تحلیل ارزهای دیجیتال 29 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 29 تیر

بیت کوین (BTC) در معاملات بعد از ظهر سه شنبه مقاومت 23000 دلاری را شکست و به حرکت صعودی خود ادامه داد و به سطح فعلی در حدود 23541 دلار رسید. به این ترتیب، بزرگترین ارز رمزپایه بازار طی دو روز بیش از 12 درصد رشد کرده و با 20.73% افزایش طی یک هفته، به بالاترین سطح خود از زمان سقوط بیت کوین در تاریخ 13 ژوئن (23 خرداد) رسیده است. ارزش بازار این ارز نیز امروز تا 449.42 میلیارد دلار افزایش یافته است. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 29 تیر می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 29 تیر

شاخص ترس و طمع، که احساسات سرمایه گذاران در زمینه ارزهای رمزنگاری شده را ردیابی می کند، از منطقه «ترس شدید» به منطقه «ترس» وارد شد و همچنان عدد 30 را نشان می دهد که بالاترین سطح آن از ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت) تاکنون است.

اکنون وجود بادهای مخالف از سوی شاخص های اقتصاد کلان، انتظارات تورمی و واکنش های فدرال رزرو برای قیمت بیت کوین به امری عادی تبدیل شده است. تنها موردی که سرمایه گذاران باید به آن توجه داشته باشند، احتمال تغییر اخیر احتمالات افزایش نرخ هدف در نشست کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در تاریخ 27 جولای (5 مرداد) است.

بر اساس اطلاعاتی که ابزار FedWatch ارائه می کند، بازارها برای افزایش 0.75 درصدی (75 واحد پایه) نرخ بهره در تاریخ 27 جولای (5 مرداد) احتمال 66.8 درصدی را پیش بینی می کنند. نکته قابل توجه این است که هفت روز قبل، این احتمال 92.4 درصد بود. علاوه بر این، احتمال افزایش 100 واحدی نرخ بهره از 7.6 درصد به 33.2 درصد رسیده است. لازم است بدانید افزایش 100 واحدی به احتمال زیاد به عنوان یک محرک نزولی وی برای بازار کریپتو عمل خواهد کرد.

تحلیل آلتکوین ها 29 تیر

به دنبال روند بهبودی که بازار ارزهای رمزنگاری را احاطه کرد، آلتکوین ها تلاش کردند همگام با رهبر خود در این مسیر قدم بردارند. برای مثال، اتر (ETH) برای اولین بار از آوریل (فروردین) تاکنون به یک سطح تکنیکال کلیدی رسیده و بیت کوین (BTC) را پشت سر گذاشته است. البته به عقیده برخی از تحلیلگران، جهش اتر به بالای میانگین متحرک 50 روزه ممکن است زودگذر باشد.

بایننس کوین با 3.70% افزایش قیمت، به 270 دلار رسیده است و ریپل (5.86%) با قیمت 0.38 دلار ترید می شود. در میان 10 ارز اول بازار، امروز کاردانو با جهش 10.50 درصدی خود عملکرد بهتری داشته و با قیمت 0.53 دلار معامله می شود.

در میان آلتکوین های دارای ارزش بازار کم تا متوسط، FLOW با جهش چشمگیر 19.10 درصدی در صدر قرار گرفته و با قیمت .07 دلار دست به دست می شود. ویوز (WAVES)، استکس (STX)، زیلیکا (ZIL)، لیدودائو (LDO) و هلیوم (HNT) ازجمله ارزهای دارای رشد دورقمی هستند.

ارزش تجمعی بازار ارزهای رمزنگاری امروز با چند صد میلیارد افزایش به 1.068 تریلیون دلار رسیده است و سهم بیت کوین از آن 42.1% است.

منبع: coindesk

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT