تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

قدرت بیت کوین احساسات سرمایه گذاران را در بازار کریپتو بهبود بخشیده و قیمت آلتکوین هایی مانند IMX، KAS، TIA و STX را بالاتر برده است. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ می پردازیم.
دارایی های پرریسک چند روزی است که در حال نشان دادن قدرت خود هستند. شاخص S&P 500 پنج هفته متوالی رشد داشته است و بیت کوین نیز در این هفته بیش از 13 درصد افزایش یافت که نشان دهنده خرید تهاجمی گاوها است.
داده های تحقیقات BitMEX نشان می دهد که 2.7 میلیارد دلار ورودی به 9 صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین (ETF) در 9 فوریه انجام شده است، در حالی که جریان خروجی از GBTC به 51.8 میلیون دلار کاهش یافته است. بنابراین کل دارایی های تحت مدیریت ETF ها به 10 میلیارد دلار افزایش یافته است.
افزایش شدید بیت کوین احساسات مثبت را تقویت کرده است، اما کیث آلن، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Material Indicators در پست X (توییتر سابق) هشدار داد که بیت کوین احتمالاً با مقاومت شدیدی بین سطح فعلی و 50000 دلار روبرو خواهد شد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

رالی بیت کوین به مقاومت سرسخت 48970 دلار رسیده است که احتمالا شاهد نبرد سختی بین گاوها و خرس ها خواهد بود.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (44,164 دلار) و شاخص قدرت نسبی (RSI) در منطقه اشباع خرید نشان می دهد که مسیر کمترین مقاومت به سمت صعود است. اگر گاوها با خرید سریع بیت کوین قیمت را به بالای 48970 دلار برسانند، جفت BTC/USDT ممکن است تا 52000 دلار افزایش یابد. اگر این سطح از بین برود، رالی می تواند به 60000 دلار برسد.

برعکس، اگر قیمت به شدت از سطح فعلی کاهش یابد، نشان دهنده تثبیت احتمالی بین 44700 تا 48970 دلار برای چند روز خواهد بود. سپس روند کوتاه مدت در یک شکست به زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه تضعیف خواهد شد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

حرکت صعودی شدید، RSI را به منطقه اشباع خرید در نمودار 4 ساعته سوق داد، که نشان می دهد امکان اصلاح در کوتاه مدت وجود دارد. خرس‌ ها باید قیمت را به زیر 20-EMA بکشند تا نشانه شروع عقب‌ نشینی عمیق‌ تر به سمت میانگین متحرک 50 روزه باشد.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی افزایش یابد یا از 20-EMA بازگردد، خرید تهاجمی در کاهش قیمت پیشنهاد می‌ شود. سپس ممکن است جفت از 48970 دلار خارج شود و به سمت مقاومت اصلی بعدی در 52000 دلار حرکت کند.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT