تکنیکال اولانچ (AVAX) 17 مرداد

تحلیل تکنیکال اولانچ (AVAX) 17 مرداد

رمزارز اولانچ (AVAX) از 26 جولای(4 مرداد) الی 30 جولای(8 مرداد) ،32 درصد افزایش یافت و یک محدوده رنج را ایجاد کرد که از 19.54 دلار الی 25.83 دلار امتداد می یابد.در اثر این افزایش شدید ، AVAX دو روز بعد از آن  به مرز میانی این محدوده در 22.68 دلار اصلاح شد و در راستای روند صعودی بعدی مورد حمایت قرار گرفت. در این پست به تحلیل تکنیکال اولانچ (AVAX) 17 مرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال اولانچ (AVAX) 17 مرداد

قیمت AVAX بلافاصله روند صعودی خود را آغاز کرد تا به تارگت اولیه 28.17 دلاری برسد. از آنجایی که سرمایه گذاران به سیو سود ادامه می دهند، این روند صعودی احتمالا اندکی متوقف شود و در اثر آن ، AVAX به سمت سطح 25.83 دلار اصلاح شود.

در صورتی که روند صعودی این آلت کوین پس از اصلاح به این سطح ، به قوت خود باقی بماند و قیمت در بالای سطح مذکور حفظ شود، سرمایه گذاران می توانند در این حدود وارد شوند و انتظار رسیدن اوالانچ به تارگت 30.25 دلاری را داشته باشند. در مجموع، این آلت کوین 17 درصد رشد می کند.

تکنیکال اولانچ (AVAX) 17 مرداد

تکنیکال اولانچ (AVAX) 17 مرداد

علیرغم اینکه دورنگار قیمت AVAX ، گاوی است ، اما بدون شک، سرمایه گذاران باید توجه زیادی به عقب نشینی بعدی این رمزارز داشته باشند. مورد امتحان گرفتن سطح 25.83 دلاری و حفظ قیمت در بالای آن ، یک تحول مثبت محسوب می شود.

با این حال، اگر قیمت AVAX با کندلی روزانه زیر سطح فوق‌الذکر بسته شود و آن را به سطح مقاومتی خود تبدیل کند، سناریوی صعودی باطل خواهد شدو قیمت به احتمال زیاد به سمت سطوح 23.93 یا 22.68 دلار عقب نشینی خواهد کرد.

منبع: FXSTREET

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT