تحلیل ارزهای دیجیتال 14 شهریور

تحلیل ارزهای دیجیتال 14 شهریور

زمان مطالعه 2 دقیقه

روز 26 آگوست (4 شهریور) زمانی که بیت کوین به 22000 دلار رسید و بالاترین سطح چند روزه خود را ثبت کرد، با حضور گسترده فروشندگان مواجه شد و در همان سطح متوقف گردید. پس از آن قیمت شروع به کاهش کرد و حدود 2000 دلار از ارزش خود را از دست داد و به زیر 20000 دلار رسید. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 14 شهریور می پردازیم.

خرید ارزهای دیجیتال

تحلیل ارزهای دیجیتال 14 شهریور

تحلیل ارزهای دیجیتال 14 شهریور

تحلیل ارزهای دیجیتال 14 شهریور

به این ترتیب، بیت کوین برای اولین بار در یک ماه گذشته با قیمتی زیر 20000 دلار معامله شد و روز 29 آگوست (7 شهریور) به پایین ترین سطح 7 هفته اخیر یعنی 19500 دلار رسید. با نزدیک شدن به پایان ماه و آغاز ماه سپتامبر (7 شهریور)، بیت کوین تلاش کرد تا سطوح از دست رفته خود را بازیابد ولی این تلاش بی نتیجه بود و بار دیگر در حدود 20000 دلار متوقف شد. این دارایی چند روز گذشته را در همین ناحیه سپری کرده است و حجم معاملات زیاد و نوسانات قابل توجهی را شاهد نبوده است. ارزش بازار آن نیز هنوز زیر 380 میلیارد دلار و تسلط آن بر آلتکوین ها زیر 39٪ است.

LINK بهترین عملکرد را نشان داده است

کوین‌های جایگزین نیز همانند بیت‌کوین، طی چند روز گذشته مقادیر قابل‌توجهی از ارزش خود را از دست داده‌اند، اما در مقیاس 24 ساعته نسبتاً آرام گرفته و در همان سطوح دیروز در حال دست به دست شدن هستند.

تحلیل ارزهای دیجیتال 14 شهریور

تحلیل ارزهای دیجیتال 14 شهریور

اتریوم که اخیراً به زیر 1500 دلار سقوط کرده بود، پس از افزایش جزئی در مقیاس روزانه، اکنون به حدود 1550 دلار رسیده است. سولانا، پولکادات، شیبا اینو و ترون نیز اکنون اندکی در منطقه سبز وارد شده اند، در حالی که بایننس کوین، کاردانو، ریپل و دوج کوین با کاهشی جزئی روبرو هستند.

در همین حال، چین لینک (link) با افزایش 5 درصدی بهترین عملکرد را در میان آلتکوین های بزرگتر بازار از خود نشان داده است. در نتیجه این تغییر مثبت، اکنون LINK بالاتر از 7 دلار معامله می شود.

ارزش تجمعی بازار نیز همچنان زیر مرز 1 تریلیون دلار به حرکت خود ادامه می دهد.

منبع: cryptopotato

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT