تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۳ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۳ خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

انتشار اخبار مربوط به نرخ تورم در ایالات متحده (رشد 8.6 درصدی نسبت به سال قبل) که روز جمعه منتشر شد، منجر به آغاز رکودی شدید در بازار بیت کوین گردید و کاهش قیمت این دارایی از 30000 دلار تا مرز 29000 دلار را در پی داشت. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۳ خرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۳ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۳ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۳ خرداد

روز بعد این روند با شدت بیشتری ادامه یافت و با سقوط آزاد بیت کوین تا منطقه 27000 دلاری در روز شنبه و سطح 26000 دلار در روز یکشنبه به اوج خود رسید. این سقوط شارپی با لیکوئید شدن بیش از 500 میلیون دلار پوزیشن لانگ طی دو روز متوالی همراه شد.

آخرین کاهش قیمت نیز ساعاتی پیش رخ داد و بیت کوین را به زیر 25000 دلار کشاند. به این ترتیب، پایین ترین سطح روزانه قیمت در حدود 24500 دلار ثبت شد که کمترین سطح قیمت این ارز رمزنگاری شده از دسامبر 2020 (آذر 99) تاکنون بود.

حمام خون در بازار آلتکوین ها

همانطور که معمولاً همزمان با سقوط سنگین BTC شاهد هستیم، امروز نیز کوین های جایگزین همگام با رهبر خود ریزش قیمت شدیدی را تجربه کرده اند. اکثر آنها در طول تعطیلات آخر هفته وضعیت نسبتاً مطلوبی داشتند اما در مقیاس روزانه، با عملکرد ضعیف خود عمیقاً به منطقه قرمز وارد شده اند.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۳ خرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۳ خرداد

اتریوم همچنان کف های پایین تر می سازد. این ارز رمزنگاری شده پیشرو، یک هفته پیش بالای 2000 دلار ایستاده بود، اما از آن زمان تاکنون بیش از 700 دلار از ارزش خود را از دست داده است و اکنون بسیار پایین تر از رکورد سال 2018 خود معامله می شود. اکنون کاهش 15 درصدی در تایم فریم روزانه ، اولین آلتکوین بزرگ بازار را به زیر 1300 دلار رسانده است.

بایننس کوین (BNB) در یک روز 11٪ کاهش یافته و به 230 دلار رسیده است، در حالی که ریپل با کاهش 10 درصدی کمی بیش از 0.3 دلار قیمت دارد. کاردانو، سولانا، پولکادات، دوج کوین، ترون و شیبااینو نیز همگی افتی دو رقمی را شاهد بوده اند.

رمزارزهایی مثل NEXO (-27%)، Fantom (-23%)، Curve DAO Token (-21%)، Kava (-18%)، STEPN (-18%)، Waves (-17%) و THORChain (-17%)  کاهشی به مراتب بیشتر را تجربه می کنند.

در نهایت، سرمایه کل بازار ارزهای دیجیتال برای اولین بار در یک سال گذشته به زیر 1 تریلیون دلار سقوط کرد. این معیار طی چند روز گذشته حدود 300 میلیارد دلار کاهش داشته است.

منبع: cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT