تحلیل تکنیکال بیت کوین ۷ اسفند ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۷ اسفند ۱۴۰۲

زمان مطالعه 3 دقیقه

پس از دو هفته تلاش برای دستیابی به قیمت های بالاتر، بیت کوین نزدیک به 52000 دلار نوسان دارد. خرس ها سعی می کنند اصلاحی را شروع کنند، اما گاوها تسلیم نمی شوند. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین ۷ اسفند ۱۴۰۲ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۷ اسفند ۱۴۰۲

بازارهای سهام قوی، هاوینگ بیت کوین در آینده ای نزدیک، و جریان‌ های ورودی قوی به صندوق‌ های معامله شده در بورس بیت‌ کوین به احتمال زیاد از شروع یک روند نزولی جلوگیری می کند.
تحلیلگران به دقت جریان های ورودی به ETF های بیت کوین را برای تعیین حرکت جهت دار بعدی بیت کوین زیر نظر خواهند داشت. داده های تحقیقات BitMEX نشان داد که خروجی بیت کوین از صندوق تراست Grayscale در 24 فوریه تنها 44 میلیون دلار بود که کمترین میزان از 11 ژانویه است.
با ادامه دار شدن نوسانات بیت کوین بالای 50000 دلار، احساسات سرمایه گذاران نسبت به ارز دیجیتال مثبت است. در حالی که بیت کوین این سطح مهم را حفظ کند، معامله گران کوتاه مدت ممکن است به دنبال فرصت های معاملاتی در آلت کوین هایی باشند که قدرت را نشان می دهند.

بیت کوین سطح حمایتی نزدیک به 50500 دلار و مقاومت نزدیک به 53000 دلار را پیدا کرده است که نشان دهنده تثبیت در یک کانال رنج است. این یک علامت مثبت است که نشان می دهد گاوها برای ذخیره سود عجله ای ندارند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۷ اسفند ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۷ اسفند ۱۴۰۲

افزایش میانگین متحرک و شاخص قدرت نسبی (RSI) در نزدیکی منطقه اشباع خرید نشان می دهد که گاوها قدرت را در دست دارند. بسته شدن قیمت بالای 53000 دلار می تواند شرایط رالی را به 60000 دلار فراهم کند.

زمان برای خرس ها در حال اتمام است. اگر بخواهند از این رالی جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت بیت کوین را به زیر سطح شکست 48970 دلار بکشانند. اگر این کار را انجام دهند، جفت BTC/USDT می تواند به میانگین متحرک ساده 50 روزه (45542 دلار) سقوط کند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۷ اسفند ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال بیت کوین ۷ اسفند ۱۴۰۲

میانگین متحرک در نمودار 4 ساعته مسطح است و RSI درست بالاتر از نقطه میانی قرار دارد که نشان دهنده یک مزیت جزئی برای سرمایه گذارانی است که برای خرید بیت کوین با بهترین قیمت اقدام کرده اند. اگر قیمت بالاتر از 50-SMA حفظ شود، جفت می تواند تا 53000 دلار افزایش یابد. این سطح احتمالاً به عنوان یک مقاومت سخت عمل می کند، اما در صورت عبور، جفت ممکن است تا 55000 دلار و پس از آن به 60000 دلار افزایش یابد.

برعکس، اگر قیمت از 53000 دلار کاهش یابد، ممکن است این جفت برای مدتی در یک کانال باقی بماند. کاهش قیمت به زیر 50500 دلار می تواند این جفت را به 48970 دلار کاهش دهد. این حمایت کوتاه‌ مدت مهمی است که باید مراقب آن بود، زیرا شکستن زیر آن، مزیت را به نفع خرس‌ها تغییر می‌دهد.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT