تکنیکال اتریوم ۱۳ خرداد

تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت ‌کوین و اکثر آلت‌ کوین‌های اصلی شاهد کاهش قیمت خود هستند که نشان‌دهنده عدم خرید از سوی سرمایه‌گذاران بزرگ‌تر است. در همین راستا، مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال نیز در اظهارات جدید خود گفته که فقدان اشتیاق در بازار ارزهای دیجیتال به دلیل عدم خرید توسط سرمایه‌گذاران سازمانی است. در این پست تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ می پردازیم.

شارژ کیف پول اتریوم

از طرفی، عملکرد تاریخی بیت کوین در ماه ژوئن، برتری واضحی را برای گاوها و خرس‌ها نشان نمی‌دهد. بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم CoinGlass، بین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۲۲، تعداد کندل‌های مثبت و منفی بیت کوین در ماه ژوئن برابر بوده است.

تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۳ خرداد ۱۴۰۲

گاوها با موفقیت تلاش خرس‌ها را برای بازگرداندن اتریوم به الگوی کنج نزولی، خنثی کردند. این نشان می‌دهد که گاوها در تلاشند تا خط مقاومت الگو را به حمایت تبدیل کنند.

 تکنیکال اتریوم ۱۳ خرداد

تکنیکال اتریوم ۱۳ خرداد

جفت ETH/USDT از متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱،۸۵۵ دلار) به سمت بالا بازگشته است که نشان‌دهنده تغییر احساسات از «فروش در رالی» به «خرید هنگام افت قیمت» است. گاوها در مرحله بعدی سعی خواهند کرد تا قیمت را به بالای ۱،۹۲۷ دلار برسانند و مقاومت بالاسری قوی و مهم ۲ هزار دلاری را دوباره آزمایش کنند.

در مقابل، اگر قیمت کاهش یابد و دوباره وارد الگوی کنج شود، این دیدگاه مثبت در کوتاه‌مدت باطل خواهد شد. این امر می‌تواند گاوها را به دام بیاندازد و منجر به لیکوییدیشن موقعیت‌های لانگ شود. در این صورت، این جفت ممکن است به سمت خط حمایت الگوی کنج سقوط کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT