مقایسه قیمت ریپل و کاردانو

مقایسه قیمت ریپل و کاردانو

زمان مطالعه 2 دقیقه

طی ماه گذشته، کاردانو (ADA) و ریپل (XRP) در محدوده قیمتی ۰.۶۲ دلار معامله شدند و برای رسیدن به ۱ دلار تلاش کردند. در این پست به مقایسه قیمت ریپل و کاردانو می پردازیم.

مقایسه قیمت ریپل و کاردانو

اخیرا جفت‌های معاملاتی این دو آلت‌کوین با استیبل کوین یواس‌دی کوین (USDC) نیز در صرافی بایننس لیست شده‌اند. در ادامه به مقایسه اجمالی این ۲ ارز دیجیتال خواهیم پرداخت.

از نظر تکنیکال، قیمت ریپل یک الگوی کنج نزولی را ایجاد کرده است. این الگو اغلب یک سیگنال معکوس صعودی در نظر گرفته می‌شود. همچنین، در ماه دسامبر شاهد افزایش معاملات خرید XRP بودیم و معامله‌گران برای باز نگه داشتن پوزیشن‌های خود، کارمزد زیادی پرداخت کرده و در این زمینه رکوردشکنی کردند.

کاردانو نیز شاهد خرید قوی از سوی معامله‌گران بوده است. قیمت ADA بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۳۰ روزه در ۰.۵۵۶ دلار، میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه در ۰.۵۰۴ دلار و میانگین متحرک نمایی ۱۰۰ روزه در ۰.۴۲۸ دلار قرا دارد.

از نظر بنیادین، ریپل در سه ماهه آخر سال، به گسترش کسب‌وکار خود ادامه داد. این شرکت اعلام کرد که قصد دارد با استفاده از پلتفرم Ripple Payments، به مشتریان شرکت‌های آمریکایی که مجوز نقل و انتقال پول ندارند، خدمات‌رسانی کند.

علاوه بر این، ریپل از همکاری با یک شرکت فین‌تک آفریقایی برای گسترش خدمات حواله XRP در آفریقا خبر داد. کاردانو نیز در سه ماهه چهارم در سطح جهانی گسترش یافت و یک برنامه آموزشی عظیم را در برزیل و یک سرویس شناسه ملی را در اتیوپی اجرا کرد.

همچنین، چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار کاردانو، عنوان کرد که به‌روزرسانی CIP-۱۶۹۴، کاردانو را به غیرمتمرکزترین ارز دیجیتال تبدیل خواهد کرد. در این میان، هر دو توکن XRP و ADA در معرض خطرات نظارتی ناشی از اقدامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) و تصمیمات دادگاه هستند.

ریپل سال‌ها در نبرد قانونی با SEC بوده است، اما در سال گذشته، سه پیروزی مهم به دست آورد. در همین حال، در شکایت جدید SEC از صرافی کراکن، از توکن ADA به عنوان یکی از اوراق بهادار ثبت‌نشده‌ای که این صرافی به ارائه آن می‌پردازد، نام برده شده است.

cryptopotato

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT