تحلیل ارزهای دیجیتال 8 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 8 مرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت کوین (BTC) هفته گذشته را با 5 درصد افزایش به پایان رساند و برای دومین هفته متوالی رشد کرد. حتی پس از اینکه وزارت بازرگانی ایالات متحده روز پنجشنبه گزارش داد که تولید ناخالص داخلی ایالات متحده برای دومین سه ماهه متوالی کاهش یافته است، قیمت رمزارز نخست بازار افزایش یافت. به طور معمول، اعلام کاهش GDP برای دو بازه سه ماهه متوالی تاکیدی قوی بر قرار گرفتن اقتصاد این کشور در یک رکود بزرگ می باشد. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 8 مرداد می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 8 مرداد

در 24 ساعت گذشته، بیت کوین با افت اندک 0.79 درصدی روبرو شده و اکنون با قیمت 23796 دلار معامله می شود. ارزش بازار این ارز نیز اکنون به حدود 454.38 میلیارد دلار می رسد. لازم به ذکر است که همبستگی 30 روزه بین قیمت بیت کوین و شاخص های سهام در هفته گذشته تشدید شد و هر دو کلاس دارایی این هفته شاهد افزایش قابل قبولی بودند. برای مثال، شاخص S&P 500 روز جمعه 1 درصد و میانگین صنعتی داوجونز 0.9 درصد رشد داشته اند.در همین حال، شاخص ترس و طمع در بازار کریپتو افزایش ملموسی را شاهد بوده و امروز عدد 42 در منطقه ترس را نشان می دهد.

تحلیل ارزهای دیجیتال 8 مرداد

تحلیل ارزهای دیجیتال 8 مرداد

در حالی که معمولاً نمودارهای روزانه، استانداردی پیش فرض برای سرمایه گذاران هستند، بازه های زمانی طولانی تر گاهاً می توانند بینش بهتری نسبت به بازار ارائه دهند. به عنوان مثال، جدیدترین نمودار هفتگی BTC نشان می دهد که سرمایه گذاران نقطه ورود ثابتی را در 20000 دلار در نظر گرفته اند.

همزمان با بیت کوین، آلتکوین ها نیز طی چند روز اخیر اصلاحات مثبتی را تجربه کرده اند ولی طی 24 ساعت گذشته، غالباً با اندکی کاهش روبرو شده اند. برای مثال، اتریوم که طی یک هفته گذشته حدود 8 درصد افزایش قیمت را شاهد بوده است، در 24 ساعت گذشته حدود 1 درصد از ارزش خود را از دست داده و اکنون با قیمت 1705 دلار معامله می شود.

تحلیل آلتکوین ها 8 مرداد

بایننس کوین که روند افزایشی خود را بی وقفه ادامه می دهد، از دیروز حدود 4 درصد دیگر رشد کرده و اکنون با قیمت 290 دلار ترید می شود. ریپل (2.45-%)، کاردانو (3.02-%)، سولانا (4.28-%) و دوج کوین (3.24-%) سایر اعضای باشگاه 10 ارز برتر بازار هستند که همگی به منطقه قرمز وارد شده اند.

در همین زمان، اتریوم کلاسیک که با دستاورد رشد 42 درصدی طی یک هفته در صدر برنده های بازار قرار داشت، 11.50% کاهش در تایم فریم روزانه را پشت سر گذاشته و اکنون در حدود 39.05 دلار ایستاده است. در مقابل، ICP با جهش 13.98 درصدی خود تا این لحظه، عملکرد خوبی نسبت به سایرین از خود نشان داده و با قیمت 8.52 دلار دست به دست می شود.

در نهایت، ارزش تجمعی بازار ارزهای رمزنگاری شده همچنان بالاتر از مارک 1 تریلیون دلاری باقی مانده دامیننس بیت کوین به 41.5 درصد می رسد.

منبع: coindesk

امتیاز 5/5 - از 9 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT