ارزهای دیجیتال ۲۸ اردیبهشت

تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۸ اردیبهشت

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت‌ کوین (BTC)  روز سه‌شنبه برای حرکتی قاطعانه بالاتر از مارک 30000 دلاری تلاش کرد. به نظر می رسد که این ارز دیجیتال اکنون در حال تحکیم است، اگرچه احساسات معامله گران همچنان نزولی باقی مانده است. پس از اینکه گاوها نتوانستند موضع خود را بالاتر از تراز 30500 دلار حفظ کنند، اصلاحی نزولی قیمت رمز ارز اول بازار را تا مرز 29920 دلار کاهش داد. ارزش بازار آن نیز امروز به 567.69 میلیارد دلار رسیده است. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۸ اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۲۸ اردیبهشت

وضعیت در بازار سهام نیز روز سه‌شنبه مختلط بود. در همین حال، شاخص نوسانات بازار CBOE (VIX) بورس آپشن های شیکاگو، که معیاری محبوب برای سنجش انتظارات بازار سهام از نوسانات بر اساس آپشن های شاخص S&P 500 است، برای چهارمین جلسه معاملاتی متوالی کاهش یافت.

علاوه بر این، از دیدگاه تکنیکال نیز به نظر می‌رسد با توجه به نشانه‌های اولیه فرسایش روند نزولی، بازارهای جهانی سهام به مرحله اشباع فروش نزدیک شده باشند. همین امر می تواند خریداران کوتاه‌مدت را در هفته آینده فعال نگه دارد. تا زمانی که بیت کوین بتواند منطقه 30000 دلاری را حفظ کند، شرایط مشابهی در نمودار روزانه این ارز نیز به چشم می خورد.

ارزهای دیجیتال ۲۸ اردیبهشت

ارزهای دیجیتال ۲۸ اردیبهشت

برخی از ارزهای دیجیتال جایگزین روز سه‌شنبه عملکرد کمتری نسبت به بیت‌کوین داشتند و این نشان‌دهنده تمایل کمتر برای ریسک در میان معامله‌گران کوتاه‌مدت است. در 24 ساعت گذشته، بخش اعظم بازار کریپتو دوباره شاهد کاهش قیمت بوده است. اتریوم، با پشت سر گذاشتن نوساناتی مشابه با بیت کوین، تا این لحظه 1.17% از ارزش خود را از دست داده و با قیمت 2045 دلار معامله می شود.

بایننس کوین (1.23-%) به 300 دلار رسیده و ریپل (1.09-%) در حدود 0.42 دلار ایستاده است. کاردانو، سولانا، دوج کوین، آوالانچ و پولکادات نیز ریزشی مشابه را تجربه کرده اند.

در این میان، ترون با افزایش 1.78 درصدی با قیمت 0.07 دلار در منطقه سبز قرار گرفته است. لایت کوین (2.26%)، لئو (3.88%) و مونرو (1.07%) از دیگر آلتکوین های سبزپوش امروز هستند.با این حال، Kyber Network با جهش قابل توجه 33.62 درصدی عملکردی متمایز از خود نشان داده و برنده اصلی بازار امروز محسوب می شود. در حال حاضر، KNC حدود 2.27 دلار قیمت دارد.

ارزش تجمعی بازار ارزهای رمزنگاری شده امروز به 1.283 تریلیون دلار رسیده و سهم بیت کوین از آن، 44.2% است.

منبع: coindesk

امتیاز 5/5 - از 3 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT