تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۲۴ مهر

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۲۴ مهر

بیت کوین هفته را با یک حرکت صعودی آغاز کرده است و به راحتی مقاومت کلیدی ۶۵,۰۰۰ دلاری را شکست. در ادامه به تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۲۴ مهر می پردازیم.

گزارش هفتگی جریان سرمایه صندوق‌های دارایی دیجیتال کوینزشیر (CoinShares) در تاریخ ۱۴ اکتبر نشان می‌دهد که محصولات سرمایه‌گذاری بیت کوین با ورود ۴۱۹ میلیون دلار مواجه شده‌اند. رئیس تحقیقات این شرکت، جیمز باترفیل (James Butterfill)، در این گزارش گفته است که این ورود سرمایه بیشتر تحت تأثیر انتخابات ایالات متحده بوده تا چشم‌انداز سیاست‌های پولی.

رالی بیت کوین خرید در چندین آلت‌کوین را تحریک کرده است و آن‌ها تلاش در تلاش هستند تا مقاومت‌های بالاسری خود را بشکنند.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین (BTC) ۲۴ مهر

فروشندگان در تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۲ مهر) تلاش کردند قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۲,۵۰۰ دلار، موج آبی رنگ) بکشانند، اما گاوها مقاومت و در ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) رالی قوی را آغاز کردند.

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۲۴ مهر

بیت کوین (BTC) ۲۴ مهر

قیمت بیت کوین در ۶۶,۵۰۰ دلار با مقاومت مواجه شده است، اما اگر خریداران اجازه ندهند قیمت به زیر ۶۵,۰۰۰ دلار برسد، احتمال شکست رو به بالا افزایش خواهد یافت. در این صورت، قیمت می‌تواند به سرعت به ۷۰,۰۰۰ دلار برسد. انتظار می‌رود فروشندگان با تمام قدرت از منطقه بین ۷۰,۰۰۰ دلار تا ۷۳,۷۷۷ دلار دفاع کنند.

اگر خرس‌ها بخواهند بازگشتی داشته باشند، باید قیمت را به زیر میانگین‌های متحرک برسانند. در این صورت، حمایت مهم ۶۰,۰۰۰ دلار ممکن است مورد آزمایش قرار گیرد.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم (ETH) ۲۴ مهر

پس از چندین تلاش ناموفق، قیمت اتریوم سرانجام در ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) از میانگین‌های متحرک عبور کرد که نشان از برتری خریداران دارد
قیمت اتریوم به خط مقاومت الگوی مثلث متقارن رسیده است و اکنون فروشندگان سعی خواهند کرد حرکت صعودی را متوقف کنند. اگر خریداران این مقاومت را بشکنند، قیمت می‌تواند تا ۲,۸۵۰ دلار و سپس به ۳,۴۰۰ دلار افزایش یابد.

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۲۴ مهر

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۲۴ مهر

در مقابل، اگر قیمت از خط مقاومت با شیب تندی به پایین بازگردد و به زیر میانگین‌های متحرک برسد، نشان خواهد داد که خرس‌ها در رالی‌ها همچنان فروشنده هستند. این امر می‌تواند قیمت اتریوم را برای چند روز دیگر در داخل مثلث نگه دارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT