تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۱۳ شهریور

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۱۳ شهریور

زمان مطالعه 2 دقیقه

ظاهرا پرایس اکشن جانبی (Sideways) بیت کوین بر احساسات نهنگ‌ها تاثیری نداشته و در حال خرید بوده‌اند. به گفته سنتیمنت، کیف پول‌های نهنگ بیت کوین که حداقل ۱۰۰ بیت کوین هولد شده دارند ۲۸۳ واحد اضافه شده و به سقف ۱۷ ماهه ۱۶٬۱۲۹ کیف پول رسیده است. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۱۳ شهریور می پردازیم.

از آنجایی که اغلب ماه سپتامبر برای بیت کوین با بازده متوسط ۴.۴۵-٪، ماه ضعیفی بوده است، احتمالا در کوتاه‌مدت این ارز دیجیتال تحت فشار باشد. با این وجود، مشارکت‌کنندگان بازار برای ماه اکتبر، انتظارات قوی‌تری دا؛ چرا که طبق داده‌های کوین‌گلس، بازده متوسط ماه اکتبر ۲۲.۹۰٪ است.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین (BTC)

کندل روزانه بیت کوین در ۱ سپتامبر در زیر حمایت ۵۸٬۰۰۰ دلاری بسته شد، اما خرس‌ها نتوانستند قیمت بیت کوین را به سطح مهم ۵۵٬۷۲۴ دلار برسانند.

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۱۳ شهریور

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۱۳ شهریور

گاوها تلاش خواهند کرد تا قیمت بیت کوین را به بالای میانگین‌های متحرک برسانند. اگر موفق به این کار شوند، قیمت بیت کوین می‌تواند رالی خود به ۶۵٬۰۰۰ دلار را شروع کند. انتظار می‌رود این سطح برای کوتاه مدت، به عنوان مقاومت قوی عمل کند. در چنین حالتی، قیمت بیت کوین می‌تواند برای چند روز دیگر در محدوده ۵۵٬۷۲۴ دلار و ۷۳٬۷۷۷ دلار در نوسان داشته باشد.

اما اگر قیمت بیت کوین از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۰٬۰۰۷ دلار، موج آبی رنگ) به پایین بازگردد، خرس‌ها دوباره تلاش خواهد کرد تا قیمت را به زیر ۵۵٬۷۲۴ دلار برسانند. اگر موفق به این کار شوند، قیمت بیت کوین می‌تواند تا کف ۵ آگوست (۱۵ مرداد) در ۴۹٬۰۰۰ دلار کاهش پیدا کند.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم (ETH)

قیمت اتریوم در ۲ سپتامبر از حمایت ۲٬۳۹۲ دلاری به بالا بازگشت که نشان می‌دهد گاوها در تلاشند تا یک کف بالاتر تشکیل دهند.

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۱۳ شهریور

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۱۳ شهریور

انتظار می‌رود این رالی بازگشتی در میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲٬۶۰۵ دلار، موج آبی رنگ) با مقاومت روبرو شود. اگر قیمت با شیب تندی از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به پایین بازگردد، خرس‌ها تلاش خواهند کرد تا قیمت را به ۲٬۳۰۰ دلار و سپس ۲٬۱۱۱ دلار برسانند.

اولین نشانه قدرت، شکستن میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه و بسته شدن کندل در بالای آن است. در چنین حالتی، راه برای یک رشد تا سطح شکست نزولی ۲٬۸۵۰ دلار هموار خواهد شد. گاوها باید این سد را برای یک تغییر روند احتمالی از میان بردارند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT