تحلیل ارزهای دیجیتال 31 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 31 تیر

قیمت بیت کوین سرسختانه نزدیک به میانگین متحرک نمایی 50 روزه خود (EMA) باقی مانده است، اما هنوز نتوانسته است از این سطح عبور کند. در حال حاضر، رمز ارز اول بازار با 0.61% رشد طی یک روز، با قیمت 23170 دلار معامله می شود و ارزش بازار آن به 442.56 میلیارد دلار رسیده است. شاخص ترس و طمع در بازار کریپتو نیز اکنون به رقم 33 رسیده و در منطقه ترس قرار دارد. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 31 تیر می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 31 تیر

در همین زمان، در بازارهای سنتی سهام، شاخص S&P 500 و نزدک به ترتیب 0.4% و 0.8% افزایش داشتند. نفت خام وست تگزاس اینترمدیت (WTI) حدود 3 درصد کاهش یافت و قیمت طلا با 1.1 درصد افزایش مواجه شد.

تحلیل ارزهای دیجیتال 31 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 31 تیر

داده های مرتبط با وضعیت اشتغال در آمریکا روز پنجشنبه برای دارایی های ریسکی اهمیت زیادی داشت. بر اساس این گزارش، مطالبات اولیه بیمه بیکاری به 251000 رسیده است که 4.5 درصد بیشتر از پیش بینی کلی 240 هزارتایی بود. مطالبات مستمر بیمه بیکاری نیز به 1.38 میلیون رسید که در مقابل 1.34 میلیون پیش بینی شده قرار می گیرد.

تحلیل ارزهای دیجیتال 31 تیر

تحلیل ارزهای دیجیتال 31 تیر

از آنجایی که بانک مرکزی ایالات متحده تلاش می‌کند تا تورم فزاینده موجود را بدون ایجاد اختلال در روند رشد اقتصادی مهار کند، انتظار داریم سرمایه‌گذاران بیت‌کوین داده‌های روز گذشته را به‌عنوان یک محرک مثبت برای قیمت‌ها در نظر بگیرند، اساساً هرگونه داده‌ای که احتمال افزایش نرخ بهره بالاتر از حد انتظار را افزایش ‌دهد، با کاهش روند افزایشی قیمت ها همراه می شود.

علاوه بر این، میانگین محدوده واقعی (ATR) برای قیمت BTC از اواسط ژوئن (اواخر خرداد) در حال کاهش بوده است که نشان دهنده محدوده معاملاتی تنگ تر برای این دارایی است. همچنین نکته قابل توجه این است که میانگین متحرک 10 دوره ای بیت کوین میانگین متحرک 20 دوره ای آن را به سمت بالا قطع می کند. با این حال، کاهش حجم معاملات حاکی از عدم اطمینان میان معامله گران است و ما انتظار داریم که سرمایه گذاران محدوده 23000 دلار را به عنوان منطقه ای از مقاومت بالقوه در نظر بگیرند.

تحلیل آلتکوین ها 31 تیر

امروز بار دیگر شاهد هستیم که بخش زیادی از بازار ارزهای رمزنگاری شده به رنگ سبز دیده می شوند. اتریوم همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد و با رشد 7 درصدی در تایم فریم روزانه با قیمت 1593 دلار معامله می شود. بایننس کوین 4.43% افزایش یافته و به 267 دلار رسیده و سولانا با همین میزان افزایش قیمت با قیمت 43.03 دلار ترید می شود. ریپل (1.76%)، کاردانو (1.58%) و دوج کوین (1.67%) نیز رشد نسبتاً مشابهی را تجربه کرده اند.

 گفتنی است که بعد از اینکه توسعه دهندگان دوج کوین (DOGE) ارتقاء Core 1.14.6 این شبکه را در ساعات اولیه روز پنجشنبه راه اندازی کردند، قیمت این دارایی نسبت به روز چهارشنبه کاهش ملموسی را تجربه کرد. این ارتقا قراراست به روز رسانی های امنیتی ضروری و تغییراتی را در کارایی این شبکه ارائه کند.

در میان رمزارزهای کوچکتر بازار، اتریوم کلاسیک (ETC) که طی یک هفته گذشته بیش از 75 درصد افزایش قیمت داشته است، با جهش 12.36 درصدی در تایم فریم روزانه، به مسیر صعودی خود ادامه می دهد و با قیمت 25.95دلار معامله می شود. به علاوه، QTUM، BTG، CVX، KSM و NEO ازجمله دارایی هایی هستند که امروز رشدی دورقمی را شاهد بوده اند.

در نهایت، ارزش تجمعی بازار ارزهای رمزنگاری شده امروز به حدود 1.054 تریلیون دلار افزایش یافته است که 41.9 درصد آن به بیت کوین تعلق دارد.

منبع: coindesk

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT