تکنیکال بیت کوین 18 اردیبهشت

تحلیل تکنیکال بیت کوین 18 اردیبهشت

زمان مطالعه 2 دقیقه

بیت کوین و اتریوم در حال جذب خریداران در سطوح پایین تر هستند که ممکن است نشانه صعودی برای XMR، OKB و RPL باشد. در این پست به تحلیل تکنیکال بیت کوین 18 اردیبهشت می پردازیم.

نوسانات بیت کوین در این هفته بیشتر کاهش یافته است و در مسیر تشکیل یک الگوی اینساید بار (inside-bar) در نمودار هفتگی قرار دارد. اگرچه گاوها برای شکست مقاومت پیش رو در سطح 30000 تا 31000 دلاری مشکل دارند، نشانه مثبت آن این است که زمین را به خرس ها واگذار نکرده اند.

این شرایط فقط مربوط به قیمت ارزهای دیجیتال نیست. حتی شاخص S&P 500 در چند روز گذشته در یک محدوده بدون روند نوسان داشته است. این نشان می دهد که بازارها منتظر یک محرک برای شروع حرکت جهت دار بعدی هستند.

تحلیل تکنیکال بیت کوین 18 اردیبهشت

بیت کوین در تاریخ 6 مه از خط مقاومت الگوی مثلث متقارن به شدت کاهش یافت، که نشان می‌دهد خرس‌ها تمایلی به در دست گرفتن تسلط بازار ندارند. یک نکته مثبت جزئی این است که گاوها در حال خرید بیت کوین با کاهش قیمت و حمله به خط حمایت مثلث هستند، همانطور که از سایه کندل در بازه زمانی روزانه مشخص است.

تکنیکال بیت کوین 18 اردیبهشت

تکنیکال بیت کوین 18 اردیبهشت

میانگین متحرک نمایی 20 روزه (28819 دلار) و شاخص قدرت نسبی (RSI) نزدیک به نقطه میانی نشان دهنده مزیت واضحی برای گاوها و خرس ها نیست.

اگر قیمت به زیر مثلث سقوط کند، نشان می‌دهد که خرس‌ها در حال تلاش برای به دست گرفتن کنترل هستند. جفت BTC/USDT ممکن است ابتدا به 26942 دلار و سپس به 25250 دلار سقوط کند.

از سوی دیگر، شکستن و بسته شدن بالای مثلث نشان می دهد که گاوها عرضه را جذب کرده اند. این ممکن است یک رالی را تا 32400 دلار آغاز کند، جایی که خرس ها دوباره انتظار می رود دفاعی قوی داشته باشند.

تکنیکال بیت کوین 18 اردیبهشت

تکنیکال بیت کوین 18 اردیبهشت

خریداران قصد داشتند قیمت را به بالای مثلث برسانند، اما سایه کندل نشان می‌دهد که شکست در آینده نزدیک به یک تله گاو نر تبدیل شده است. قیمت بیت کوین به شدت کاهش یافت و به خط حمایت مثلث سقوط کرد.

جهش از این سطح تا میانگین های متحرک ادامه داشته است که یک سطح کلیدی کوتاه مدت است و باید مراقب آن بود. اگر قیمت بیت کوین از سطح فعلی کاهش یابد، احتمال شکست به زیر خط حمایت افزایش می یابد.

برعکس، اگر خریداران قیمت را بالاتر از میانگین های متحرک قرار دهند، ممکن است جفت به خط مقاومت افزایش یابد. گاوها باید برای شروع یک حرکت صعودی، قیمت را بالاتر از این سطح نگه دارند.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT