تحلیل تکنیکال اتریوم ۲۶ بهمن

تحلیل تکنیکال اتریوم ۲۶ بهمن

زمان مطالعه 2 دقیقه

در کنار صعود قیمت بیت کوین به کانال ۵۲ هزار دلار، اتریوم نیز سطح ۲،۷۰۰ دلار را پس گرفت و برای مدت کوتاهی، حتی به بالای ۲،۸۰۰ دلار هم صعود کرد. در این پست به تحلیل تکنیکال اتریوم ۲۶ بهمن می پردازیم.

تحلیل تکنیکال اتریوم ۲۶ بهمن

به عقیده تحلیلگران، با حمایت از بیت کوین در بالای سطح ۵۱ هزار دلار و در عین حال، عبور ارزش بازار آن از مرز ۱ تریلیون دلار، اتریوم ممکن است در مراحل اولیه یک رشد باورنکردنی باشد.

چشم‌انداز صعودی قیمت اتریوم در بحبوحه عملکرد چشمگیر صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) اسپات بیت کوین رخ می‌دهد که نشان‌دهنده افزایش اعتبار ارزهای دیجیتال در میان سرمایه‌گذاران سنتی است.

به غیر از این، اتریوم به دلیل ارتقای آتی دنکن (Dencun) هم آماده یک بریک آوت بزرگ‌تر است. این ارتقا در هر سه شبکه آزمایشی اجرا شده و تاریخ نهایی برای اجرای آن در شبکه اصلی، قبل از پایان سه ماهه اول اعلام خواهد شد.

در همین حال، خوش‌بینی‌ها برای راه‌انداری بالقوه ETF اسپات اتریوم نیز افزایش یافته است. تایید ETF اتریوم، با توجه به موضع جنگ‌طلبانه رگولاتورها در ایالات متحده در مورد اینکه آیا اتریوم یک اوراق بهادار است یا نه، انتظار می‌رود که قیمت ETH را افزایش دهد.

به این ترتیب، تحلیلگران انتظار دارند که در صورت شکست قاطع به بالای ۲،۸۰۰ دلار، قیمت اتریوم تا پایان ماه فوریه تا ۳ هزار دلار و متعاقباً تا ۳،۶۰۰ دلار افزایش خواهد یافت. در واقع، صعود به بالای ۲،۸۰۰ دلار، نشان‌دهنده اعتماد به روند صعودی است و احتمالاً احساس فومو (FOMO) را در میان سرمایه‌گذاران افزایش خواهد داد.

در این میان، شاخص همگرایی-واگرایی میانگین متحرک (MACD) هم از روند صعودی پشتیبانی می‌کند و سیگنال خرید نشان می‌دهد.

تحلیل تکنیکال اتریوم ۲۶ بهمن

تحلیل تکنیکال اتریوم ۲۶ بهمن

در مقابل، اگر برداشت سود توسط معامله‌گران باعث بی‌ثباتی قیمت اتریوم شود، این ارز دیجیتال می‌تواند در جهت نزولی به مقاومت‌های ۲،۷۰۰، ۲،۵۰۰ و ۲،۲۰۰ دلار تکیه کند.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT