تکنیکال دوج کوین (DOGE) 18 تیر

تحلیل تکنیکال دوج کوین (DOGE) 18 تیر

زمان مطالعه 2 دقیقه

رمزارز دوج کوین (DOGE) ممکن است در آینده نزدیک ،در مسیر رشد به سمت سطح 0.12 دلاری قرار گیرد. معامله‌گرانی که با این میم کوین سرشناس آشنا هستند، میدانند که این رمزارز به موجب رالی های غیر منتظره و سقوط های ناشی از FOMO معروف است. بررسی های تکنیکال حاکی از آن است که قیمت DOGE افزایش خواهد یافت، اما فعلا تشخیص آن سخت است که آیا این رمزارز به کف قیمتی خود رسیده است و یا خیر. در این پست به تحلیل تکنیکال دوج کوین (DOGE) 18 تیر می پردازیم.

تحلیل تکنیکال دوج کوین (DOGE) 18 تیر

با توجه به اینکه گاوها موفق شدند  از میانگین متحرک ساده 8 و 21 روزه عبور کنند ،قیمت DOGE در حال حاضر در حدود سطح 0.07 دلاری معامله می شود. . SMA ها می تواند عاملی برای شروع روند صعودی پیش بینی شده در روزهای آینده باشند.

از لحاظ نسبت ریسک به ریوارد، خریداری ابتدایی این رمزارز در سطح 0.07 دلار می‌تواند سود بیشتری را حاصل کند ، اما بر اساس معاملات عادی ، خریداری در 0.078 دلار با شکست مقاومتی همراه است. با این حال، معامله گران باید توجه داشته باشند که فعلا امکان کاهش قیمت این رمزارز به ناحیه 0.05 دلاری وجود دارد.

تکنیکال دوج کوین (DOGE) 18 تیر

تکنیکال دوج کوین (DOGE) 18 تیر

بنابراین بی اعتبار شدن سناریوی گاوی منوط به کاهش قیمت به زیر سطح 0.04914 دلاری است. با این حال، معامله گرانی که مایل به پذیرش ریسک هستند ، می توانند زودتر در سطح 0.06162 دلاری وارد بازار شوند. اگر قیمت به زیر سطح 0.6162 دلاری کاهش یابد، دوج کوین در مسیر کاهش به سمت سطح 0.05 دلاری قرار می گیرد.

همچنین ، اگر دوج کوین به زیر سطح 0.04914 دلاری برسد، معامله‌گران باید فوراً از پوزیشن های معاملاتی خود خارج شوند زیرا این امکان وجود دارد که قیمت DOGE به سطح 0.02 دلار کاهش یابد و اثر آن ، ارزش بازاری فعلی دوج کوین 70 درصد کاهش می یابد.

منبع: FXSTREETs

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT