تکنیکال ارز ایمیوچبل ایکس (IMX) 15 اسفند

تحلیل تکنیکال ارز ایمیوچبل ایکس (IMX) 15 اسفند

ارز ImmutableX از SMA 50 روزه (0.88 دلار) در 3 مارس بازگشت و بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1 دلار) بسته شد که نشان دهنده تقاضای قوی در سطوح پایین تر است. در این پست به تحلیل تکنیکال ارز ایمیوچبل ایکس (IMX) 15 اسفند می پردازیم.

تحلیل تکنیکال ارز ایمیوچبل ایکس (IMX) 15 اسفند

تکنیکال ارز ایمیوچبل ایکس (IMX) 15 اسفند

ارز ایمیوچبل ایکس (IMX) 15 اسفند

جفت IMX/USDT می تواند تا 1.12 دلار افزایش یابد، جایی که خرس ها دوباره تلاش خواهند کرد تا بهبود را متوقف کنند. اگر خریداران در مسیر خود حرکت کنند، جفت می تواند به سمت مقاومت پیش رو در 1.30 دلار شتاب بگیرد. این سطح بسیار مهمی است که باید به آن توجه کرد زیرا شکست و بسته شدن بالاتر از آن ممکن است نشانه شروع یک روند صعودی جدید باشد. این جفت ممکن است تا 1.85 دلار افزایش یابد.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی یا 1.12 دلار کاهش یابد، نشان می دهد که خرس ها هنوز تسلیم نشده اند. سپس فروشندگان دوباره سعی خواهند کرد این جفت را به زیر SMA 50 روزه برسانند و تسلط را به دست آورند. اگر آنها موفق شوند، جفت می تواند به 0.63 دلار سقوط کند.

تکنیکال ارز ایمیوچبل ایکس (IMX) 15 اسفند

تکنیکال ارز ایمیوچبل ایکس (IMX) 15 اسفند

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت بین 0.92 تا 1.12 دلار در نوسان است. معمولاً در یک محدوده، معامله گران نزدیک به حمایت خرید می کنند و نزدیک به مقاومت می فروشند. اقدام قیمت در محدوده ممکن است تصادفی و بی ثبات باشد.

اگر قیمت بالاتر از مقاومت باشد، نشان می دهد که گاوها بر خرس ها غلبه کرده اند. ممکن است جفت به سمت 1.30 دلار افزایش یابد. در مقابل، اگر خرس‌ها قیمت را به زیر 0.92 دلار کاهش دهند، ممکن است این جفت ارز در کوتاه مدت منفی شود. حمایت در سمت نزولی در 0.83 دلار و بعدی در 0.73 دلار است.

cointelegraph 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT