تکنیکال دوج کوین ۳ شهریور ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۳ شهریور ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

امروز دوج‌کوین پس از بریک‌اوت قیمتی و خروج از محدوده تثبیت خود، توجه سرمایه‌گذاران و معامله‌گران بازار را به خود جلب کرد. در این پست به تحلیل تکنیکال دوج کوین ۳ شهریور ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال دوج کوین ۳ شهریور ۱۴۰۳

در ۱۸ روز گذشته، قیمت دوج کوین در محدوده‌ای بین ۰.۰۹۴ تا ۰.۱۰۸ دلار قرار داشت. اما با اعلام احتمال کاهش نرخ بهره توسط جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، دوج‌کوین یک بریک‌اوت صعودی را تجربه کرد.

این بریک‌اوت باعث شد که چشم‌انداز قیمتی دوج‌کوین صعودی شود، هرچند هنوز قیمت زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (EMA) قرار دارد.

تحلیل‌‌های تکنیکال نشان می‌دهند که احتمال زیادی وجود دارد که قیمت دوج کوین در روزهای آینده بیش از ۱۵ درصد افزایش یابد و به سطح ۰.۱۳ دلار یا حتی بالاتر برسد.

در همین راستا،‌ یک تحلیلگر بازار کریپتو نیز اشاره کرده که دوج‌کوین در حال ورود به مرحله سوم چرخه صعودی خود است و در امتداد خط روند تثبیت می‌شود. در چنین شرایطی،‌ دوج کوین ممکن است پس از این تثبیت قیمت، با رشدی قابل توجه به سطح ۲ یا حتی ۴.۵ دلار برسد.

تکنیکال دوج کوین ۳ شهریور ۱۴۰۳

دوج کوین ۳ شهریور ۱۴۰۳

در زمان نگارش این خبر، دوج کوین در محدوده قیمت ۰.۱۱۳ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۵ درصد افزایش داشته است. حجم معاملات نیز در همین مدت ۱۲۹ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده مشارکت بیشتر معامله‌گران به دلیل این بریک‌اوت است.

در این میان، سود باز قراردادهای دوج‌کوین نیز در ۲۴ ساعت گذشته ۹ درصد افزایش یافته است که افزایش توجه و علاقه سرمایه‌گذاران به این میم‌کوین را نشان می‌دهد.

در همین راستا، بازار کلی کریپتو نیز در ۲۴ ساعت گذشته، ۴.۶ درصد رشد داشته و دارایی‌های برتر مانند بیت‌کوین، اتریوم، سولانا و کاردانو نیز، افزایش قیمت قابل توجهی را ثبت کرده‌اند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT