تحلیل ارز های دیجیتال 9 شهریور

تحلیل ارزهای دیجیتال 9 شهریور

زمان مطالعه 2 دقیقه

نرخ تورم هماهنگ آلمان در ماه اوت (مرداد و شهریور) 8.8 درصد اعلام شد، در حالی که تحلیلگران این رقم را در حدود 9 درصد برآورد کرده بودند. نرخ تورم هماهنگ امکان مقایسه نرخ تورم در کشورهای اتحادیه اروپا را فراهم می کند. علی رغم اینکه رقم اعلام شده از برآورد تحلیلگران پایین تر بود اما همین نرخ برای آلمان بالاترین میزان در 50 سال گذشته به شمار می رود و احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره برای جلوگیری از افزایش تورم را بیشتر می کند. در این پست به تحلیل ارزهای دیجیتال 9 شهریور می پردازیم.

تحلیل ارزهای دیجیتال 9 شهریور

به علاوه، انقباضات بیشتر در بازار کار ایالات متحده از نظر تاریخی کاتالیزوری برای افزایش تورم بوده است. انتظار برای تورم بالاتر، به نوبه خود، احتمال تداوم افزایش نرخ را افزایش می دهد که به طور کلی منجر به کاهش قیمت دارایی های پرخطر، از جمله ارزهای دیجیتال می شود.

تحلیل ارز های دیجیتال 9 شهریور

تحلیل ارزهای دیجیتال 9 شهریور

برای مثال، روز گذشته همزمان با انتشار داده های تورمی مذکور، دو رمزارز BTC و ETH کاهش شدیدی را نشان دادند. قیمت بیت کوین تا کف 19500 دلار سقوط کرد ولی تلاش مجدد گاوها باعث شد تراز 20 هزار دلار دوباره فتح شود و قیمت به سطح کنونی در حدود 20309 دلار برسد. در پی این کاهش قیمت، ارزش بازار این دارایی نیز تا حدود 388 میلیارد دلار کاهش یافت.

در بازار سهام ایالات متحده نیز شاهد بودیم که سه شاخص اصلی S&P 500، میانگین صنعتی داوجونز و نزدک کامپوزیت به ترتیب، 1.1%، 0.92% و 1.1% کاهش یافتند. این سه شاخص هر کدام در محدوده منفی باز شدند و در طول روز به معاملات کاهشی خود ادامه دادند. شاخص ترس و طمع بازار کریپتو نیز با افتی شدید به عدد 23 و منطقه “ترس شدید” رسید.

تحلیل آلتکوین ها 9 شهریور

اتریوم که تا مرز 1483 دلار سقوط کرده بود دوباره در مسیر بهبود قرار گرفت و به حدود 1590 دلار بازگشت. از سوی دیگر، زنجیره BNB برای دسترسی کاربران به جریان‌های درآمد بیشتر، با همکاری سه پلتفرم برتر Web3  یعنی Ankr, Stader و pStake قابلیت لیکویید استیکینگ (Liquid Staking) را در این شبکه معرفی کرده است. هرچند این اقدام تاثیر مثبت چندانی در ارزش بایننس کوین نداشته و BNB در این لحظه با 1.94% کاهش با قیمت 285.98 دلار ترید می شود. ریپل، سولانا، دوج کوین، پولکادات، پالیگان و شیبااینو همگی کاهش قیمت را تجربه کرده اند.

در همنی حال، کاردانو (0.35%)، ترون (1.56%) و لئو (4.34%) در منطقه سبز معامله می شوند. لیدو دائو با جهش 6.82 درصدی خود بیشترین افزایش طی 24 ساعت گذشته را شاهد بوده و با قیمت 2 دلار معامله می شود.

در نهایت، ارزش تجمعی بازار ارزهای رمزنگاری شده به حدود 989.93 میلیارد دلار رسیده و 39.2 درصد آن در اختیار بیت کوین قرار دارد.

منبع: coindesk

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT