مقررات مقامات مهاجرتی شروع کنید تا بتوانید قبل از شروع تحصیل به موقع مجوز خود را دریافت کنید!

پس از فارغ التحصیلی، می توانید برای تمدید اجازه اقامت خود برای جستجوی کار یا راه اندازی کسب و کار اقدام کنید.

درباره فنلاند

فنلاند کشوری است که در شمال اروپا واقع شده است و به سوئد، دانمارک، ایسلند و نروژ می پیوندد تا کشورهای شمال اروپا را تشکیل دهند. فنلاند از سال 1995 عضو اتحادیه اروپا و یک جمهوری پارلمانی است که دولت آن در پایتخت هلسینکی واقع شده است. فنلاند 5.54 میلیون نفر جمعیت دارد. بیشتر جمعیت در بخش‌های جنوبی کشور در شهرهای بزرگ مانند هلسینکی، تامپره و تورکو متمرکز شده‌اند. فنلاند به عنوان یکی از 5 کشور برتر جهان با بالاترین استانداردهای زندگی و برابری رتبه بندی شده است. دولت رفاه فنلاند برای حفظ رفاه همه ساکنانش قابل ستایش است.

فنلاند اغلب به عنوان سرزمین خورشید نیمه شب یا سرزمین هزاران دریاچه شناخته می شود و طبیعت و سنت های فصلی ما در تمام طول سال گردشگران را از سراسر جهان جذب می کند. با دمای متفاوت در طول سال، فنلاند تمام فصول را به روش منحصر به فرد خود تجربه می کند. زمستان ها همه چیز در مورد برف، اسکیت روی یخ، اسکی و شکلات داغ است، در حالی که بهار نیروی حیات را در طبیعت بیدار می کند. تابستان ها برای پیک نیک با دوستان و لذت بردن از سونا و سپس غوطه وری در دریاچه مجاور است، و پاییز رنگ های بی شماری را روی برگ های در حال چرخش رنگ می کند که شما به شکار قارچ در جنگل می روید.

دانشگاه ها، کالج ها و مدارس در فنلاند

هلسینکی

دانشگاه هلسینکی (32 دکترا)

دانشگاه آلتو (3 دکترا)

دانشکده بازرگانی (1 دکترا)

دانشکده اقتصاد هنکن (13 دکترا)

جونسو

دانشگاه فنلاند شرقی (2 دکترا)

تورکو

دانشگاه تورکو (12 دکترا)

واسا

دانشکده اقتصاد هنکن (13 دکترا)

دانشگاه واسا (3 دکترا)

نحوه درخواست برای کارشناسی ارشد در فنلاند

اگر تصمیم به تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد در یکی از دانشگاه های فنلاند گرفته اید، باید مدارک مناسبی را جمع آوری کنید تا ثابت کنید که با شرایط دانشگاه مطابقت دارید. اطلاعات شخصی کامل، صلاحیت های قبلی، اطلاعات مالی و بیانیه شخصی را ارائه دهید.

برای درخواست در فنلاند چه مدارکی باید ارائه کنم؟

برای درخواست در یک دانشگاه در فنلاند احتمالاً از شما خواسته می شود که برخی از مدارک زیر را ارائه دهید:

. شناسنامه؛

. عکس های اخیر؛

. گذرنامه یا کارت ملی شما؛

. یک یا چند نامه مرجع از کارفرمایان یا معلمان گذشته؛

. کپی مدارک یا گواهینامه های گذشته، از جمله مدرک لیسانس شما؛

. ریز نمرات دانشگاهی؛

. تعهد نامه؛

. رزومه؛

. نوعی مدرک که نشان می دهد می توانید از اقامت خود در کشور در طول تحصیل حمایت کنید.

بسته به موضوع یا تخصص کارشناسی ارشد انتخابی خود، ممکن است از شما خواسته شود که نمرات آزمون های اضافی مانند GRE، GMAT یا LSAT را ارائه دهید. بررسی کنید که آیا برنامه شما به هر یک از اینها یا موارد دیگر نیاز دارد.

لیست مدارک بستگی به الزامات خاص دانشگاه های فنلاند دارد، بنابراین ممکن است از شما خواسته شود که مدارک اضافی را اضافه کنید. همچنین این احتمال وجود دارد که شما باید ترجمه رسمی انگلیسی اسناد خود یا ترجمه به زبان محلی را ارائه دهید.

مهارت های انگلیسی خود را ثابت کنید

از آنجایی که مدرک بین المللی زبان انگلیسی را می خوانید، باید مدرک زبان ارائه دهید. برخی از گزینه های محبوب برای دانشجویان بین المللی، مدرک زبان آیلتس، تافل یا C1 Advanced هستند. شما باید حداقل نمره زبان تعیین شده توسط دانشگاه را داشته باشید و نمرات آزمون شما نباید بیشتر از 1-2 سال باشد. اگر حداقل الزامات زبان را ندارید، باید با گذراندن دوره آمادگی زبان انگلیسی، مهارت ها و نمرات خود را بهبود ببخشید.

مهلت درخواست برای فنلاند

مهلت درخواست برای کارشناسی ارشد در فنلاند معمولا در تابستان (ژوئن-ژوئیه) یا در زمستان (ژانویه-فوریه) است. به خاطر داشته باشید که برخی از دانشگاه ها مهلت درخواست ندارند، به این معنی که هر زمان که آماده باشید می توانید درخواست دهید.

برای جلوگیری از تاخیر یا از دست دادن مهلت های زمانی، مدارک مورد نیاز خود را با زمان کافی از قبل ارسال کنید.

تحصیل در فنلاند چه رشته ای است؟

سیاست‌های بین‌المللی اخیر، همکاری دانشگاه‌های بین‌المللی و تبادل دانشجو بین کشورها را در سراسر جهان ترویج می‌کند. مدارک تحصیلی و دکترا با کیفیت بالا برای ایجاد یک شبکه آموزشی جهانی که از طریق تحرک دانشجو و کارکنان قابل دستیابی است، بیشتر در دسترس دانشجویان قرار می گیرد. برنامه های شغلی و پژوهش محور از توسعه دانشجویان بین المللی حمایت می کند.

همکاری دانشگاهی دانشجویان را در سراسر جهان، به عنوان مثال در استرالیا، آسیا، اروپا و ایالات متحده امکان تحصیل می‌دهد و راه‌هایی برای تشخیص مدارک قبلی ارائه می‌دهد. گزینه های تحصیلی مختلف بسته به روش مطالعه ترجیحی آنها، جایگزین های مناسبی را به دانشجویان ارائه می دهند.

بسیاری از برنامه های تحصیلی در استرالیا، آسیا، اروپا و آمریکای شمالی به زبان انگلیسی تدریس می شود. محبوب ترین مقاصد دانشجویان بین المللی شامل کشورهای زیر است: استرالیا، بلژیک، چین، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایتالیا، هلند، سوئیس، اسپانیا، سوئد، بریتانیا، ایالات متحده و غیره. با این حال، این تنها کشورهایی نیستند که آموزش زبان انگلیسی را ارائه می دهند. بقیه جهان پر از انتخاب های بی پایان تحصیلی است، از دانشگاه های دارای رتبه بالا گرفته تا دانشگاه های کوچکتر و تخصصی تر.

مدارک دکتری (فوق لیسانس)

اگر مایل به تحصیل بیشتر فراتر از سطح کارشناسی هستید یا اگر می خواهید پیشرفت شخصی یا شغلی در دانشگاه داشته باشید، می توانید مدرک دکترا بگیرید. مدارک دکترا برنامه‌های تحصیلات تکمیلی هستند که معمولاً از مدرک کارشناسی ارشد، کارشناسی ارشد یا MRes پیروی می‌کنند، اما بسته به دانشگاه ممکن است شرایط بیشتری وجود داشته باشد. دانش آموزان ملزم به انجام تحقیقات خود در یک موضوع انتخابی هستند. با کمک یک سرپرست، دانش و مهارت های تحلیلی را در یک زمینه خاص یا چند رشته ای توسعه می دهید و تحقیقات مستقلی را انجام می دهید. طول مدت مدرک دکترا در هر کشور و موسسه متفاوت است. گاهی اوقات تحقیقات خود شما با کار برای بخش مانند برگزاری سمینارها یا تدریس گروهی کوچک همراه است.

دانشجویان دکترا ملزم به تحصیل در محوطه دانشگاه تحت نظارت دقیق هستند، اما دانشگاه هایی وجود دارند که دانشجویانی را می پذیرند که در مقطع دکتری آموزش از راه دور پاره وقت ثبت نام می کنند. تحصیل در پردیس همچنین می تواند تمام وقت و همچنین پاره وقت باشد، در این صورت نوع پاره وقت معمولاً دو برابر دوره تحصیلی تمام وقت است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT