مهمترین رویدادهای ارزهای دیجیتال هفته

مهمترین رویدادهای ارزهای دیجیتال هفته

زمان مطالعه < 1 دقیقه

بازار کریپتو هفته‌ مهمی در پیش رو دارد که طی آن، انبوهی از رویدادهای کلیدی، از جمله سخنرانی‌های مهم فدرال رزرو و انتشار داده‌های اقتصادی صورت خواهد گرفت. در این پست به بررسی مهمترین رویدادهای ارزهای دیجیتال هفته می پردازیم.

مهمترین رویدادهای ارزهای دیجیتال هفته

اعضای جامعه کریپتو، این رویداد‌ها را که می‌توانند مسیر چشم‌اندازهای مالی سنتی و دیجیتالی را شکل دهند، به دقت تحت نظر دارند.
در هفته آتی، توجه فعالان بازار به انتشار داده‌های کلیدی، مانند شاخص هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) و تولید ناخالص داخلی، ارائه بینش‌هایی در مورد سلامت اقتصادی ایالات متحده و فشارهای تورمی، معطوف خواهد بود. از سوی دیگر، سرمایه‌گذاران منتظر سخنرانی اعضای فدرال رزرو به منظور یافتن نشانه‌هایی در مورد برنامه این بانک در مورد نرخ بهره هستند.

فزایش اخیر تورم که توسط شاخص قیمت تولید‌کننده (PPI) و شاخص قیمت مصرف‌کننده (CPI) در ژانویه مشخص شده، نگرانی‌های زیادی را برانگیخته است. لازم به ذکر است که این شاخص‌ها نه تنها بر بخش‌های مالی سنتی، بلکه بر بازار کریپتو نیز تأثیر دارند.
پیش از این پیش‌بینی می‌شد که فدرال رزرو قصد کاهش سریع نرخ بهره را دارد، اما به نظر می‌رسد که در حال ‌حاضر، تحلیلگران در مورد پیش‌بینی‌های خود تجدید نظر کرده‌اند. به عنوان مثال، موسسه مالی گلدمن ساکس (Goldman Sachs) اکنون کاهش تدریجی نرخ بهره را پیش‌بینی می‌کند که منعکس‌کننده چشم‌انداز محتاطانه بانک مرکزی است.
علی‌رغم عدم قطعیت‌های اقتصادی، بازار کریپتو تحت تأثیر عواملی مانند جریان ورود سرمایه به صندوق‌های ETF بیت کوین و نزدیک بودن رویداد هاوینگ آن، پرقدرت عمل کرده است. شاخص ترس و طمع که منعکس‌کننده ریسک‌پذیری سرمایه‌گذاران است، نسبتاً بالا باقی مانده‌ که نشان‌دهنده خوش‌بینی جامعه ارز دیجیتال است.
با این حال، تأثیر انتشار داده‌های اقتصادی در این هفته بر احساسات معامله‌گران را نمی‌توان دست کم گرفت.

coingape

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT