تکنیکال اکسی اینفینیتی (AXS) 21 آذر

تحلیل تکنیکال اکسی اینفینیتی (AXS) 21 آذر

زمان مطالعه 2 دقیقه

اکسی اینفینیتی در یک روند نزولی قوی بوده است اما اولین نشانه‌های تغییر روند بالقوه را نشان می‌دهد. همانطور که در سایه کندل روزانه مشاهده می شود، خریداران قیمت را به بالای خط روند نزولی در 5 دسامبر رساندند، اما نتوانستند سطوح بالاتر را حفظ کنند. در این پست به تحلیل تکنیکال اکسی اینفینیتی (AXS) 21 آذر می پردازیم.

خرید آنی AXS

تحلیل تکنیکال اکسی اینفینیتی (AXS) 21 آذر

تکنیکال اکسی اینفینیتی (AXS) 21 آذر

تکنیکال اکسی اینفینیتی (AXS) 21 آذر

یک نکته مثبت جزئی این است که گاوها اجازه نداده اند قیمت به زیر میانگین متحرک سقوط کند. این نشان می‌دهد که خریداران در تلاش هستند تا میانگین‌های متحرک را به پشتیبانی تبدیل کنند.

میانگین های متحرک در آستانه یک تقاطع صعودی هستند و RSI در محدوده مثبت قرار دارد، که نشان می دهد حرکت ممکن است به نفع گاوها تغییر کند. اگر قیمت شکسته شود و بالاتر از خط روند نزولی حفظ شود، احتمال افزایش تا 11.85 دلار وجود دارد. انتظار می رود این سطح به عنوان یک مانع بزرگ در مسیر صعودی عمل کند.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک برسد، دیدگاه صعودی می تواند در کوتاه مدت باطل شود. سپس جفت AXS/USDT می تواند تا 6.57 دلار کاهش یابد.

تکنیکال اکسی اینفینیتی (AXS) 21 آذر

تکنیکال اکسی اینفینیتی (AXS) 21 آذر

نمودار چهار ساعته نشان می‌دهد که خرس‌ها به شدت از خط روند نزولی دفاع می‌کنند و گاوها با نزدیک شدن قیمت به SMA 50 برای خرید ارز AXS اقدام می کنند. میانگین متحرک 20 روزه مسطح شده است و RSI نزدیک به 47 است که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است.

شکست و بسته شدن به بالای 8.70 دلار می تواند مزیت را به نفع گاوها تغییر دهد. سپس این جفت می تواند تا 9.28 دلار و بعداً به 10 دلار افزایش یابد. از طرف دیگر، افت زیر 7.86 دلار میتواند نشان دهد که خرس ها تسلط را در دست دارند. سپس این جفت می تواند تا 6.87 دلار کاهش یابد.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت