تکنیکال آلتکوین ها ۱۳ شهریور

تحلیل تکنیکال آلتکوین ها ۱۳ شهریور

زمان مطالعه 3 دقیقه

همراه با حرکت جانبی بیت کوین، آلت کوین‌ها نیز با نوسان همراه بوده‌اند و همچنان هیچ یک از گاوها و خرس‌ها حاضر به تسلیم نشده‌اند. در این پست به تحلیل تکنیکال آلتکوین ها ۱۳ شهریور می پردازیم.

تحلیل تکنیکال قیمت سولانا (SOL)

سولانا در ۱ سپتامبر، حمایت ۱۲۹ دلاری را شکست، اما گاوها از کف خرید کرده و در ۲ سپتامبر، قیمت سولانا را به بالای این سطح رساندند.

اکنون که قیمت در بالای ۱۲۹ دلار حفظ شده است، گاوها در تلاش هستند تا قیمت سولانا را به بالای میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱۴۳ دلار، موج آبی رنگ) برسانند. اگر موفق به این کار شوند، سولانا می‌تواند رالی خود تا مقاومت بالاسری ۱۶۴ دلاری ادامه دهد. انتظار می‌رود این سطح در کوتاه مدت به عنوان یک سد قوی عمل کند.

تکنیکال آلتکوین ها ۱۳ شهریور

تکنیکال آلتکوین ها ۱۳ شهریور

اگر قیمت از سطح فعلی یا میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به پایین بازگردد، نشان از منفی ماندن احساسات خواهد داشت. در چنین حالتی، قیمت سولانا می‌تواند تا حمایت مهم ۱۱۶ دلاری کاهش پیدا کند. انتظار می‌رود خریداران در این سطح دست به کار شوند؛ چرا که یک شکست به زیر این سطح می‌تواند راه را برای کاهش تا ۱۰۰ دلار هموار سازد.

تحلیل تکنیکال قیمت بی‌ان‌بی (BNB)

قیمت بی‌ان‌بی برای چند هفته گذشته داخل محدوده بزرگ ۴۶۰ دلار تا ۶۳۵ دلار در نوسان بوده است که نشان از خرید در کف و فروش در سقف دارد.

قیمت بی‌ان‌بی در ۱ سپتامبر از میانگین‌های متحرک به پایین بازگشت، اما در ۲ سپتامبر از حمایت ۴۹۵ دلاری به بالا جهش پیدا کرد. این امر نشان می‌دهد خریداران با تمام قدرت از ناحیه حمایتی ۴۶۰ دلار تا ۴۹۵ دلار دفاع خواهند کرد.

تکنیکال آلتکوین ها ۱۳ شهریور

تکنیکال آلتکوین ها ۱۳ شهریور

برای جذب خریداران، میانگین‌های متحرک باید رو به بالا شکسته شوند. یک شکست و بسته شدن کندل قیمت بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۵۴۹ دلار، موج قرمز رنگ) می‌تواند باعث افزایش قیمت تا ۶۰۰ دلار و در نهایت ۶۳۵ دلار شود.

تحلیل تکنیکال قیمت ریپل (XRP)

قیمت ریپل در ۳۱ آگوست از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۰.۵۷ دلار، موج آبی رنگ) به پایین بازگشت و در ۱ سپتامبر (۱۱ شهریور) به حمایت ۰.۵۴ دلاری رسید.

یک شکست به زیر ۰.۵۴ دلار، درها را برای کاهش قیمت تا ۰.۴۹ دلار باز خواهد کرد. در چنین حالتی، قیمت ریپل می‌تواند برای مدتی در محدوده ۰.۴۲ دلار تا ۰.۶۴ دلار در نوسان باشد.

تکنیکال آلتکوین ها ۱۳ شهریور

تکنیکال آلتکوین ها ۱۳ شهریور

با این وجود، قیمت ریپل به بالا بازگشته و در حال تلاش برای شکستن میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه است که نشان‌دهنده خرید در کف توسط گاوهاست. اگر این سطح شکسته شود، قیمت ریپل می‌تواند تا ۰.۶۴ دلار افزایش پیدا کند. برای شروع گام صعودی بعدی تا ۰.۷۴ دلار، سطح ۰.۶۴ دلاری باید شکسته شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT