تکنیکال تون کوین (TON) ۴ تیر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال تون کوین (TON) ۴ تیر ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

گاوها اجازه ندادند تون کوین (TON) به زیر میانگین متحرک ساده 50 روزه (6.83 دلار) برود که نشان دهنده خرید خوب در سطوح پایین تر است. اگر آنها بتواننداین کار را انجام دهند، جفت ارز TON/USDT می تواند تا 8.29 دلار افزایش یابد. این سطح ممکن است به عنوان یک مقاومت عمل کند، اما اگر گاوها غالب شوند، جفت ارز ممکن است تا سطح 10 دلار هدایت شود. در این پست به تحلیل تکنیکال تون کوین (TON) ۴ تیر ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال تون کوین (TON) ۴ تیر ۱۴۰۳

برخلاف این فرض، اگر قیمت از سطح فعلی پایین بیاید و به زیر 6.60 دلار برسد، یک الگوی سروشانه تشکیل میدهد، این می تواند حرکت نزولی را به سمت هدف الگوی 4.91 دلار آغاز کند. خرس ها بارها قیمت را به زیر خط روند صعودی کشاندند اما نتوانستند حرکت نزولی را شروع کنند.

تکنیکال تون کوین (TON) ۴ تیر ۱۴۰۳

تون کوین (TON) ۴ تیر ۱۴۰۳

این نشان می دهد که گاو ها به شدت در سطوح پایین تری خریداری می کند. سطح 7.67 تا 8.29 دلار احتمالا شاهد فروش قوی خرس ها خواهد بود، اما اگر گاوها غالب شوند، این جفت ارز می تواند به سمت 10 دلار حرکت کند.

تکنیکال تون کوین (TON) ۴ تیر ۱۴۰۳

تون کوین (TON) ۴ تیر ۱۴۰۳

اولین بخش برای تماشای حرکت نزولی سطح حمایت میانگین متحرک نمایی است. اگر این سطح کاهش یابد، نشان می دهد که این جفت ارز ممکن است برای مدتی بین 6.60 تا 7.67 دلار نوسان داشته باشد. خرس ها در یک شکست دست بالا را بدست خواهند آورد و قیمت را به زیر 6.77 دلار میرسانند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT