تکنیکال اتریوم 6 خرداد

تحلیل تکنیکال اتریوم 6 خرداد 1402

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت بیت کوین همچنان زیر ۲۷ هزار دلار باقی مانده و ضعف اخیر باعث شده که برخی از تحلیلگران، سقوط قیمت بیت کوین به سطوح کمتر از ۲۰ هزار دلار را پیش‌بینی کنند. در حالی که هر چیزی ممکن است، اما بعید به نظر می‌رسد که گاوها حمایت ۲۵ هزار دلاری را به آسانی از دست بدهند. در این پست به تحلیل تکنیکال اتریوم 6 خرداد 1402 می پردازیم.

شارژ کیف پول اتریوم

تحلیل تکنیکال اتریوم 6 خرداد 1402

چک میت (Checkmate)، تحلیلگر اصلی شرکت Glassnode نیز در اظهارات جدید گفته که معیار نسبت ریسک سمت فروش نشان می‌دهد که «فروشندگان خسته شده‌اند» و این نشان می‌‌دهد که حرکت‌های بزرگی در راه است. آخرین باری که نسبت ریسک سمت فروش در چنین سطوح پایینی بود، به اواخر سال ۲۰۱۵ برمی‌گردد که پس از آن، قیمت بیت کوین در دسامبر ۲۰۱۷ به اوج ۲۰ هزار دلاری خود رسید.
اتر در چند روز گذشته در یک الگوی کنج نزولی معامله می‌شود. در تاریخ ۲۵ می، خرس‌ها سعی کردند تا قیمت را به خط حمایت کنج برسانند، اما همانطور که از دم بلند روی کندل دیده می‌شود، گاوها در این افت قیمتی اقدام به خرید کردند.

تکنیکال اتریوم 6 خرداد

تکنیکال اتریوم 6 خرداد

گاوها اکنون در تلاشند تا قیمت را بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۱,۸۲۹ دلار) نگه دارند. اگر آنها موفق شوند، جفت ETH/USDT می‌تواند تا خط مقاومت افزایش یابد. این سطح مهمی است که باید به آن توجه داشت؛ چون صعود به بالاتر از آن، احتمال رالی تا ۲ هزار دلار را افزایش می‌دهد.

اگر قیمت از سطح فعلی یا خط مقاومت کاهش یابد، نشان می‌دهد که خرس‌ها در سطوح بالاتر فعال هستند. در این صورت، قیمت اتریوم ممکن است برای چند روز دیگر داخل الگوی کنج باقی بماند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT