تکنیکال تتا (Theta) ۲ مرداد

تحلیل تکنیکال تتا (Theta) ۲ مرداد ۱۴۰۲

زمان مطالعه 2 دقیقه

بهبود در شبکه تتا با فروش نزدیک به سطح اصلاحی فیبوناچی 38.2% در قیمت 0.83 دلار مواجه است. در این پست به تحلیل تکنیکال تتا (Theta) ۲ مرداد ۱۴۰۲ می پردازیم.

خرید و فروش آنی ارزهای دیجیتال

تحلیل تکنیکال تتا (Theta) ۲ مرداد ۱۴۰۲

تکنیکال تتا (Theta) ۲ مرداد

تکنیکال تتا (Theta) ۲ مرداد

با این حال، یک نشانه مثبت به نفع گاوها این است که آنها اجازه نداده اند قیمت زیر میانگین متحرک نمایی 20 روزه (0.77 دلار) باقی بماند. این نشان می دهد که احساسات مثبت شده و معامله گران در حال خرید ارز تتا با کاهش قیمت هستند.

شکست و بسته شدن به بالای 0.83 دلار می تواند شرایط را برای افزایش بیشتر به سطح 50% فیبوناچی اصلاحی 0.91 دلار و پس از آن به سطح 61.8% فیبوناچی اصلاحی 0.99 دلار فراهم کند.

اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک سقوط کند، این دیدگاه مثبت باطل خواهد شد. سپس جفت THETA/USDT می تواند تا 0.66 دلار کاهش یابد.

تکنیکال تتا (Theta) ۲ مرداد

تکنیکال تتا (Theta) ۲ مرداد

نمودار چهار ساعته نشان می دهد که قیمت در یک الگوی کانال صعودی معامله می شود. گاوها سعی می کنند عقب نشینی را در میانگین های متحرک متوقف کنند و حرکت رو به بالا را از سر بگیرند. به طور کلی، در یک کانال، قیمت از حمایت جهش می کند و به مقاومت می رسد.

اگر قیمت بالاتر از میانگین متحرک نمایی 20 روزه باشد، گاوها سعی خواهند کرد این جفت را به بالای 0.85 دلار برسانند. اگر آنها موفق شوند، جفت ممکن است تا مقاومت کانال نزدیک به 0.90 دلار صعود کند.

برعکس، اگر قیمت به زیر SMA 50 روزه سقوط کند، خرس‌ها سعی خواهند کرد این جفت را به سمت حمایت کانال بکشانند. شکستن زیر این سطح می تواند مزیت کوتاه مدت را به نفع خرس ها متمایل کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT