تحلیل تکنیکال بیت کوین ۶ آبان

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۶ آبان

طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت بیت‌کوین (BTC) با کاهش جزئی ۰.۰۸ درصدی به ۶۷ هزار دلار رسیده که معادل ۱.۵ درصد افت در طول هفته گذشته است. با وجود این کاهش کوتاه‌مدت، ارزش بازار بیت‌کوین همچنان در سطح ۱.۳۲ تریلیون دلار باقی مانده و تعداد بیت‌کوین‌های در گردش به ۲۰ میلیون کوین رسیده است. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین ۶ آبان می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۶ آبان

قیمت بیت‌کوین در حال حاضر در یک کانال نزولی در حال نوسان است و مقاومت موجود در محدوده ۶۹ هزار دلار، از افزایش قیمت جلوگیری می‌کند.

در صورتی که قیمت موفق به شکست این مقاومت شود، احتمال دستیابی به سطح ۷۰ هزار دلار وجود دارد؛ اما اگر این سطح شکسته نشود، احتمال افت مجدد قیمت وجود خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۶ آبان

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۶ آبان

در حال حاضر، حمایت کلیدی بیت‌کوین در محدوده ۶۶٬۴۲۳.۷۶ دلار قرار گرفته و در صورت شکست این سطح، احتمال کاهش قیمت به محدوده ۶۰ هزار تا ۶۲ هزار دلار وجود دارد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز در سطح ۵۶.۸۳ قرار دارد و کاهش قدرت صعودی را نشان می‌دهد، هرچند که همچنان بالاتر از سطح ۵۰ است، که برای حفظ روند صعودی ضروری است.
در اندیکاتور مکدی (MACD)، خط مکدی همچنان بالاتر از خط سیگنال قرار دارد که بیانگر روند صعودی است؛ اما کاهش ارتفاع میله‌های هیستوگرام نشان‌دهنده تضعیف قدرت این روند است. در صورتی که خط مکدی به زیر خط سیگنال برود، ممکن است شاهد یک روند نزولی یا جانبی باشیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۶ آبان

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۶ آبان

در همین حال، بر اساس داده‌های اینتودبلاک (IntoTheBlock)، تعداد آدرس‌های فعال بیت‌کوین در هفته گذشته ۵.۲۰ درصد افزایش یافته، در حالی که تعداد آدرس‌های جدید ۶.۵۰ درصد کاهش داشته است. این موضوع نشان می‌دهد که فعالیت در شبکه بیشتر توسط کاربران باسابقه صورت می‌گیرد.

حجم تراکنش‌های هفتگی بیت‌کوین نیز به‌طور میانگین به ۵۳۹٬۸۱۰ توکن رسیده که نشان‌دهنده تغییر در نحوه فعالیت‌های بازار است و ممکن است بر نوسانات قیمت در روزهای آینده تاثیر بگذارد.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT