تکنیکال اتریوم 18 اردیبهشت

تحلیل تکنیکال اتریوم 18 اردیبهشت

زمان مطالعه 2 دقیقه

اتریوم در 7 می با شکست شدید بالای مقاومت روانی در 2000 دلار مواجه شد. این نشان می دهد که خرس ها تسلیم نشده اند و به محافظت از سطوح مقاومت پیش رو ادامه می دهند. در این پست به تحلیل تکنیکال اتریوم 18 اردیبهشت می پردازیم.

تحلیل تکنیکال اتریوم 18 اردیبهشت

تکنیکال اتریوم 18 اردیبهشت

تکنیکال اتریوم 18 اردیبهشت

متحرک نمایی 20 روزه (1903 دلار) مسطح شده است و RSI نزدیک به نقطه میانی است، که نشان می دهد جفت ETH/USDT ممکن است در کوتاه مدت در یک محدوده رنج باقی بماند. سطوح مقاومت و حمایت اتریوم می تواند بین 2000 تا 1785 دلار باشد.

تثبیت درست زیر بالاترین سطح محلی یک علامت مثبت است. این نشان می دهد که گاوها عجله ای برای ثبت سود ندارند و احتمال شکست بالای 2200 دلار را افزایش می دهد.

در مقابل، اگر قیمت به زیر 1785 دلار سقوط کند، نشان می‌دهد که خرس‌ها کنترل را در دست گرفته‌اند. این می تواند شروع کاهش به 1619 دلار کند.

تکنیکال اتریوم 18 اردیبهشت

تکنیکال اتریوم 18 اردیبهشت

نمودار چهار ساعته نشان می‌دهد که خرس‌ها نمی‌توانند بر اساس شکست زیر میانگین متحرک 50 ساده کار کنند. این نشان می دهد که فشار فروش در سطوح پایین تر کاهش می یابد. گاوها با خرید اتریوم در تلاشند تا با حفظ قیمت بالای 20-EMA، بهبودی را رقم بزنند. اگر آنها بتوانند این کار را انجام دهند، جفت دوباره سعی خواهد کرد مقاومت حیاتی را در 2000 دلار دوباره آزمایش کند.

برعکس، اگر قیمت اتریوم از سطح فعلی کاهش یابد و به زیر 50-SMA برسد، نشان می دهد که خرس ها کنترل را در دست دارند. این میتواند جفت را به زیر خط حمایت برساند.

cointelegraph

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT