تکنیکال ایاس (EOS) 15 اسفند

تحلیل تکنیکال ایاس (EOS) 15 اسفند

زمان مطالعه 2 دقیقه

ایاس در 3 مارس از مقاومت مهم 1.26 دلار عبور کرد، اما گاوها نتوانستند سطوح بالاتر را حفظ کنند. با این حال، یک نشانه مثبت این است که قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (1.17 دلار) نزول نکرده است. در این پست به تحلیل تکنیکال ایاس (EOS) 15 اسفند می پردازیم.

تحلیل تکنیکال ایاس (EOS) 15 اسفند

تکنیکال ایاس (EOS) 14 اسفند

تکنیکال ایاس (EOS) 15 اسفند

میانگین های متحرک تدریجی شیب دار و RSI در ناحیه مثبت نشان دهنده برتری گاوها است. جفت EOS/USDT یک الگوی کف دوقلو تشکیل داده است که با شکست به سمت بالا کامل می شود و بالای منطقه مقاومت 1.26 تا 1.34 دلار بسته می شود. هدف این رالی 1.74 دلار است.

حمایت مهمی که باید در جهت نزولی تماشا کرد، SMA 50 روزه (1.10 دلار) است. خریداران از 8 ژانویه اجازه نداده اند قیمت به زیر این حمایت سقوط کند، بنابراین شکستن زیر آن ممکن است فروش را تسریع کند. حمایت بعدی در جهت نزولی 1 دلار و سپس 0.93 دلار است.

تکنیکال ایاس (EOS) 14 اسفند

تکنیکال ایاس (EOS) 15 اسفند

خرس ها قیمت را به زیر 20-EMA رساندند، اما یک نکته مثبت جزئی این است که گاوها اجازه نداده اند این جفت به سمت 50-SMA برود. این نشان می دهد که سطوح پایین تر همچنان خریداران را برای خرید ایاس جذب می کند. اگر قیمت به بالای 20-EMA افزایش یابد، گاوها دوباره سعی خواهند کرد تا مانع 1.26 دلار را برطرف کنند. اگر این کار را انجام دهند، جفت ممکن است تا 1.34 دلار افزایش یابد.

گر قیمت کاهش یابد و به زیر 50-SMA برسد، این دیدگاه مثبت می تواند در کوتاه مدت باطل شود. این ممکن است سقوط را تا 1.11 دلار افزایش دهد.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT
اپلیکیشن اول پرداخت