کسب درآمد با هوش مصنوعی

کسب درآمد با هوش مصنوعی 2024

زمان مطالعه 21 دقیقه

وقتی کار درست انجام شود، و فریلنسر از هوش مصنوعی استفاده کند، می‌تواند هر ماه هزاران دلار درآمد داشته باشد. از اینکه چقدر هزینه و استهلاک کم است، شگفت زده خواهید شد. ما فکر هایمان را روی هم گذاشتیم تا بهترین راه های کسب درآمد با هوش مصنوعی را با استفاده از ابزارهای برتر مبتنی بر هوش مصنوعی به شما ارائه دهیم. به ما اعتماد کنید، این ها هک های ChatGPT عمومی نیستند که بارها و بارها دیده اید.

فکر نکنید که با وارد شدن به یک ربات هوش مصنوعی، جیرینگی پول در حساب شما خواها بود. هوش مصنوعی در افزایش بهره وری یک فرد با تجربه عالی است. بنابراین، هنگامی که به دنبال راه هایی برای کسب درآمد در حین استفاده از هوش مصنوعی هستید، باید بر روی انواع برنامه های هوش مصنوعی تمرکز کنید که در زمان صرفه جویی می‌کنند، مهارت های شما را افزایش می‌دهند، هزینه ها را کاهش داده و فرصت های جدیدی را به روی شما باز می‌کنند.

اکنون، بیایید این ایده های پول سازی با هوش مصنوعی را بررسی کنیم. شما ۸۰ درصد راه را برای کسب اولین دلار خود با یک کار بهینه‌شده با هوش مصنوعی خواهید داشت.

ما 15 ایده داریم که می‌تواند به شما کمک کند با هوش مصنوعی درآمد کسب کنید. هر یک از آنها نیاز به دسترسی به ابزار هوش مصنوعی و تفکر استراتژیک دارند. اما، هر یک برای کسانی که به دنبال کسب درآمد صادقانه آنلاین با استفاده از هوش مصنوعی هستند، در دسترس است. حتی اگر با استفاده از این موارد، یک تجارت یا چالش های جانبی ایجاد نکنید، همچنان می‌توانید با یادگیری نحوه استفاده از هوش مصنوعی بهره وری خود را افزایش دهید.

1. خدمات نویسندگی را با ابزارهای نوشتن هوش مصنوعی ارائه دهید

تولید محتوا رگ حیات تقریباً تمام بازاریابی دیجیتال است. به طور سنتی، این فرآیندی است که نیاز به سرمایه گذاری قابل توجهی در زمان و انرژی خلاقانه دارد، از طوفان فکری و تحقیق گرفته تا پیش نویس، ویرایش، انتشار و تجزیه و تحلیل نتایج. بسته به پیچیدگی موضوع و اندازه کمپین، این فرآیند می‌تواند ساعت ها، روزها یا حتی ربع ها طول بکشد.

تولید محتوا یکی از اولین مرزهای استفاده از هوش مصنوعی در تجارت بود. ابزارهایی مانند ChatGPT و Jasper AI در اوایل موج تبلیغاتی هوش مصنوعی به کار گرفته شدند و راه حل های محبوبی برای ایجاد محتوا برای تقریباً هر چیزی باقی مانده اند. اگرچه استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن مشکلاتی دارد، اما هنوز هم برای کسانی که بر این فناوری تسلط دارند، پتانسیل زیادی وجود دارد.

نوشتن آزاد با هوش مصنوعی

یکی از راه های هیجان انگیز برای نویسندگان مستقل جهت کسب درآمد آنلاین از طریق روح نویسی و فریلنسری است. با وجود وبسایت ها و کسب‌وکارها که وبلاگ دارند، تقاضای فزاینده ای برای نویسندگان ماهر وجود دارد که می‌توانند پست های وبلاگ با کیفیت بالا برای برندها ایجاد کنند. مردم در لینکدین و مکان هایی مانند Fiverr یا UpWork می‌گردند تا نویسندگان قابل اعتمادی را بیابند تا به آنها کمک کنند در شغل های پر استرس برجسته شوند. آنجاست که می‌توانید وارد شوید.

نویسندگی فریلنسری یکی از قدیمی ترین راه های درآمد آنلاین است. مانع بسیار کم است و تقریباً هیچ هزینه ای برای شروع ندارد. لایه بندی هوش مصنوعی در فرآیندهای نوشتاری شما تازه ترین فرصت برای افزایش کارایی محتوا و کیفیت تحقیق است.

نویسندگان محتوای هوش مصنوعی می‌توانند در هر چیزی از پست های رسانه اجتماعی گرفته تا مقالات و گزارشات طولانی وبلاگ کمک کنند. با این حال، تایپ کردن یک دستور ساده و ایجاد 100٪ از محتوا برای مشتریان شما توسط هوش مصنوعی تنها باعث اخراج شما و تخریب شهرت شما می‌شود. اما، هوش مصنوعی را می‌توان به طور هوشمند در طول فرآیند نوشتن استفاده کرد. این دنیایی از فرصت های سودآور را برای تولیدکنندگان محتوا و بازاریابان دیجیتال باز می‌کند. کسب‌وکارها همیشه در جستجوی محتوای تازه و جذاب هستند – این چیزی است که به آنها کمک می‌کند تا در نتایج موتور جستجو بالا بروند، مخاطبان خود را مجذوب خود کنند و قدرت را در صنعت خود تقویت کنند. شما می‌توانید کسی باشید که این قفل را برای مشاغل باز می‌کند.

کپی رایتینگ با هوش مصنوعی

کپی رایتینگ یکی از آن جاهای نوشتن پر فشار است که آن را پرسود می‌کند. با این حال، حتی با کمک هوش مصنوعی، هر کسی نمی‌تواند این کار را انجام دهد. اما، مطمئناً می‌توان مهارت های لازم را آموخت و از هوش مصنوعی برای کمک به هر جایی که می‌تواند استفاده کرد.

با افزایش تقاضا برای خبرنامه های جذاب و صفحات فرود مبتنی بر فروش، فریلنسرهایی که از هوش مصنوعی استفاده کنند می‌توانند نتایجی را به مشتریان ارائه دهند که باعث افزایش درآمد می‌شود. علاوه بر این، تسلط بر هنر ایمیل های سرد با کمک هوش مصنوعی می تواند درها را به روی فرصت های سودآور در دنیای تجارت باز کند. از آنجایی که کسب‌وکارها به طور فزاینده ای استراتژی های ارتباطی شخصی سازی شده را اولویت بندی می‌کنند، کپی نویسان ماهر مجهز به تخصص هوش مصنوعی برای برآورده کردن این نیازها، موقعیت خوبی دارند.

کپی نویسی و محتوانویسی می‌تواند حرفه ای ارزشمند یا درآمد های جانبی باشد. اگر از هوش مصنوعی به روش های هوشمند استفاده کنید و کار با آن آسان است، می‌توانید از طریق نوشتن آنلاین درآمد کسب کنید.

ابزارهای مورد علاقه ما که باید بررسی کنید عبارتند از: Jasper (خواندن بررسی)، HoppyCopy (خواندن بررسی) و Writesonic (خواندن بررسی). اما گزینه های دیگر زیادی نیز وجود دارد. برای داشتن یک جایگاه جالب برای نوشتن، از Resume.io استفاده کنید تا به افراد کمک کنید رزومه/ نامه های پوششی خود را بنویسند و بهینه کنند.

2. برنامه ها را با ابزارهای کدگذاری هوش مصنوعی توسعه دهید

توسعه یک محصول SaaS شامل ارائه یک ایده، طراحی آن، نوشتن کد، آزمایش آن و در نهایت راه اندازی آن است. این فرآیند بسته به پیچیدگی محصول می‌تواند ماه ها یا حتی سال ها طول بکشد.

از دستیارهای کدنویسی هوش مصنوعی استفاده کنید

دستیارهای کد هوش مصنوعی مانند Copilot می‌توانند به طور قابل توجهی سرعت کارهای توسعه را افزایش دهند. آنها پیشنهاد کدهای بلادرنگ را ارائه می‌دهد، کارهای تکراری را خودکار می‌کند و حتی به اشکال زدایی کد شما کمک می‌کند. می‌توانید نظری را در کد خود تایپ کنید و به ‌طور خط به خط، در حین ورود، CoPilot کدهای منطبق را بنویسد.

همه اینها به این معنی است که می‌توانید محصول خود را سریعتر و با خطاهای واضح کمتر توسعه دهید. یک MVP (حداقل محصول قابل دوام) ایجاد کنید و به سرعت شروع به فروش آن به افرادی کنید که به چیزی که شما ساخته اید نیاز دارند. ساده نگه داشتن محصول اولیه در ابتدا تا حد امکان به شما کمک می‌کند تا هوش مصنوعی را به طور کامل افزایش دهید. پروژه های پیچیده تر استفاده از هوش مصنوعی را دشوارتر می‌کند.

نیاز به الهام دارید؟ لوئیس پریرا، توسعه دهنده مستقل، AudioPen را ایجاد کرد، یک برنامه هوش مصنوعی، که به موفقیت برنامه های تلفن همراه رسید – همه اینها با ایجاد یک برنامه یادداشت ساز صوتی با هوش مصنوعی!

از ابزارهای No-Code App Building Tools استفاده کنید

Bubble و Directual دو پلتفرم برنامه سازی برای ساخت یک برنامه کم‌کد هستند. از ChatGPT برای کمک به پاسخ دادن به سؤالات و ارائه مشاوره در مورد موقعیت های فنی استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند تا مهارت های ارزشمندی را بیاموزید و چیزی مفید برای دیگران بسازید.

اگر برنامه یک کار را به خوبی انجام دهد، می‌توانید MRR (درآمد تکراری ماهانه) را با افزایش پایگاه مشترک خود برای ابزار ارزان قیمتی که آنها دوست دارند، به دست آورید.

توسعه محصول یک فرصت سودآور است زیرا تقاضای فزاینده ای برای محصولات نیچ SaaS وجود دارد. اگر توسعه دهنده هستید (یا مشتاق)، می‌توانید از هوش مصنوعی برای افزایش بهره وری و عرضه سریع تر محصول خود به بازار استفاده کنید. تعجب خواهید کرد که با هوش مصنوعی و کمی سرسختی چه کاری می‌توانید انجام دهید.

کد نویسی آزاد

شاید زمان یا اشتیاق برای ایجاد اپلیکیشن هوش مصنوعی یا استارت آپ خود را نداشته باشید، اما در کدنویسی مهارت دارید. هنوز هم ممکن است با ارائه خدمات فریلنسری از مهارت ها و کمی هوش مصنوعی به خوبی استفاده کنید. چیزی که ما در مورد فریلنسینگ به عنوان یک توسعه دهنده یا برنامه نویس دوست داریم این است که می‌توانید نوع کار کدنویسی را برای تخصص در آن انتخاب کنید. یکی از قدرتمندترین راه ها برای افزایش سود خود به عنوان یک فریلنسر (از هر نوع) تولید مهارت است.

به عنوان یک فریلنسر برنامه نویسی، می‌توانید دانش فناوری را که می‌خواهید با آن کار کنید و نوع برنامه هایی را که می‌خواهید در ساخت آنها کمک کنید، انتخاب کنید. بنابراین، می‌توانید با React برنامه های کاربردی وب جلویی را برای کسب‌وکارهای کوچکی که نیاز به جمع آوری نظرات مشتریان در وبسایت خود دارند، انتخاب کنید (این یکی از میلیون ها نمونه است).

پس از انجام حدود پنج کار، شروع به ایجاد سریع این راه حل ها خواهید کرد. حتی ممکن است بتوانید آن را به عنوان یک افزونه یا افزونه بسته بندی کنید که پیاده سازی آن در وبسایت ها برای مشتریان شما آسان تر باشد.

۳. مدیریت تبلیغات پولی با هوش مصنوعی

بازاریابی دیجیتال شامل طیف گسترده ای از مهارت ها است. این فرآیند پیچیده تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید، زیرا به درک عمیقی از پلتفرم ها، کانال ها و استراتژی های مختلف و نحوه تطبیق آنها با یکدیگر نیاز دارد.

ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی می‌توانند بسیاری از وظایف بازاریابی را خودکار کنند. آنها می‌توانند به شما در ایجاد کمپین های بازاریابی، تجزیه و تحلیل نتایج و بهینه سازی/تکرار استراتژی های خود بر اساس تحلیل های پیش بینی کننده کمک کنند.

تبلیغات پلتفرم اجتماعی شامل ایجاد و مدیریت کمپین های تبلیغاتی در پلتفرم هایی مانند فیسبوک، اینستاگرام و توییتر برای دستیابی به مخاطبان هدف است. هوش مصنوعی این فرآیند را با خودکارسازی و بهینه سازی ارائه تبلیغات افزایش می‌دهد. ابزارهایی مانند Adzooma از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل تعامل برای قرار دادن تبلیغات موثر استفاده می‌کنند و احتمال دستیابی به مخاطبان علاقمند را افزایش می‌دهند. ابزارهایی مانند Lately و Pencil با استفاده از داده های کمپین ای قبلی به ایجاد محتوای تبلیغاتی جذاب کمک می‌کنند. با این حال، مهم است به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی می‌تواند به تصمیم گیری کمک کند، اما ورودی خلاقانه نهایی و تنظیمات استراتژی هنوز به بینش انسانی نیاز دارد.

این یک فرصت سودآور است زیرا کسب و کارها برای افزایش فروش به راه هایی برای دستیابی به مخاطبان هدف خود نیاز دارند. صاحبان مشاغل کوچک اغلب به نیاز خود پی می‌برند اما زمانی برای یادگیری مهارت ها یا فناوری های تبلیغاتی ندارند.

جستجوی تبلیغات با هوش مصنوعی

تبلیغات جستجو بر نمایش تبلیغات در نتایج موتورهای جستجو متمرکز است و کاربران را بر اساس جستارهای جستجوی آنها هدف قرار می‌دهد. هوش مصنوعی در تبلیغات جستجو، فرآیند انتخاب کلمه کلیدی و مناقصه را ساده می‌کند. پلتفرم هایی مانند WordStream، Acquisio و Optmyzr از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی، بهینه سازی قیمت ها و پیش بینی عملکرد تبلیغات استفاده می‌کنند، بنابراین کمپین های تبلیغاتی مقرون به صرفه تر می‌شوند. هوش مصنوعی همچنین به تطبیق تبلیغات برای کاربران فردی بر اساس رفتارهای جستجوی آنها کمک می‌کند و ارتباط تبلیغات را افزایش می‌دهد. علیرغم این مزایا، درک این نکته ضروری است که ابزارهای هوش مصنوعی بر اساس روندهای بازار و تغییرات در الگوریتم های موتورهای جستجو به نظارت و تنظیمات مستمر نیاز دارند.

اگر شما یک بازاریاب دیجیتال هستید، امروز می‌توانید از هوش مصنوعی استفاده کنید تا در زمان کمتر نتایج بهتری به مشتری ارائه دهید.

۴. به عنوان یک CRM و مشاور فروش کسب درآمد کنید

عملیات فروش شامل بسیاری از وظایف تکراری می‌شود – از مدیریت سرنخ ها، ردیابی فروش، تجزیه و تحلیل داده های عملکرد و حفظ یک لیست تمیز. این یک فرآیند زمان بر است که می‌تواند زمانی را که فروشندگان برای ایجاد روابط و بستن معاملات صرف می‌کنند، از بین ببرد. این یک فرصت عالی برای ایجاد یک تجارت مبتنی بر خدمات یا خدمات مشاوره در تقاطع هوش مصنوعی و CRM است. می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، بنابراین شما تخصص خاصی را برای تمرکز روی آن پیدا خواهید کرد. هر زمان که یک نرم افزار یا فرآیند پیچیده را مشاهده کردید، مطمئناً فرصتی برای کسب درآمد عالی وجود خواهد داشت.

ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به بسیاری از مشاغل قدرت می‌بخشد. بدون CRM، شرکت ها می‌توانند در تلاش برای سازماندهی ماندن و دسترسی به مشتریان دچار چرخش شوند. گاهی اوقات، برای یک تجارت حتی بدتر است که یک CRM با برنامه ریزی ضعیف با داده های نامرتب و غیرقابل استفاده داشته باشد. کسب و کارها چه از CRM برای تجارت الکترونیک، فروش یا بازاریابی ایمیلی استفاده کنند، در مورد این تکه فناوری پیچیده به کمک نیاز دارند.

ابزارهای فروش هوش مصنوعی مانند Apolo (خواندن بررسی) یا Sendspark (خواندن بررسی) می‌توانند بسیاری از وظایف مدیریت فروش و تماس را غنی کنند. این ابزارها می‌توانند سرنخ ها را پیدا کنند، فروش را ردیابی کنند، داده های عملکرد را تجزیه و تحلیل کنند، و حتی بینشی در مورد بهبود استراتژی های فروش ارائه دهند.

تنها مشکل؟ بسیاری از کسب‌وکارها نمی‌دانند چه چیزی در دسترس آنهاست، و آنهایی که می‌دانند با منحنی یادگیری شدیدی برای پیاده سازی ابزارهای هوش مصنوعی قدرتمند در فرآیندهای فروش خود مواجه هستند. با تسلط بر چند ابزار (انتخاب یک CRM برای تخصص در آن و ادغام هوش مصنوعی برای تمرکز روی)، می‌توانید خدماتی با قیمت بالا به کسب‌وکارهایی که به زیرکی فنی شما نیاز دارند ارائه دهید.

این یک فرصت سودآور است زیرا مشاغل همیشه به دنبال راه هایی برای افزایش کارایی فروش خود هستند. آنها به یک شریک قابل اعتماد نیاز دارند تا به آنها کمک کند تا در فناوری و استراتژی همه آن حرکت کنند.

همچنین می‌توانید به عنوان متخصص یکپارچه سازی با استفاده از ابزارهایی مانند ActivePieces یا Make که پلتفرم های مختلف SaaS را به هم متصل می‌کنند، خدمات ارائه دهید. این ابزارها شروع به اضافه کردن ادغام با خدمات هوش مصنوعی از OpenAI و Anthropic کرده‌اند. به شما امکان می‌دهد به شرکت ها کمک کنید تا گردش های کاری حیاتی خود را با بینش های هوش مصنوعی و تصمیم گیری القا کنند.

5. ویرایشگر عکس فریلنسر

ویرایش حرفه ای عکس یک فرآیند دقیق است که نیاز به یک چشم دقیق برای جزئیات و درک عمیق ابزارها و تکنیک های مختلف ویرایش دارد. این شامل تقویت رنگ ها، تنظیم نور، حذف عناصر ناخواسته و موارد دیگر است. این فرآیند بسته به پیچیدگی تصویر و سطح جزئیات مورد نیاز می تواند ساعت ها طول بکشد

تقویت کننده های عکس هوش مصنوعی مانند Topaz Photo AI، Photoshop Generative Fill، یا Luminar می‌توانند به میزان قابل توجهی این فرآیند را سرعت بخشند. آنها می‌توانند به طور خودکار رنگ ها را افزایش دهند، نور را تنظیم کنند و عناصر ناخواسته را حذف کنند. حتی ارتقا دهنده تصویر هوش مصنوعی برای افزودن وضوح بالا به عکس های پیکسلی وجود دارد. این بدان معناست که می‌توانید عکس های بیشتری را در زمان کمتری بدون افت کیفیت ویرایش کنید. ویرایش انبوه نیز امکان پذیر است، فلذا می‌توانید یک سبک خاص را برای صدها تصویر اعمال کنید

یکی از ساده ترین شراکت هایی که عکاسان مشتاق ایجاد آن هستند، همکاری هایی است که دارای ویرایشگرهای تصویر حرفه ای هستند. عکاسانی که حجم بالایی از عکس را در هر عکس مدیریت می‌کنند، مدت هاست که برای ویرایش عکس ها به فریلنسرها کمک می‌کنند. با جدا کردن این وظایف، آنها می‌توانند روی کاری که واقعاً دوست دارند انجام دهند تمرکز کنند – کار با مشتریان خود و ارائه عکس.

اکنون، پرتاب تصاویر از طریق یک فرمان ساده هوش مصنوعی برای عکاسان کارساز نیست. اغلب، آنها می‌خواهند با افراد حرفه ای کار کنند که بر اساس مشتریانی که با آنها کار می‌کنند می‌توانند با سبک های مختلف سازگار شوند. شما باید در ویرایش عکس با هوش مصنوعی تسلط داشته باشید تا عکاسان را در نگهدارنده نگه دارید. با این حال، بسیاری از ابزارهای ویرایش تصویر هوش مصنوعی به راحتی قابل تسلط هستند و انعطاف پذیری زیادی را ارائه می‌دهند. اما احتمالاً باید یک کپی از Adobe Lightroom بگیرید و با ابزارهای ویرایش تصویر هوش مصنوعی آن شروع کنید. قرار نیست ابزاری پیدا کنید که کارها را آسان تر کند و در عین حال به شما اجازه دهد تا در جزئیات تجارت فرو بروید.

ویرایش عکس محصول یک فرصت سودآور است زیرا تقاضای فزاینده ای برای تصاویر محصولات حرفه ای وجود دارد. با ظهور تجارت الکترونیک، هر فروشگاهی برای بقا باید رقابتی تر باشد. با تصاویر محصول عالی شروع می‌شود که می‌تواند اسکرول را متوقف کرده و توجه را جلب کند. عکس های محصول اغلب چشم منحصر به فرد خود را برای ویرایش می‌گیرند. بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی به شما کمک می‌کنند پس زمینه ها را حذف کنید. و یا پس رمینه ها را با تصاویر دیگر جایگزین کنید، و به طور کلی به بهتر جلوه دادن عکس ها کمک می‌کنند.

6. به عنوان یک دانشمند داده مشورت کنید

اگر عکاس یا طراح گرافیک هستید، می‌توانید از تقویت کننده های عکس هوش مصنوعی برای افزایش بهره وری و جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید. اگر نه، برای شروع خیلی دیر نیست.

به لطف یادگیری ماشینی، ابزارهایی مانند ChatGPT در تشخیص الگو بسیار عالی هستند، که آنها را برای علم داده و تحقیق ضروری می‌کند. Data Analyst، افزونه رسمی داده ها و کد ChatGPT، بسیاری از فرآیندهای پردازش و تجزیه و تحلیل داده ها را ساده می‌کند که نادیده گرفتن آن دشوار است.

می‌توانید از مفسر/سندباکس پایتون ChatGPT برای کمک به تبدیل فایل بین فرمت هایی مانند TSV، YAML، CSV و JSON استفاده کنید. Data Analyst همچنین می‌تواند نمودارها را برای تجسم روند داده ها ایجاد کند، طیف گسترده ای از تحلیل های آماری را اجرا کند، جداول و طرحواره های SQL را مستقیماً از محتویات فایل تولید کند و مناسبترین نوع داده ها را برای هر ستون دقیقاً شناسایی کند. علاوه بر این، می‌تواند خطای کاملی را روی فایل های داده بررسی کند تا داده های گمشده یا کاراکترهای نامنظم را مشخص کند. آیا می‌توانید ببینید که چگونه این صرفه جویی در زمان زیادی برای این نوع کار دارد

نکته باورنکردنی در مورد استفاده از این روش هوش مصنوعی این است که می‌توانید تمام این وظایف را از طریق محیط پایتون خود انجام دهید، که سپس می‌توان آن را دانلود کرد و خارج از آن پلتفرم چت هوش مصنوعی استفاده کرد. بنابراین می‌تواند وظایف را انجام دهد. همچنین به متخصصان داده کمک می‌کند تا کار خود را با راه حل های تکرار شونده خودکار کنند. این یکی از راه های هیجان انگیز برای کسب درآمد در این فهرست است – حتی اگر جذاب‌ترین شغل موجود نباشد.

تجزیه و تحلیل داده ها راه مناسبی است که به شما کمک می‌کند تا فرآیندها و اسکریپت های خودکار را برای کاری که انجام می دهید اصلاح کنید. مکان های داده ای مانند داده های GIS/مکان، سئو فنی و داده های رتبه بندی، هوش تجاری (BI)، داده های پزشکی/علمی، داده های پایگاه داده محصول تجارت الکترونیک و بسیاری موارد دیگر را در نظر بگیرید.

7. ربات های چت هوش مصنوعی را برای مشاغل فراهم کنید

خدمات مشتری یک جنبه حیاتی در اداره یک کسب و کار مردم محور است. با این حال، سوالات مشتریان به صورت دسته جمعی انجام می‌شود و نیاز به توجه زیادی دارد. اینجاست که ربات های چت هوش مصنوعی می‌توانند وارد شوند و به آسانترین بخش درخواست های ورودی کمک کنند.

چت‌بات های وبسایت هوش مصنوعی می‌توانند سوالات مشتریان را 24 ساعته پاسخ دهند و برای کسب‌وکارهایی که با آنها کار می‌کنید تسکین فوری ارائه می‌کنند. چت‌بات های هوش مصنوعی می‌توانند به سوالات رایج پاسخ دهند، کاربران را در فرآیندهای عیب یابی راهنمایی کنند، و حتی در فروش و رزرو کمک کنند. این به مشتریان شما اجازه می‌دهد تا روی پیچیده ترین موارد تمرکز کنند.

مشاوره و نصب نرم افزار پشتیبانی مشتری هوش مصنوعی فرصتی سودآور است زیرا از فناوری نوظهوری استفاده می‌کنید که کسب‌وکارها به شدت به آن نیاز دارند، اما آن را درک نمی‌کنند. اگر یک توسعه دهنده جدید هستید یا برای پیمایش فناوری هوش مصنوعی مکالمه مشکلی ندارید، می‌توانید پیکربندی ربات چت هوش مصنوعی را ارائه دهید و در چند پلتفرم تخصص داشته باشید. یکپارچه سازی وبسایت را راه اندازی کنید و یک پایگاه دانش و اسناد داخلی برای آموزش یک ربات چت برای مشتریان جمع آوری کنید. سپس، آن را برای رضایت مشتری خود به کار ببرید.

توصیه می‌کنیم برای ایجاد چت‌بات با هوش مصنوعی به Chatbase، Tidio و Botsonic مراجعه کنید. Botsify یکی دیگر از گزینه های خوب با گزینه برچسب گذاری سفید است که برای یک آژانس یا فریلنسر عالی است.

8. برندهای رسانه اجتماعی را مدیریت کنید

مدیریت رسانه های اجتماعی برای بسیاری از صاحبان مشاغل که فقط می‌خواهند مول دربیاورند خسته کننده است. این مالکان کارهای بهتری برای انجام دادن دارند و نمی‌خواهند تمام وقت خود را صرف فکر کردن به پلتفرم های اجتماعی کنند. این نیاز به درک بیش از حد از پلتفرم ها، ایجاد محتوا و مدیریت انجمن دارد.

ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی هوش مصنوعی می‌توانند ایجاد و زمان بندی پست را خودکار کنند. اگر می‌خواهید وارد مدیریت کانال های اجتماعی برند برای کسب‌وکارها و برندهای کوچک شوید، این ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند این کار را کمی پایدارتر کنند. بسیاری از ابزارهای اجتماعی هوش مصنوعی همچنین به شما در مدیریت مکالمه صندوق ورودی و تجزیه و تحلیل پست کمک می‌کنند. به معنای واقعی کلمه، هر جنبه ای از رسانه های اجتماعی را می‌توان از طریق هوش مصنوعی بهتر کرد. این امر مدیریت چندین برند را برای شما آسان‌تر می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا به اهداف تجاری خود دست یابند.

مدیران رسانه های اجتماعی می‌توانند از هوش مصنوعی برای افزایش بهره وری و جذب مشتریان بیشتر استفاده کنند. Ocoya را امتحان کنید و ببینید چگونه مدیریت همه چیز را آسان‌تر می‌کند.

ایجاد و ویرایش ویدئو در رسانه های اجتماعی

ایجاد ویدیوهای جذاب رسانه های اجتماعی یک استراتژی کلیدی برای بسیاری از مشاغل و تأثیرگذاران به طور یکسان است. با این حال، ویرایش ویدیو برای بسیاری از افراد ممکن است بیش از حد سخت باشد. از آنجایی که شامل نرم افزار و مهارت می‌شود، مواردی مانند کوتاه کردن فیلم، افزودن افکت، انتقال ها و همگام سازی صدا برای بسیاری زمان‌بر هستند یا به منحنی یادگیری بیش از حد نیاز دارند. حتی قبل از هوش مصنوعی، ویرایش ویدیو معمولاً با ابزارهایی برای انجام کار به خوبی به متخصصان واگذار میشد.

ابزارهای ویرایش ویدیو با هوش مصنوعی می‌توانند جریان های کاری جالبی را به فرآیند ایجاد ویدیو بیاورند. این به شما امکان می‌دهد در کسری از زمان ویدیوهای رسانه های اجتماعی با کیفیت بالا ایجاد کنید. این یک موقعیت برد-برد برای همه افراد درگیر است. بسیاری از این ابزارها حتی به شما کمک می‌کنند کارهای خلاقانه تر مانند پادکست ها و ویدیوهای یک ساعته را به کلیپ های کوتاه تر تقسیم کنید (برای YouTube Shorts و Instagram Reels).

توصیه می‌کنیم FlexClip را امتحان کنید و ببینید که چگونه از هوش مصنوعی برای آسان کردن بسیاری از مراحل ویرایش و ایجاد ویدیو استفاده می‌کند.

9. موسیقی و صدا را به عنوان یک فریلنسر ویرایش کنید

اقتصاد در حال رونق است، به این معنی که فرصت های زیادی برای وارد شدن به اکشن وجود دارد. چه علاقمند به کمک به یوتیوبرها، پادکست ها، نوازندگان (یا انواع خلاق مشابه) باشید، فناوری های هوش مصنوعی به کمک آمده اند. هزاران ابزار و راه هایی برای استفاده از هوش مصنوعی برای کسب درآمد با خدمات مبتنی بر صدا وجود دارد.

موسیقی پس زمینه ایجاد کنید

ایجاد موسیقی یا تراک های پس زمینه برای ویدیوها، بازی ها یا رسانه های دیگر یک فرآیند خلاقانه است که تعداد کمی از آنها توانایی انجام آن را دارند. تولیدکنندگان موسیقی هوش مصنوعی مانند AIVA یا Mubert (بخوانید بررسی) می‌توانند در این فرآیند کمک کنند و آهنگ های منحصر به فرد را در چند ثانیه ایجاد کنند.

این ابزارها می‌توانند موسیقی را در سبک ها و حالت های مختلف تولید کنند و به شما امکان می دهند آهنگ مناسبی را برای هر پروژه ایجاد کنید. آنها همچنین می‌توانند به شما کمک کنند ایده های مختلف موسیقی را آزمایش کنید و روند آهنگسازی را سرعت بخشید

هوش مصنوعی موسیقی و تولید موسیقی را دموکراتیزه می‌کند و شما را در مرکز آن قرار می‌دهد، زیرا می‌توانید راه خود را به سمت کسب‌وکار موفق مبتنی بر خدمات در موسیقی به وجود بیاورید. می‌توانید از بازارهای مستقل مانند Fiverr استفاده کنید تا خدمات خود را فراتر از آنچه انتظار داشتید به مخاطبان بفروشید.

خدمات ویرایش صدا برای پادکسترها

ویرایش صوتی برای پادکسترها در مورد اصلاح و تقویت محتوای صوتی برای ارائه یک تجربه شنیداری واضح، جذاب و حرفه ای است. هوش مصنوعی با ساده کردن فرآیند ویرایش نقش مهمی در این حوزه ایفا می کند. ابزارهایی مانند «Descript» ویژگی های پیشرفته ای مانند رونویسی خودکار، شبیه سازی صدا و ویرایش آسان صدا مانند متن را ارائه می‌دهند. Resound بهبود صدای مبتنی بر هوش مصنوعی را فراهم می‌کند، با تجزیه و تحلیل و تنظیم سطوح، حذف نویز پس زمینه و بهبود وضوح، کیفیت صدای مطلوب را تضمین می‌کند. هوش مصنوعی نمونه ابزار دیگری است که به خودکارسازی وظایف ویرایش معمولی کمک می‌کند و امکان تمرکز بیشتر بر جنبه های خلاقانه تولید پادکست را فراهم می‌کند.

ابزارهایی مانند Descript شبیه سازی صدا، رونویسی های صوتی دقیق و ابزارهای ویرایش صوتی آسان را ارائه می‌دهند. رونوشت ها برای پلتفرم های پادکست و YouTube مهم هستند و دسترسی و سئوی محتوای افراد را افزایش می‌دهند. شبیه سازی صدا روشی هیجان انگیز برای سازندگان است تا محتوای مشابه خود را تولید کنند و در عین حال نیاز به تنظیمات ضبط حجیم و زمان زیادی برای ویرایش را کاهش می‌دهد. ابزارهای ویرایش صوتی هوش مصنوعی به افرادی مانند شما این امکان را می‌دهد که به افراد بیشتری در انجام کارهایی که برای پروژه یا کسب و کارشان مهم است کمک کنند.

10. خدمات ترجمه هوش مصنوعی را ارائه دهید

دنیای ما در حال کوچکتر و کوچکتر شدن است، و به همین دلیل، با گسترش تجارت در سطح جهانی، خدمات ترجمه تقاضای زیادی دارد. با این حال، ترجمه انسانی می‌تواند وقت گیر و پرهزینه باشد، به خصوص برای کتابخانه های متنی بزرگ.

ابزارهای ترجمه هوش مصنوعی به طور قابل توجهی روند ترجمه را سرعت می‌بخشند. اگرچه ممکن است همیشه کامل نباشند، اما می‌توانند نقطه شروع خوبی برای مترجمان انسانی باشند و در زمان و تلاش ارزشمند صرفه جویی کنند.

برای کسانی که چندین زبان می‌دانند، می‌توانید ترکیبی رقابتی از هوش مصنوعی و خدمات ترجمه انسانی را ارائه دهید. از هوش مصنوعی برای انجام بیشتر کارها استفاده کنید، اما از استعداد چند زبانه خود برای افزودن سطح دیگری از دقت استفاده کنید. بسیاری از مردم به خدمات ترجمه نیاز دارند، اما نمی‌خواهند برای ترجمه های دستی پولی بپردازند یا به ترجمه های 100 درصد هوش مصنوعی اعتماد کنند.

از Copy.ai یا ابزارهای مولد دیگر هوش مصنوعی استفاده کنید تا به شما در ترجمه پول کمک کند. همچنین، با افزونه های اصلی ترجمه در وردپرس آشنا شوید، زیرا احتمالاً زیاد با آنها کار خواهید کرد.

11. ارائه خدمات سئوی متعدد

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) تقریباً یک کار چالش برانگیز است و شامل بهینه سازی وبسایت برای رتبه بالاتر در موتورهای جستجو می‌شود. این کار نیاز به درک عمیقی از الگوریتم های موتورهای جستجو، موضوعات محتوا و استراتژی های بهینه سازی دارد. این فرآیند پیچیده تر از آن است که بیشتر کسب‌وکارها بتوانند بدون استخدام شخصی به صورت تمام وقت یا به صورت قراردادی، خود را مدیریت کنند.

ابزارهای سئوی هوش مصنوعی مانند Semrush (به بررسی مراجعه کنید)، SurferSEO یا AlliSEO می‌توانند به شما در حل این مشکلات پیچیده برای مشاغل کمک کنند. آنها می‌توانند تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهند، محتوا را بهینه کنند و عملکرد را در کسری از زمانی که یک انسان طول می‌کشد ردیابی کنند. آنها همچنین می‌توانند در کارهای پیچیده تری مانند لینک سازی و سئو فنی کمک کنند. در حالی که آنها ابزاری برای رفع سریع نیستند، اما موارد زیادی را برای ساده کردن کار سنتی یک متخصص سئو ارائه می‌دهند.

این یک فرصت سودآور برای کارآفرینان مشتاق است زیرا تقاضای زیادی برای خدمات سئو وجود دارد و به طور شگفت انگیزی تعداد کمی از متخصصان واجد شرایط وجود دارد. متخصصان سئو می‌توانند از ابزارهای هوش مصنوعی برای افزایش بهره وری استفاده کنند، اما هیچ چیز جایگزین آزمایش مداوم و رشد مداوم تجربه نمی‌شود.

ناگفته نماند که سئوی وبسایت شما (اگر دارید) می‌تواند به ایجاد ترافیک و درآمد بیشتر کمک کند. اگر سایت وردپرسی دارید، این افزونه های SEO به شما کمک خواهند کرد.

13. یک بازاریاب وابسته با هوش مصنوعی شوید

بازاریابی وابسته، عمل به دست آوردن پورسانت از طریق تبلیغ محصولات دیگران (یا شرکت ها)، برای سال ها روشی قابل اعتماد برای کسب درآمد از وبلاگ نویسی بوده است. با این حال، چشم انداز رقابتی است و برجسته شدن می‌تواند چالش برانگیز باشد. اینجاست که هوش مصنوعی می‌تواند به شما یک مزیت رقابتی جزئی بدهد، زیرا سعی می‌کنید به مردم در تصمیم گیری های خریدشان کمک کنید.

هوش مصنوعی می‌تواند به شما کمک کند تا محصولات خوبی برای تبلیغ پیدا کنید، به ایجاد ویدیو یا بازاریابی ایمیلی کمک کند و پیوندهای داخلی را خودکار کنید. استفاده از هوش مصنوعی برای تبلیغات وابسته فقط به یک وبسایت وابسته و یک نویسنده AI نیاز دارد. بسیاری از ابزارهای بازاریابی هوش مصنوعی که به هر کسب و کاری کمک می‌کند، در اختیار شماست. وردپرس یک پلتفرم عالی برای ایجاد وبسایت شما است، با هزاران افزونه وابسته برای پشتیبانی از جنبه فنی عملیات شما که سایر سازندگان سایت برای آن ساخته شده اند.

وظیفه شما این است که نظرات، مقایسه ها و مقالاتی را بنویسید که در این زمینه بهترین هستند و به مخاطبان خود محصولاتی را که برای آنها مفید است نشان دهید. جذب مخاطب و نمایه سئوی قوی مدتی طول می‌کشد، اما در موارد خاص بسیار قابل انجام است. از آنجایی که به هوش مصنوعی علاقه دارید، شاید یک مکان خوب برای شروع، ابزارهای هوش مصنوعی باشد. آنها در حال حاضر موضوع داغی هستند و به طور قانونی به مردم کمک می‌کنند تا با کارهایی که هر روز انجام می دهند در زمان خود صرفه جویی کنند.

بازاریابی وابسته همیشه یک فرصت سودآور بوده است. بهتر است به این موضوع به عنوان یک چالش جانبی برخورد کنیم، زیرا ایجاد مقدار محتوایی که برای افزایش ترافیک لازم است زمان می‌برد. پس از کار معقول و قرار گرفتن در معرض، می‌توانید انتظار داشته باشید که یک وبسایت وابسته در جایگاه مناسب، سودآور شود.

14. ایجاد و فروش آثار هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی

هنر هوش مصنوعی در صحنه در حال انفجار است و فرصت ها و بازارهای جدیدی را در صنعت هنر باز می‌کند. هنرمندان به طور سنتی ساعت ها، روزها یا حتی هفته ها را صرف خلق یک اثر هنری می‌کنند. آنها باید یک مفهوم را توسعه دهند، اثر هنری را خلق کنند و سپس راهی برای فروش آن پیدا کنند. امروزه ابزارهای طراحی هوش مصنوعی وجود دارد که کار هنری را برای هر کسی آسان می‌کند. می‌توانید از ChatGPT’s Dalle-3 یا یک جایگزین استفاده کنید.

مولدهای هنر هوش مصنوعی می‌توانند در چند دقیقه آثار هنری منحصر به فردی خلق کنند. بهترین ها به شما اجازه می‌دهند روی یک تصویر تکرار کنید تا زمانی که به کمال برسد. ممکن است هک به نظر برسد، اما ایجاد گرافیکی که مردم می‌خواهند با هوش مصنوعی بخرند، کار آسانی نیست. مهندسی سریع یک چالش واقعی در یک بازار هنری اشباع شده است، اما اگر مهارت خود را تقویت کنید و جایگاه مناسبی پیدا کنید، می‌توانید هنر هوش مصنوعی را به سرعت بفروشید.

می‌توانید با استفاده از یک تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی مانند Midjourney، StableDiffusion یا Dalle-3، تصاویر باورنکردنی ایجاد کنید که مانند برچسب های فیزیکی عالی به نظر می‌رسند. چه بخواهید شخصیت ها، حیوانات دو بعدی یا دیگر سبک های استیکر بسازید، هوش مصنوعی در ایجاد تصاویر اصلی و مطابق با توضیحات شما عالی است. شما می‌توانید تصویری ایجاد کنید که برای استیکر مناسب باشد. اغلب می‌توانید از یک سرویس جداگانه برای حذف پس زمینه آن تصویر استفاده کنید تا بتوانید دارایی تصویر مجزا داشته باشید. توصیه می‌کنیم برای انجام این کار از Adobe استفاده کنید. از آنجا، می‌توانید از سرویس چاپ برچسب، مانند استیکرهای سفارشی، برای چاپ آنها استفاده کنید. در آنجا می‌توانید آنها را به دلخواه بفروشید.

البته، شما می‌توانید هنری مناسب برای رسانه های دیگر مانند پوستر، ملیله دیواری، زیر لیوانی، و بسیاری دیگر ایجاد کنید. شما می‌خواهید از رسانه هایی استفاده کنید تا هنرهای پیچیده را با رنگ های مختلف چاپ کنند (که این روزها آسان تر شده است). تی‌شرت ها اغلب محدودیت هایی در تعداد رنگ هایی دارند که می‌توانند چاپ کنند و مشخصات ظریف تری برای اطمینان از آماده بودن طرح شما برای چاپ دارند. اما بسیاری از انواع دیگر هنر برای هنر تخیلی هوش مصنوعی عالی هستند. فقط مطمئن شوید که برنامه ای برای فروش خدمات خود دارید.

نکته حرفه ای: هنر هوش مصنوعی را با یک سرویس چاپ بر اساس تقاضا (مانند Printify) مرتبط کنید تا در وبسایت فروشگاه آنلاین خودتان بفروشید یا از یک پلتفرم تجارت الکترونیک مانند Etsy استفاده کنید. این راه بهتر از فروش jpgs است و ممکن است حاشیه سود شما را افزایش دهد. مالکیت معنوی را نقض نکنید – بهتر است به ایده های خود فکر کنید تا اینکه سعی کنید عکس های دارا و سارا را بفروشید.

با این حال، از آنجایی که هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی بسیار در دسترس است، احتمالاً این یک جایگاه بسیار رقابتی است. در واقع، حتی زمانی که طراحان همه این کارها را به صورت دستی انجام می‌دادند، رقابتی بود. اما، با یک ایده و طرح مناسب برای ورود به بازار، ممکن است به یک ایده عالی بیفتید.

15. یک کسب و کار طراحی وب راه اندازی کنید

یک وبسایت برای ایجاد یک نام تجاری و ایجاد یک تجارت طولانی مدت مورد نیاز است. این بدان معناست که اگر شرکت ها می‌خواهند موفق شوند، پس باید وبسایت هایی بسازند و از آن نگهداری کنند. یک وبسایت با طراحی خوب می‌تواند بازدیدکنندگان بیشتری را جذب کند، آنها را برای مدت طولانی تری در سایت نگه دارد و آنها را به مشتری تبدیل کند. اینجاست که متخصصان با ابزارهای مناسب می‌توانند وارد عمل شوند و یک نیاز را برطرف کنند.

این چیزی است که ما به طور خاص به آن علاقه داریم. ما به دنبال ایجاد بهترین تجربه ویرایش بصری در وردپرس هستیم. وردپرس آنقدر انعطاف پذیر است که می‌تواند هر وبسایتی را برای هر نیاز یا جایگاهی ایجاد کند. Divi یک تم ساز عالی برای لایه گذاری در بالای وردپرس است تا آن را به همان اندازه یک طراح انعطاف پذیر کند.

البته، توصیه می‌کنیم Divi AI را امتحان کنید، که قابلیت های هوش مصنوعی چشمگیری را از طریق ویرایش تصویر پیشرفته با هوش مصنوعی، نوشتن محتوا و به زودی ایجاد طرح بندی/صفحه به وردپرس می‌آورد اگر به راهی برای ایجاد افزونه های خود برای وردپرس نیز نیاز دارید، می‌توانید از ابزاری مانند WPTurbo یا CodeWP برای انجام کار استفاده کنید.

حتی اگر طراحی سنتی وبسایت شما را از کار بیاندازد، فضای زیادی (و رشد) برای راحت شدن با طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد. هوش مصنوعی طرح های خیره کننده ای ایجاد می‌کند، کپی صفحه فرود را می‌نویسد و به طور کلی برخی از مزیت های ساخت یک سایت را از ابتدا حذف می‌کند. تعداد زیادی افزونه وردپرس هوش مصنوعی و سازندگان وبسایت هوش مصنوعی وجود دارند که ساخت و مدیریت سایت را آسان می‌کنند.

هوش مصنوعی یک ابزار است نه یک میانبر سریع ثروتمند شدن

بیایید یک لحظه اینجا واقعی باشیم. هوش مصنوعی یک فناوری قدرتمند و چند برابر کننده نیرو است. می‌تواند به ما کمک کند کارها را سریعتر، هوشمندانه تر و کارآمدتر انجام دهیم. اما مانند هر ابزار دیگری، این یک عصای جادویی نیست. حقیقت این است که هوش مصنوعی زمانی بهترین عملکرد را دارد که با ایده های تجاری قانونی و کار سخت قدیمی همراه شود. شما باید هوش مصنوعی را راهی برای افزایش مهارت های خود، ارائه خدمات بهتر و ایجاد ارزش بیشتر در نظر بگیرید. زمانی بهتر است که به شما اجازه دهد کارهایی را که قبلاً در آن مهارت دارید (یا مایلید در آن خوب شوید) انجام دهید. فراموش نکنید که نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود، مزد آن گرفت که جان برادر کار کرد.

نکاتی برای استفاده از هوش مصنوعی برای کسب درآمد

به دنبال وظایف تخصصی باشید: هوش مصنوعی بسیاری از کارها را به خوبی انجام می‌دهد، اما زمانی که بتواند روی یک فرآیند یا نتیجه خاص تمرکز کند، در بهترین حالت خود قرار دارد. هنگامی که می‌خواهید از هوش مصنوعی استفاده کنید، بهتر است نحوه استفاده از آن را به کوچکترین قسمت های آن تقسیم کنید.

ابزارها ≠ وظایف: ابزارهای هوش مصنوعی ممکن است در انجام کارهای خاصی کمک کنند، اما تصور نکنید که خرید یک ابزار به طور خودکار شروع به کسب درآمد برای شما می‌کند. ابزارها باید مورد استفاده و به کارگیری ماهرانه قرار گیرند تا بیشترین بهره را از آنها ببرید.

پول در کارهای سخت پیدا می‌شود: کسب درآمد با هوش مصنوعی آسان به نظر می‌رسد، اما پول واقعی هنوز در کار سخت یا کاری است که به تجربه نیاز دارد. اگر مایل به ارائه هیچ یک از این دو نباشید، پولی در کار نیست.

وقتی ارزش ارائه می‌کنید، پاداش دریافت می‌کنید: از هوش مصنوعی برای ایجاد ارزش واقعی استفاده کنید تا جهان (یا یک تجارت) را کمی بهتر کنید. وقتی ارزش ایجاد می‌کنید (خدمات یا محصول با ارزش)، مردم مشتاق هستند که با پاداش مناسب به شما پاداش دهند. کسب درآمد با هوش مصنوعی به این معناست.

چگونه تصمیم می‌گیرید با استفاده از هوش مصنوعی درآمد کسب کنید؟

از نوشتن تا هنر و از کدنویسی تا بازاریابی، هوش مصنوعی به طور فزاینده ای به عنوان ابزاری برای کارآمدتر کار کردن و ایجاد ارزش بیشتر استفاده می‌شود. درک نحوه کسب درآمد با هوش مصنوعی می‌تواند به عنوان یک مزیت مهم در زندگی و حرفه شما باشد. به یاد داشته باشید، هوش مصنوعی نباید جایگزین انسان یا لزوماً ایجاد درآمد غیرفعال باشد. بهترین استفاده از آن زمانی است که شامل مشارکت انسانی متخصص باشد.

امیدواریم چراغی در ذهنتان روشن کرده باشیم و تشویق شوید که قدمی معنادار بردارید. هر سوالی که ممکن است داشتید در نظرات با ما در میان بگذارید.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT