تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۲ آبان

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۲ آبان

پس از اینکه هفته گذشته قیمت بیت کوین بالای ۶۹٬۰۰۰ دلار بسته شد که بالاترین سطح از ابتدای ژوئن (خرداد) بود، به حوالی ۶۷٬۰۰۰ دلار کاهش یافته است. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۲ آبان می پردازیم.

در حالی که تصویر بلندمدت بیت کوین همچنان مثبت به نظر می‌رسد، اما در کوتاه‌مدت نشانه‌هایی از ضعف نشان می‌دهد. تحلیلگر امپرور (Emperor) در صفحه X به دنبال‌کنندگان خود گفته است که کاهش قیمت به ۶۲٬۰۰۰ دلار تا ۶۳٬۰۰۰ دلار می‌تواند فرصتی برای خرید باشد.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین (BTC) ۲ آبان

بیت کوین با کاهش شدیدی از مقاومت بالاسری ۷۰٬۰۰۰ دلار مواجه شد که نشان می‌دهد فروشندگان در سطوح بالاتر فعال هستند.

احتمالاً منطقه ۶۶٬۵۰۰ دلار تا ۶۵٬۰۰۰ دلار به عنوان حمایت در سمت نزولی عمل کند. اگر قیمت با قدرت از این منطقه حمایتی بازگردد، نشان‌دهنده تشکیل کف بالاتر خواهد بود. این موضوع احتمال یک رالی تا ۷۲٬۰۰۰ دلار را افزایش می‌دهد. انتظار می‌رود خریداران در محدوده ۷۲٬۰۰۰ دلار تا ۷۳٬۷۷۷ دلار با مقاومت قابل توجهی مواجه شوند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۲ آبان

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۲ آبان

این حرکت صعودی در صورتی تضعیف خواهد شد که قیمت زیر ۶۵٬۰۰۰ دلار بسته شود. در این صورت، بیت کوین می‌تواند به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۶۲٬۱۱۷ دلار، موج قرمز رنگ) کاهش یابد.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم (ETH) ۲ آبان

اتریوم در تاریخ ۲۰ اکتبر (۲۹ مهر) از خط مقاومت مثلث متقارن بالاتر رفت، اما خریداران نتوانستند قیمت را به ۲٬۸۵۰ دلار برسانند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۲ آبان

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۲ آبان

فروشندگان در تلاش هستند تا قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲٬۵۷۳ دلار، موج آبی رنگ) برسانند. اگر موفق به این کار شوند، نشان می‌دهد که بازار در. شکست مقاومت ناموفق بوده است. در این صورت، اتریوم می‌تواند به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲٬۴۸۵ دلار، موج قرمز رنگ) کاهش یابد.

اما اگر قیمت با قدرت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بازگردد، نشان‌دهنده خرید در کف‌ها خواهد بود. در این صورت، خریداران دوباره تلاش خواهند کرد تا قیمت اتریوم را از مقاومت ۲٬۸۵۰ دلار بالاتر برده و رالی به ۳٬۴۰۰ دلار را آغاز کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT