تکنیکال دوج کوین ۳۱ تیر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۳۱ تیر ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

در بازار کریپتو، معامله‌گران به‌طور فزاینده‌ای در حال افزایش پوزیشن‌های آتی خود روی دوج‌کوین هستند؛ زیرا قیمت این ارز دیجیتال به بالاترین سطح خود در ۳۴ روز اخیر رسیده است. در این پست به تحلیل تکنیکال دوج کوین ۳۱ تیر ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۳۱ تیر ۱۴۰۳

در همین راستا، داده‌های پلتفرم تحلیلی کوین‌گلس (CoinGlass) نشان می‌دهند که سود باز قراردادهای دوج‌کوین در ماه جولای ۱۹ درصد افزایش یافته و به ۶۴۷.۱۹ میلیون دلار رسیده است.

در حال حاضر، دوج‌کوین در محدوده قیمتی ۰.۱۳۱ دلار معامله می‌شود و در طول ۷ روز گذشته بیش از ۱۵ درصد افزایش قیمت داشته است.

در این میان، شلبی، یک معامله‌گر کریپتو، در پستی اشاره کرده که بریک‌آوت قیمت دوج‌کوین ممکن است به یک حرکت قوی‌تر منجر شود. او همچنین تاکید کرده که در گذشته، این نوع حرکات به افزایش قیمت سایر آلت‌کوین‌ها مانند فلوکی و شیبا هم منجر شده است.

با این حال، همه از روند صعودی دوج‌کوین مطمئن نیستند. برخی از تحلیلگران هشدار می‌دهند که سرمایه‌گذاران نباید دچار ترس از دست دادن فرصت شوند؛ زیرا قبل از افزایش مجدد، قیمت ممکن است کاهش یابد.

تکنیکال دوج کوین ۳۱ تیر ۱۴۰۳

تکنیکال دوج کوین ۳۱ تیر ۱۴۰۳

از سوی دیگر، افزایش قیمت دوج‌کوین با بهبود احساسات کلی بازار همزمان شده است. شاخص ترس و طمع کریپتو، که احساسات بازار را نسبت به بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال اندازه‌گیری می‌کند، در حال حاضر در محدوده ۷۴ قرار دارد که نشان‌دهنده طمع در بازار است.

این شاخص نسبت به ۳۳ هفته گذشته، که در محدوده ۴۱ و نشان‌دهنده ترس شدید بود، افزایش قابل‌توجهی داشته است.

در این میان، برخی از تحلیلگران معتقدند که دوج‌کوین ممکن است بتواند عملکرد گذشته خود را تکرار کند و به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۰.۷۳ دلار برسد.

تکنیکال دوج کوین ۳۱ تیر ۱۴۰۳

تکنیکال دوج کوین ۳۱ تیر ۱۴۰۳

این افزایش قیمت مشابه آن چیزی است که یک سال پس از هاوینگ بیت‌کوین در ماه می ۲۰۲۱ رخ داد. با این حال، به دلیل ماهیت سفته‌بازانه دوج‌کوین، تکرار این الگو قطعی نیست و تحلیل تکنیکال نمودار این ارز دیجیتال چالش‌برانگیز است.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT