تحلیل ارزهای دیجیتال 30 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 30 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

ماهیت نوسانی بازار ارزهای دیجیتال باعث می شود همه چیز طی چند روز به کلی تغییر کند. به عنوان مثال، بیت کوین روزهای آخر هفته گذشته به بالاترین سطح چند هفته ای خود رسید و در دو نوبت، بالاتر از تراز 25000 دلار ایستاد. در حالی که گاوها انتظار داشتند کنترل خود بر بازار را برای مدت بیشتری حفظ کنند و شاید همچنان به سمت بالا حرکت نمایند، چشم انداز این دارایی بلافاصله تغییر کرد و بیت کوین طی چند ساعت بیش از 1000 دلار کاهش یافت. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 30 مرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 30 مرداد

اما این تازه شروع کار بود. بیت کوین که برای بهبود تلاش می کرد در حدود 24400 دلار متوقف شد و چند روز بعد، همزمان با سقوط تا مرز 21500 دلار (روز 28 مرداد) درد بیشتری را تجربه کرد. دیروز شاهد کاهش قیمت دیگری بودیم که این دارایی را به 20800 دلار رساند؛ این پایین ترین سطح طی سه هفته اخیر بود. پس از آن، بیت کوین سعی کرد مقداری از ارزش از دست رفته خود را بازار یابد ولی در نهایت در حدود 21000 دلار ایستاد. این به معنای 15٪ کاهش در عرض یک هفته است. در حال حاضر، ارزش بازار بیت کوین به حدود 409.39 میلیارد دلار رسیده و چیرگی آن بر آلتکوین ها معادل 40% است.

تحلیل ارزهای دیجیتال 30 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 30 مرداد

شاخص ترس و طمع بازار نیز با کاهشی محسوس، به عدد 27 رسیده و همچنان در منطقه ترس قرار دارد.

همانطور که معمولاً در هنگام نوسانات شدید بیت کوین شاهد هستیم، کوین های جایگزین تمایل دارند یک گام فراتر بگذارند. اتریوم که تا آخر هفته گذشته در نتیجه هیاهیوی ناشی از راه اندازی هاردفورک merge، بهترین عملکردها را در بازار از خود نشان می داد و با رسیدن به بالای 2050 دلار، رکورد 74 روزه خود را ثبت کرد، اکنون با افت 20 درصدی طی یک هفته، با قیمت 1600 دلار ترید می شود.

تحلیل آلتکوین ها 30 مرداد

در مقیاس روزانه، Ripple، Cardano، Solana، Dogecoin، Polkadot، Shiba Inu، Avalanche، و Tron نیز از آلتکوین‌های بزرگی هستند که در منطقه قرمز معامله می شوند.

تحلیل ارزهای دیجیتال 30 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 30 مرداد

آلتکوین های دارای ارزش پایین و متوسط نیز ​​در موقعیت های مشابهی قرار دارند. در این میان، ایاس (EOS) با جهش 8.46 درصدی خود توانسته است متمایز از سایرین عمل کند و به حدود 1.41 دلار برسد.

 به این ترتیب، ارزش کل بازار کریپتو در یک روز 30 میلیارد دلار دیگر کاهش یافته و به مرز 1 تریلیون دلار نزدیک شده است. فراموش نکنید که این معیار یک هفته پیش 1.2 تریلیون دلار بود.

این مطلب صرفا جهت نمایش اطلاعات و وضعیت پروژه‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال  است و به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت اول پرداخت نیست. 

منبع: cryptopotato

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT