تکنیکال ایپ کوین (APE) ۲۸ اردیبهشت

تحلیل تکنیکال ایپ کوین (APE) ۲۸ اردیبهشت

روند نزولی اخیر قیمت APE در مرز 5.17 دلار متوقف و پس از آن، یک مرحله تحکیم آغاز شد که باعث نوسان قیمت بین حمایت های 9.7 و 5.17 دلار گردید. ایپ کوین (APE) در پاسخ به این فاز تحکیم، یک الگوی مثلث متقارن را تشکیل داد که یک فرصت بازیابی بالقوه را ایجاد می کند. در این پست به تحلیل تکنیکال ایپ کوین (APE) ۲۸ اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل تکنیکال ایپ کوین (APE) ۲۸ اردیبهشت

روز 29 آوریل (9 اردیبهشت)، ایپ کوین (APE) شاهد پایان روند صعودی مستمر خود بود، چرا که نتوانست بالاتر از 23.76 دلار باقی بماند. این اتفاق با افت 34 درصدی قیمت تنها ظرف چهار روز همراه شد و قیمت را به 13.79 دلار رساند.

نکته جالب این است که قیمت APE روز 4 می (14 اردیبهشت) با افزایش 9.98 درصدی در تایم فریم روزانه، یک جهش ناگهانی را تجربه کرد. هرچند، این تلاش با افزایش فشار فروش اخیر در کل بازار، ناکام ماند و منجر به افت قیمت تا مرز 5.17 دلار در یک هفته شد که 62 درصد کاهش دیگر نسبت به حمایت قبلی را نشان می دهد.

تکنیکال ایپ کوین (APE) ۲۸ اردیبهشت

تکنیکال ایپ کوین (APE) ۲۸ اردیبهشت

از آن زمان، این دارایی در مرحله اصلاح قرار گرفته و یک مثلث متقارن را تشکیل می دهد. این مرحله فرصتی برای خریداران است تا دوباره کنترل روند را به دست گرفته و قیمت را افزایش دهند. شکست مقاومتی این مثلث متقارن می تواند با افزایش 54 درصدی و حرکت به سمت 13.8 دلار همراه باشد.

در مقابل، شکستی نزولی به معنای از سرگیری روند کاهشی قیمت خواهد بود.

جهت صعودی اندیکاتور MACD و خط سیگنال علیرغم تحکیم پرایس اکشن، نشان دهنده یک روند صعودی اساسی است. علاوه بر این، این خطوط ممکن است به زودی از خط میانی عبور کرده و شکست الگوی مثلث را تقویت کنند.

سطوح مقاومت اصلی: 9.57 دلار و 10.6 دلار

سطوح حمایت اصلی: 7.17 دلار و 5.17 دلار

 

منبع: coingape

امتیاز 5/5 - از 2 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT