تحلیل تکنیکال تزوس (XTZ) 21 تیر

تحلیل تکنیکال تزوس (XTZ) 21 تیر

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز تزوس(XTZ) در 12 ژوئن(22 خرداد) با فروش ناگهانی و شدیدی روبه رو شد و در اثر آن ، به زیر سطح حمایت 1.67 دلاری کاهش یافت. به دنبال از دست رفتن این سطح حمایتی در 18 ژوئن (28 خرداد)، ارزش XTZ به میزان 29 درصد افت کرد و سپس  به کف پایداری در حدود 1.17 دلار رسید. در این پست به تحلیل تکنیکال تزوس (XTZ) 21 تیر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال تزوس (XTZ) 21 تیر

بسیاری از آلتکوین ها تا 18 ژوئن روند نزولی مشابهی را تجربه کردند، اما پس از این مرحله ،شروع به افزایش کردند. در نتیجه، قیمت تزوس در این مدت ، 41 درصد افزایش یافت تا دوباره مقاومت 1.67 دلاری را مورد امتحان قرار دهد. XTZ از 18 ژوئن الی 12 ژوئیه(21 تیر) ، دو سقف قیمتی مساوی و دو کف قیمتی بالاتری را به ثبت رساند.

تحلیل تکنیکال تزوس (XTZ) 21 تیر

تحلیل تکنیکال تزوس (XTZ) 21 تیر

در آینده، سرمایه گذاران می توانند انتظار تداوم سقوط تزوس را داشته باشند. صرف نظر از این، اگر این روند نزولی همچنان ادامه داشته باشد، قیمت XTZ به احتمال زیاد وارد یک روند خرسی خواهد شد. در صورتی که تزوس با کندلی روزانه زیر سطح 1.33 دلاری بسته شود ، این نشانه آغاز روند نزولی خواهد بود.

در چنین شرایطی، تارگت بعدی XTZ در حدود سطح 1.07 دلاری قرار دارد که بر اساس الگوی مثلث صعودی محاسبه می شود.

از سوی دیگر، اگر قیمت تزوس بتواند به صورت زود هنگام از مقاومت 1.67 دلاری عبور کند و آن را به سطح حمایتی تبدیل کند ، سناریوی خرسی باطل خواهد شد.

در چنین شرایطی، قیمت XTZ می‌تواند با رشد 29 درصدی به سمت سطح 2.16 دلاری افزایش یابد.

منبع:FXSTREET

امتیاز 5/5 - از 10 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT