تحلیل ارز دیجیتال تلور (Tellor)

تحلیل ارز دیجیتال تلور (Tellor)

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بر اساس داده‌های بازار، قیمت ارز دیجیتال تلور (Tellor) با نماد TRB، در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات قابل‌توجهی را تجربه کرد و از ۲۰۰ دلار به ۶۰۰ دلار افزایش یافت. در این پست به تحلیل ارز دیجیتال تلور (Tellor) می پردازیم.

تحلیل ارز دیجیتال تلور (Tellor)

بلافاصله پس از آن، قیمت این رمزارز افت شدیدی را به ۱۵۵ دلار شاهد بود. البته در زمان نگارش این خبر، قیمت تلور به ۲۰۲ دلار رسیده است.

قابل ذکر است که لیکوییدیشن موقعیت‌های معاملاتی TRB در این دوره به رقم بی‌سابقه‌ای رسید که بیش از ۶۰ میلیون دلار ارزش داشت.

این موضوع، TRB را به ارز دیجیتال با بالاترین رقم لیکوییدیشن در ۱۲ ساعت و ۲۴ ساعت گذشته تبدیل می‌کند. نوسانات قیمت TRB و لیکوییدیشن ناشی از آن، توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده و بر چالش‌ها و فرصت‌های موجود در چشم‌انداز فعلی ارزهای دیجیتال تأکید می‌کند.

در طول سه ماهه آخر سال ۲۰۲۳ و به دلیل فعالیت قوی نهنگ‌ها، قیمت TRB شاهد یک رشد ۲ هزار درصدی بود. با این حال، نوسانات فعلی نشان می‌دهد که تلور در حال تجربه یک تخلیه عظیم از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ است.

همانطور که تلور دستخوش تغییرات چشمگیر قیمت می‌شود، نگرانی‌هایی هم در مورد دستکاری احتمالی بازار در میان تحلیلگران ظاهر شده است. این نوسانات و نگرانی‌ها باعث شده که برخی از تحلیلگران توصیه به احتیاط کنند.

در چشم‌انداز همیشه در حال تحول فناوری بلاکچین، تلور به عنوان یک پروتکل اوراکل غیرمتمرکز معرفی شده است و نقش مهمی در به‌روزرسانی داده‌های ضروری خارج از زنجیره برای قراردادهای هوشمند روی زنجیره، ایفا می‌کند.

coingape

امتیاز 5/5 - از 1 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT