تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۳ شهریور

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۳ شهریور ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

قیمت بیت کوین در شب گذشته به بالای سطح ۶۳٬۰۰۰ دلار صعود کرد و اکنون برای رشد بیشتر آماده شده است. دارایی‌های ریسک‌پذیر پس از اینکه جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در سخنرانی خود در جکسون هول وایومینگ (Jackson Hole, Wyoming) تایید کرد که نرخ بهره کم‌کم پایین خواهد آمد، شروع به صعود کردند. در ادامه به تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۳ شهریور ۱۴۰۳ می پردازیم.

صرافی کراکن در یک تحلیل تکنیکال بیان کرد که بیت کوین باید به بالای ۶۲٬۰۰۰ دلار رسیده و بسته شود تا در کوتاه‌مدت ۴۹٬۰۰۰ دلار را تست نکند. آنها افزودند:

پرایس‌اکشن بیشتر الگوی اصلاحی را نشان می‌دهد تا تغییر روند صعودی.

بیت کوین همچنان داخل محدوده ۵۵٬۷۲۰ دلار و ۷۳٬۷۷۷ دلار در حال نوسان است. معمولا در یک رنج، قیمت بین حمایت و مقاومت نوسان پیدا می‌کند. بیت کوین پس از ناموفق بودن خرس‌ها در حفظ قیمت زیر ۵۵٬۷۲۴ دلار، در تلاش است تا قیمت را به مقاومت این محدوده برساند.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین (BTC) ۳ شهریور ۱۴۰۳

فروشندگان در ۲۱ آگوست (۳۱ مراد) از میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۶۱٬۴۴۰ دلار، موج قرمز رنگ) دفاع کردند، اما نتوانستند قیمت بیت کوین را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۰٬۱۹۵ دلار، موج آبی رنگ) برسانند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۳ شهریور

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۳ شهریور

اکنون گاوها در تلاش هستند تا قیمت بیت کوین را در بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه حفظ کنند. اگر موفق به این کار شوند، قیمت بیت کوین می‌تواند رالی خود تا ۶۵٬۶۶۰ دلار و سپس مقاومت ۷۰٬۰۰۰ دلاری شروع کند. انتظار می‌رود گاوها در محدوده ۷۰٬۰۰۰ دلار تا ۷۳٬۰۰۰ دلار، با مقاومت و فروش خرس‌ها روبرو شود.

اما اگر قیمت از سطح فعلی با شیب تندی به پایین بازگردد و به زیر ۶۰٬۰۰۰ دلار برسد، این روایت مثبت باطل خواهد شد. این امر می‌تواند فروش را تشدید کرده و راه را برای کاهش قیمت تا ۵۵٬۷۲۴ دلار هموار کند.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم (ETH) ۳ شهریور ۱۴۰۳

اتر در چند روز گذشته بین میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲٬۷۰۰ دلار، موج آبی رنگ) وحمایت افقی ۲٬۵۰۰ دلار در نوسان بوده است.

ناموفق بودن خرس‌ها در کاهش قیمت به زیر ۲٬۵۰۰ دلار، در نهایت موجب شکست میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه توسط گاوها شد. انتظار می‌رود رالی گاوها تا ۲٬۸۵۰ دلار ادامه پیدا کند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۳ شهریور

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۳ شهریور

اگر قیمت از سطح ۲٬۸۵۰ دلار به پایین بازگشته و میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه را بشکند، سیگنالی از رنج در کوتاه مدت خواهد داشت. خریداران باید قیمت اتریوم را به بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲٬۹۸۴ دلار، موج قرمز رنگ) برسانند تا یک بازیابی پایدار شروع شود.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT