تحلیل ارزهای دیجیتال 10 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 10 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

چند روز گذشته برای ارز دیجیتال اول بازار روزهای بسیار خوبی بود، به ویژه پس از آن که فدرال رزرو آمریکا نرخ بهره را 75 واحد افزایش داد و رئیس جمهور بایدن، علی رغم گزارش عملکرد منفی شاخص تولید ناخالص داخلی برای دومین ماه متوالی مدعی شد اقتصاد آمریکا در وضعیت رکورد قرار ندارد. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 10 مرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 10 مرداد

تحولات اخیر این دارایی را به سمت سطوح بالاتر سوق داد و باعث شد قیمت آن در عرض چند روز از زیر 21000 دلار به بیش از 24500 دلار برسد و بالاترین سطح آن در بیش از یک ماه گذشته را به ثبت رساند.

تحلیل ارزهای دیجیتال 10 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 10 مرداد

هرچند بیت کوین نتوانست این منطقه را حفظ کند و کمی بعد به زیر 24000 دلار بازگشت و به جز پامپ و دامپ کوتاهی که قیمت را به 24200 دلار رساند و دوباره به 23400 دلار بازگرداند، روزهای آخر هفته را عمدتاً در همین ناحیه گذراند. بنابراین، بیت کوین کندل ماه جولای (تیر و مرداد) را با افزایش 17 درصدی بست و به این ترتیب بهترین عملکرد ماهیانه خود از اکتبر 2021 (مهر 1400) تاکنون را پشت سر گذاشت.

در حال حاضر، بیت کوین هنوز کمی بالاتر از تراز 23000 دلار ایستاده و ارزش بازار آن تا مرز 450 میلیارد دلار کاهش یافته است.

تحلیل آلتکوین ها 10 مرداد

در همین حال، اکثر کوین های جایگزین عملکرد BTC را طی چند روز گذشته تقلید کردند و وضعیت آرامی را تجربه می کنند. اتریوم که چند روز پیش به بالاترین سطح چند هفته‌ای خود یعنی بالای 1700 دلار رسیده بود، اکنون پس از یک افت جزئی در بازه زمانی روزانه، دقیقاً زیر این سطح ایستاده و با قیمت 1684 دلار معامله می شود.

تحلیل ارزهای دیجیتال 10 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 10 مرداد

بایننس کوین، ریپل، کاردانو، سولانا، دوج کوین و آوالانچ با درصدهای مشابهی کاهش یافته اند. ولی پالیگان (MATIC) با افت 3.11% تا این لحظه در میان رمزارزهای برتر بازار عملکرد ضعیف تری داشته است. اتریوم کلاسیک هم به عنوان پرفروش‌ترین دارایی اخیر، 8.3 درصد کاهش را در یک روز تجربه کرده و با قیمت 37 دلار معامله می‌شود.

از سوی دیگر، پولکادات با جهش حدوداً 7 درصدی خود بهترین عملکرد را در میان آلتکوین های بزرگ بازار داشته است. در نتیجه این تغییر، DOT با قیمت 8.76 دلار دست به دست می شود. در میان آلتکوین‌های دارای ارزش پایین و متوسط، فایل کوین همچنان با افزایش 22 درصدی در صدر قرار گرفته و اکنون حدود 10 دلار قیمت دارد.

در نهایت،  ارزش تجمعی بازار کریپتو به حدود 1.1 تریلیون دلار رسیده و سهم بیت کوین از آن 41.1% است.

منبع: cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 4 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT