تکنیکال دوج کوین 2 تیر

تحلیل تکنیکال دوج کوین 2 تیر

زمان مطالعه < 1 دقیقه

رمزارز دوج کوین (DOGE) در سه روز گذشته ،42 درصد افزایش یافته و در حال حاضر پس از عقب نشینی اخیر خود در حال بازیابی است. DOGE با قیمت 0.069 دلار معامله می شود که در بالای میانگین متحرک نمایی 8 روزه (EMA) قرار دارد و این سطح ، به عنوان یک حمایت برای  DOGE عمل می کند. در این پست به تحلیل تکنیکال دوج کوین 2 تیر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال دوج کوین 2 تیر

تا زمانی که این حمایت حفظ شود، مسیر قیمت دوج کوین ، صعودی خواهد بود و آنرا به EMA 34 روزه در 0.074 دلار می رساند. در مجموع ، این رمزارز طی سناریوی مذکور، 17 درصد رشد می کند. در صورتی که خریداران  در بازار حاضر شوند، احتمال صعود DOGE به سقف مقاومت 0.078 دلاری بالا است.

تکنیکال دوج کوین 2 تیر

تکنیکال دوج کوین 2 تیر

این رالی منجر به صعود 24 درصدی دوج کوین می شود. اگرچه بعید است، اما در برخی از شرایط، قیمت دوج کوین حتی می تواند به EMA 50 روزه در 0.082 دلار افزایش یابد.

علیرغم اینکه شرایط برای صعود دوج کوین مهیا به نظر میرسد ، اما بسته شدن کندلی چهار ساعته زیر سطح 0.057 دلاری،سناریوی گاوی را باطل می کند. در این صورت ، حمایت مذکور به یک سطح مقاومتی تبدیل می شود و در اثر آن ، DOGE در مسیر افت 13 درصدی به سمت سطح 0.049 دلاری قرار میگیرد.

منبع: FXSTREET

امتیاز 5/5 - از 6 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT