تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۶ شهریور

تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۶ شهریور

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت کوین یک بازگشت با شیب تند را از کف آگوست در ۴۹٬۰۰۰ دلار تجربه کرد، اما تاریخ از ادامه این بازگشت در سپتامبر حمایت نمی‌کند. در ادامه به تحلیل تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۶ شهریور می پردازیم.

طبق گزارش کوین‌شیرز (CoinShares) سرمایه‌گذاران نهادی دست از خرید ETFهای اسپات بیت کوین برنداشته و در طی هفته گذشته ۵۴۳ میلیون دلار ورودی خالص ثبت شده است.

تحلیل تکنیکال بیت کوین (BTC) ۶ شهریور

ظاهرا برای گاوها، افزایش قیمت بیت کوین به بالای ۶۵٬۰۰۰ دلار کاری دشوار است؛ با این وجود، آنها فضای زیادی هم به خرس‌ها نداده‌اند.

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۶ شهریور

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۶ شهریور

شیب میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۶۱٬۳۵۳ دلار، موج آبی رنگ) صعودی شده و شاخص قدرت نسبی نیز در ناحیه مثبت قرار دارد که نشان‌دهنده برتری گاوها است. اگر بیت کوین از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه به بالا بازگردد، احتمال یک رالی تا ۷۰٬۰۰۰ دلار افزایش پیدا خواهد کد. انتظار می‌رود خرس‌ها در ناحیه ۷۰٬۰۰۰ دلار تا ۷۳٬۷۷۷ دلار، با قدرت دفاع کنند.

اما یک شکست به زیر میانگین‌های متحرک، راه را برای کاهش قیمت تا ۵۵٬۷۲۴ دلار هموار خواهد ساخت. در این سطح، احتمال می‌رود گاوها دوباره دست به کار شوند.

تحلیل تکنیکال قیمت اتریوم (ETH) ۶ شهریور

اتریوم از سطح شکست نزولی در ۲٬۸۵۰ دلار به پایین بازگشته است که نشان از تلاش خرس‌ها برای تبدیل آن به مقاومت دارد.

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۶ شهریور

تکنیکال بیت کوین و اتریوم ۶ شهریور

اگر خریداران اجازه ندهند قیمت اتریوم در زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲٬۷۱۷ دلار، موج آبی رنگ) حفظ شود، نشان از خرید در کف خواهد داشت. در چنین حالتی، احتمال یک رالی به بالای ۲٬۸۵۰ دلار افزایش پیدا می‌کند. یک شکست و بسته شدن کندل در بالای میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۲٬۹۷۱ دلار، موج قرمز رنگ) نشان‌دهنده پایان احتمالی روند نزولی خواهد بود.

اما یک شکست قوی به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه، نشان از برتری خرس‌ها خواهد داشت. در این سناریو، احتمال قیمت اتریوم برای مدتی در محدوده ۲٬۵۰۰ دلار تا ۲۸۵۰ دلار نوسان داشته باشد.

 

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT