تحلیل تکنیکال بیت کوین ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

زمان مطالعه 3 دقیقه

بیت کوین پس از هاوینگ، معامله گران را با یک بازگشت قوی شگفت زده کرد و احتمالاً مسیر صعودی را برای 5 ارز برتر هفته ایجاد خواهد کرد. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ می پردازیم.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

بیت کوین به شدت از پایین ترین سطح خود در هفته بهبود یافت و احتمالاً هفته هاوینگ را با سود جزئی تقریباً 1% به پایان خواهد رساند. طبق داده‌ های سرمایه‌ گذاران Farside، صندوق‌ های نقدی معامله شده در بورس بیت‌ کوین شاهد ورود 30.4 میلیون دلار در روز قبل از هاوینگ بود که فروش 5 روز متوالی را جبران کرد.
صندوق GBTC شاهد اکثریت خروجی ها بوده است، در حالی که صندوق تراست ETF بیت کوین بلک راک (IBIT) به طور مداوم سرمایه گذاری ها را جذب کرده است. اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ در یک پست X گفت که IBIT شاهد “69 روز جریان مستقیم” بوده است.
جریان ورودی ETF بیت کوین احتمالاً در سال 2024 افزایش خواهد یافت. هانتر هورسلی، مدیرعامل Bitwise معتقد است که چندین شرکت ثروتمند تا پایان سال 2024 صاحب ETF بیت کوین خواهند شد. او تاکید کرد که از این شرکت ها فقط خرید شده است و “یک مؤلفه جدید شگفت‌ انگیز در فضای بیت‌کوین” خواهند بود.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت بیت کوین به میانگین متحرک نمایی 20 روزه (65850 دلار) رسیده که سطح مهمی است و باید به آن توجه داشت.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

اگر قیمت نسبت به میانگین متحرک به شدت کاهش یابد، این نشان می‌ دهد که خرس‌ ها با هر رالی صعودی جزیی برای فروش اقدام می کنند. این می تواند منجر به تست مجدد سطح حمایت 60775 تا 59600 دلار شود. انتظار می رود خریداران با تمام توان از این سطح دفاع کنند زیرا سقوط قیمت به زیر این سطح می تواند فروش را تسریع کند. سپس جفت BTC/USDT ممکن است به سطح 61.8% فیبوناچی اصلاحی 54298 دلار سقوط کند.

برعکس، اگر قیمت بالاتر از میانگین های متحرک بشکند، نشان می دهد که این جفت ممکن است برای مدتی بیشتر بین 60775 تا 73777 دلار در نوسان باشد. در این صورت گاوها با خریداری بیت کوین باید قیمت را به بالاتر از مقاومت پیش رو برسانند تا قیمت به 84000 دلار برسد.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

میانگین‌ های متحرک یک تقاطع صعودی را در نمودار 4 ساعته تکمیل کرده‌ اند که نشان می‌ دهد گاوها در کوتاه‌ مدت برتری خواهند داشت. این جفت ممکن است با مقاومت بین 67000 تا 68000 دلار روبرو شود، اما اگر این سطح از بین برود، توقف بعدی ممکن است 71000 دلار باشد.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک برسد، این دیدگاه خوشبینانه از بین می رود. این می تواند نشان دهنده فروش تهاجمی با هر رالی صعودی جزیی باشد. در این صورت قیمت بیت کوین ممکن است به 63000 دلار و متعاقباً به 60775 دلار کاهش یابد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT