تکنیکال دوج کوین 26 خرداد

تحلیل تکنیکال دوج کوین 26 خرداد

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز دوج کوین (DOGE) ،سه سقف پایین تر به ثبت رسانده است که با استفاده از خط روند به هم وصل می شوند . این رمزارز در طول سقوط 93 درصدی خود هر بار که تلاش کرد بازیابی شود ، با این خط روند روبه رو شد و روند بازیابی آن متوقف شد. در این پست به تحلیل تکنیکال دوج کوین 26 خرداد می پردازیم.

تحلیل تکنیکال دوج کوین 26 خرداد

در نتیجه، DOGE به زیر ناحیه حمایتی ،0.070 الی 0.087 دلار ، کاهش یافت و آنرا به ناحیه مقاومتی تبدیل کرد. نکته قابل توجه اینجاست که قیمت دوج کوین در آستانه مورد امتحان قرار دادن حمایت 0.048 دلاری بود ، اما با ورود خریداران این امر محقق نشد.

در حالی که دورنگار کلی بازار ، خرسی است ، اما به نظر می رسد شاخص (MRI) با صدور یک کندل سبز به شکل “یک” حاکی از تغییر احتمالی روند است. این شاخص رشد دوج کوین با یک الی چهار کندل سبز را پیش بینی می کند.

برای مثال ، این شاخص در 10 مه (20 اردیبهشت) با یک کندل قرمز به شکل “یک” همراه شد . قیمت پس از آن 90 درصد سقوط کرد.

آخرین باری که این شاخص با کندلی به شکل “یک” همراه شد و سیگنال خرید صادر کرد، قیمت دوج کوین در عرض دو ماه تقریبا 445 درصد افزایش یافت.

بنابراین، سرمایه گذاران باید با احتیاط نسبت به این سیگنال  خوش بین باشند. اگر واقعا قیمت به کف خود رسیده باشد، DOGE می تواند پیش از مواجهه با هر گونه فروش شدید و ناگهانی ، 81٪ افزایش یابد و به 0.109 دلار برسد.

تکنیکال دوج کوین 26 خرداد

تکنیکال دوج کوین 26 خرداد

از سوی دیگر، اگر قیمت دوج کوین با کندلی هفتگی ، زیر سطح 0.048 دلاری بسته شود، قیمت به کف پایین تری میرسد و روند نزولی ادامه خواهد یافت.

همچنین ، سطح مذکور به یک سطح مقاومتی تبدیل می شود و سناریوی گاوی و سیگنال شاخص MRI باطل خواهد شد. در چنین شرایطی ، قیمت دوج کوین می‌تواند 60 درصد سقوط کند تا شکاف واقع شده در بین سطح 0.041 دلار الی 0.014 دلار را پر کند.

منبع:FXSTREET

امتیاز 5/5 - از 14 رای

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT