تکنیکال اتریوم ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال اتریوم ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

اتریوم تلاش می کند تا به سطح شکست 2850 دلار بازگردد که احتمالا شاهد نوسان بسیاری خواهد بود و تکلیف رالی به سمت صعودی یا نزولی به این زودی مشخص نمیشود. اگر قیمت اتریوم به بالای 2724 دلار برسد، جفت ارز ETH/USDT می تواند به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (2864 دلار) برسد. این سطح مهمی است که باید آن را در نظر داشت زیرا سقوط شدید از میانگین متحرک نمایی 20 روزه نشان می دهد که این احساسات منفی باقی می ماند. سپس خرس ها سعی خواهند کرد قیمت را به زیر 2552 دلار برسانند. در این پست به تحلیل تکنیکال اتریوم ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال اتریوم ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

برخلاف این فرض، اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه باشد، نشان دهنده بازگشت گاوها خواهد بود. این جفت ارز ممکن است به SMA 50 روزه یعنی 3162 دلار و سپس به 3400 دلار افزایش یابد.

تکنیکال اتریوم ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

اتریوم ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

میانگین متحرک در نمودار 4 ساعته به تکمیل یک متقاطع صعودی نزدیک است و RSI در منطقه مثبت قرار دارد که نشان دهنده مثبت شدن روند است. یک مقاومت جزئی در 2724 دلار وجود دارد، اما در صورت عبور، این جفت ارز ممکن است به مقاومت سقف 2850 دلار برسد.

تکنیکال اتریوم ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

اتریوم ۲۲ مرداد ۱۴۰۳

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 2550 دلار برسد، این دیدگاه مثبت در کوتاه مدت باطل خواهد شد. این میتواند جفت ارز را به 2300 دلار کاهش دهد، جایی که گاوها سعی خواهند کرد این کاهش را متوقف کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT