تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ تیر

زمان مطالعه 2 دقیقه

پس از اصلاح گسترده هفته گذشته و ثبت پایین ترین سطح قیمت 18 ماه اخیر در حدود 17500 دلار، گاوها در تلاش برای بازیابی برخی از زیان های وارد شده، موفق شدند قیمت را به سمت سطوح بالاتر هدایت کنند. این تلاش در نهایت منجر به جهش قیمت تا مرز 21500 دلار شد. با این حال، بیت کوین در آنجا شکست خورد و پس از اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، از برنامه های این بانک مرکزی برای ادامه افزایش نرخ بهره برای مبارزه با تورم سرسام آور خبر داد، به زیر 20000 دلار سقوط کرد.ولی پس از آن، به سرعت به مارک 20000 دلار بازگشت و دیروز تا سطوح بالاتر از آن افزایش یافت. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ تیر می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال ۳ تیر

 طی 24 ساعت گذشته شاهد یک مرحله افزایش قیمت دیگر بودیم که این دارایی را سطح فعلی آن در حدود 21000 دلار رساند. در نتیجه این تحولات مثبت، ارزش بازار این ارز بار دیگر به 400 میلیارد دلار نزدیک شده است، اما چیرگی آن بر سایر رمزارزها به زیر 43 درصد کاهش یافته است.

گفتنی است که مدیر عامل بایننس در اظهار نظری تازه گفته است که به عقیده وی بیت کوین سرانجام رکورد تازه خود را بالاتر از تراز 69 هزار دلار به ثبت خواهند رساند ولی رسیدن به این هدف چیزی حدود 2 سال به طول خواهد انجامید. از سوی دیگر، مارک موبیوس (Mark Mobius)، سرمایه گذار افسانه ای کریپتو، بیت کوین را یک “شاخص پیشرو” نامیده است که توسط شاخص داو جونز و سایر شاخص های بازار سهام دنبال می شود.

عملکرد متمایز ریپل (XRP)

بسیاری از کوین های جایگزین نیز در کنار بیت کوین، به تلاش خود برای بازیابی ادامه می دهند. برای مثال، چند روزی است که اتریوم با مارک 1100 دلاری مبارزه می کند، اما اکنون پس از افزایش 4.5 درصدی در تایم فریم روزانه، بسیار بالاتر از این خط ایستاده است.

بایننس کوین (BNB) پس از یک جهش قیمت 3.3 درصدی در یک روز، به بالاترین سطح چند روزه خود در حدود 230 دلار رسیده است. کاردانو، سولانا و پولکادات با درصدهایی مشابه به ترتیب تا مرز 0.5 دلار، 38 دلار و 8 دلار افزایش یافته اند.

آوالانچ نیز پس از اعلام پل جدید BTC دیروز، 9 درصد افزایش یافته و به 20 دلار نزدیک شده است. ولی در این میان، توکن بومی ریپل XRP بیش از 13 درصد افزایش یافته و اکنون با قیمت 0.37 دلار معامله می شود.

MATIC نیز بار دیگر با جهشی دورقمی گوی سبقت را از رقبا ربوده است و اکنون با قیمت 0.58 دلار ترید می شود. OKB، ATOM، NEAR، XLM، ALGO، XMR، THETA و AXS نیز دستاوردهای قابل توجهی داشته اند.

در نهایت، ارزش تجمعی بازار ارزهای دیجیتال طی 24 ساعت گذشته 30 میلیارد دلار دیگر افزایش یافته و نزدیک به 950 میلیارد دلار است.

منبع:cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT