تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۳ آبان

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۳ آبان

تلاش بیت کوین برای بازیابی در ۲۲ اکتبر با فشار فروش قوی از سوی خرس‌ها روبرو شد و قیمت آن در ۲۳ اکتبر به حدود ۶۶٬۰۰۰ دلار کاهش یافت. این کاهش قیمت منجر به خروج خالص ۷۹.۱ میلیون دلار از صندوق‌های قابل معامله بیت کوین مستقر در ایالات متحده در تاریخ ۲۲ اکتبر شد. در ادامه به تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۳ آبان می پردازیم. با ما همراه باشید.

پل تودور جونز (Paul Tudor Jones)، سرمایه‌گذار با تجربه، به CNBC گفت که او «سبدی از طلا، بیت کوین، کالاها و سهام فناوری نزدک» دارد و افزود که پس از انتخابات ایالات متحده «همه راه‌ها به تورم ختم می‌شود».

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین (BTC) ۳ آبان

بیت کوین به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۵,۵۲۶ دلار، موج آبی رنگ) بازگشته که یک حمایت کوتاه‌مدت مهم به حساب می‌آید.

بازگشت قوی از این سطح نشان‌دهنده خرید تهاجمی در کف‌ها و بیانگر احساسات صعودی خواهد بود. خریداران سپس یک بار دیگر تلاش خواهند کرد تا بیت کوین را به بالای ۷۰,۰۰۰ دلار برسانند. اگر موفق به انجام این کار شوند، رالی ممکن است به ۷۲,۰۰۰ دلار برسد. فروشندگان احتمالاً مقاومت شدیدی را در محدوده ۷۲,۰۰۰ دلار تا ۷۳,۷۷۷ دلار ایجاد خواهند کرد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۳ آبان

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۳ آبان

در سمت نزولی، شکست و بسته شدن قیمت زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه باعث تضعیف حرکت مثبت می‌شود. سپس قیمت بیت کوین می‌تواند به میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۶۲,۲۹۵ دلار، موج قرمز رنگ) کاهش پیدا کند. این موضوع نشان‌دهنده ادامه روند نوسانی قیمت برای چند روز دیگر خواهد بود.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم (ETH) ۳ آبان

قیمت اتریوم در ۲۲ اکتبر (۱ آبان) مجدداً به داخل مثلث متقارن وارد شد که نشان می‌دهد گاوها در شکست صعودی قبلی ناموفق عمل کرده‌اند.

فروش در ۲۳ اکتبر (۲ آبان) شدت گرفت و قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲,۵۶۸ دلار، موج آبی رنگ) رسید. یک حمایت جزئی در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲,۴۸۷ دلار، موج قرمز رنگ) وجود دارد، اما اگر این سطح حفظ نشود، اتریوم می‌تواند به ۲,۴۰۰ دلار و سپس ۲,۳۳۰ دلار سقوط کند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۳ آبان

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۳ آبان

در مقابل، اگر قیمت از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه بازگردد، این نشان‌دهنده تقاضا در سطوح پایین‌تر خواهد بود. گاوها بار دیگر تلاش خواهند کرد تا قیمت را به ۲,۸۵۰ دلار برسانند که احتمالاً به‌عنوان یک مانع قوی عمل خواهد کرد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT