تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۸ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۸ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت کوین بخش زیادی از معاملات آخر هفته را در حدود تراز 30 هزار دلار سپری کرد؛ تا اینکه روز دوشنبه یک روند رشد چشمگیر را آغاز نمود که در نتیجه آن، این دارایی به بالاترین سطح چند روزه خود یعنی کمتر از 32000 دلار رسید. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۸ خرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۸ خرداد

در حالی که گاوها برای یک موج بهبودی دیگر آماده می شدند، خرس ها حرکت آنها را متوقف کردند و در نهات قیمت را شدیداً به پایین کشاندند. به طوری که تنها در عرض چند دقیقه، این ارز دیجیتال تقریباً 3000 دلار سقوط کرد و به 29250 دلار رسید (در Bitstamp). پس از آن، بیت کوین به سرعت شروع به بازیابی کرد و ساعاتی بعد به 31500 دلار رسید.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۸ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۸ خرداد

از آن زمان به بعد، قیمت BTC دوباره اندکی کاهش یافت و به قیمت کنونی خود در حدود 30500 دلار رسید. ارزش بازار آن نیز امروز تا 580 میلیارد دلار رسید و چیرگی آن بر آلتکوین ها معادل 46.6% است.

طی 24 ساعت گذشته شاهد اتفاقات مهمی نیز در بازار بیت کوین بوده ایم. برای مثال، پی پال بالاخره اعلام کرد که امکان برداشت و انتقال بیت کوین و اتریوم به کیف پول های شخصی را برای کاربران خود فراهم کرده است. مدیر صندوق دارایی دیجیتال کانادایی 3iQ  نیز یک صندوق قابل معامله ( ETF) بیت کوین و اتریوم را در استرالیا راه اندازی کرد. علاوه بر این، کمپانی بزرگ گری اسکیل (Grayscale) همچنان برای تبدیل تراست بیت کوین خود به یک ETF اسپات ادامه می دهد.

طی 24 ساعت گذشته، کوین های جایگزین هم نوسانات قیمت مشابهی را تجربه کردند و اکثر آنها اکنون اندکی در منطقه سبز فرور رفته اند.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۸ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۱۸ خرداد

دیروز اتریوم به زیر 1800 دلار سقوط کرد اما اکنون پس از افزایش 2 درصدی بالاتر از این سطح قرار گرفته است. BNB که پس از انتشار گزارش‌های دیروز حدوداً 10 درصد کاهش یافته بود، امروز 3 درصد رشد کرده و با قیمتی نزدیک به 300 دلار معامله می شود.

ریپل، دوج کوین، ترون، آوالانچ و شیبااینو نیز اندکی سبز هستند. در همین حال، کاردانو بار دیگر با افزایش ۷ درصدی خود عملکرد بهتری نسبت به سایر رمزارزهای بزرگ بازار از خود نشان داد و در نتیجه، بالاتر از 0.6 دلار ایستاد.

در نهایت، ارزش بازار ارزهای دیجیتال در یک روز حدود 50 میلیارد دلار افزایش یافته و اکنون به 1.250 تریلیون دلار رسیده است.

منبع: cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT