تکنیکال بیت کوین ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

جریان رنج قیمت بیت کوین می تواند تریدرها را متقاعد کند که زمان خرید آلت کوین ها فرا رسیده است. در حالی که خریداران بیت کوین با موفقیت از حمایت 55724 دلاری در این هفته دفاع کردند، BTC به حرکت قیمت رنج خود ادامه داد. مدیران صندوق‌های بزرگ از دوره بی روندی بیت کوین برای افزودن صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین (ETF) به پرتفوی خود استفاده کرده‌اند. بر اساس داده های به دست آمده، گلدمن ساکس ۴۱۹ میلیون دلار، کاپولا منجمنت ۴۷۰ میلیون دلار و آونیر تک ۳۸۸ میلیون دلار ETF بیت کوین از ماه مارس خریداری کردند. در این پست به تکنیکال بیت کوین ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ می پردازیم.

تکنیکال بیت کوین ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

بیت کوین در 15 آگوست از حمایت 55724 دلاری جهش کرد و در 18 آگوست به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (60193 دلار) رسید. میانگین های متحرک نزولی و شاخص قدرت نسبی (RSI)، درست زیر نقطه میانی، نشان دهنده یک مزیت جزئی برای خرس ها است. اگر قیمت بیت کوین از میانگین متحرک نمایی 20 روزه کاهش یابد، خرس‌ها دوباره سعی خواهند کرد جفت ارز BTC/USDT را به زیر سطح حمایت 55724 دلار برسانند. اگر آنها موفق شوند، جفت ارز ممکن است به سمت 49000 دلار حرکت کند.

تکنیکال بیت کوین ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

تکنیکال بیت کوین ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

اگر گاوها بخواهند از کاهش قیمت بیت کوین جلوگیری کنند، باید قیمت را بالاتر از میانگین متحرک ساده 50 روزه (61540 دلار) برسانند. ممکن است این جفت ارز تا 65660 دلار و متعاقباً 70000 دلار صعود کند.

میانگین های متحرک هموار شده اند و RSI درست بالاتر از نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. در صورت فشار بیشتر و حفظ قیمت بالای 62000 دلار، تعادل به نفع خریداران متمایل خواهد شد. این امر مسیر رالی احتمالی تا 65660 دلار را باز می کند.

تکنیکال بیت کوین ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

تکنیکال بیت کوین ۳۰ مرداد ۱۴۰۳

خرس‌ها باید قیمت را به زیر حمایت 55724 دلار برسانند تا قدرت را به دست آورند. اگر آنها این کار را انجام دهند، فروش می تواند افزایش یابد و این جفت ارز ممکن است به حمایت در 49000 دلار سقوط کند. انتظار می رود گاوها به شدت از این سطح دفاع کنند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT