تحلیل تکنیال شیبا ۶ آبان

تحلیل تکنیال شیبا ۶ آبان

شیبا اینو (SHIB) این هفته یکی از بدترین عملکردها را در میان ارزهای دیجیتال تجربه کرد و قیمت شیبا اینو با بیش از ۹ درصد کاهش، به ۰.۰۰۰۰۱۶۹۶ دلار رسید. این افت قیمت بیشتر سودهای ماهانه شیبا را از بین برده و اکنون قیمت آن ۵ درصد کمتر از ابتدای ماه اکتبر است. در ادامه به تحلیل تکنیال شیبا ۶ آبان می پردازیم.

تحلیل تکنیال شیبا ۶ آبان

اخیراً قیمت این ارز دیجیتال در یک الگوی کنج قرار گرفته که به‌مرور به منطقه‌ای فشرده تبدیل شده است. با توجه به افت اخیر، قیمت با حمایت این الگو برخورد کرده و احتمال بازگشت صعودی آن وجود دارد. در همین راستا، شیبا طی ۲۴ ساعت گذشته افزایشی ۰.۲ درصدی را تجربه کرده است.

در اواخر سپتامبر نیز، شیبا اینو شاهد رشد قابل‌توجهی بود، اما الگوی کنج باعث محدودیت در رشدهای بعدی شد. اکنون، به‌نظر می‌رسد که امکان شکسته شدن این الگو و حرکت به سمت بالا، بیشتر از قبل است.

با این حال، بررسی داده‌های مربوط به جریان‌ آدرس نهنگ‌ها نشان می‌دهد که آن‌ها بیشتر تمایل به تخلیه شیبا اینو دارند. ورودی‌ آدرس نهنگ‌ها در تاریخ ۲۵ اکتبر برابر با ۷۴۷.۷۵ میلیارد توکن بوده، در حالی که خروجی‌ها در آن روز به ۸۹۸.۹۶ میلیارد توکن رسیده و در سه روز اخیر هم به‌طور قابل‌توجهی افزایش یافته است.

تحلیل تکنیال شیبا ۶ آبان

تحلیل تکنیال شیبا ۶ آبان

تحلیل داده‌های نرخ تمرکز نیز نشان می‌دهد که موجودی نهنگ‌ها از ۶۰.۰۳ درصد در ابتدای ماه به ۵۹.۷۴ درصد در ۲۵ اکتبر کاهش یافته است.

در مقابل، سهم موجودی سرمایه‌گذاران از ۱۳.۲۴ درصد به ۱۳.۳۱ درصد و سهم موجودی معامله‌گران خرد از ۲۶.۷۳ درصد به ۲۶.۷۵ درصد رسیده است؛ هرچند این تغییرات جزئی بوده و تقاضای پایین در سه هفته اخیر را نشان می‌دهد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT