تحلیل تکنیکال ریپل مهر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال ریپل مهر ۱۴۰۳

زمان مطالعه 2 دقیقه

با افزایش عملکرد صعودی در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت ریپل پس از نمایش یک اقدام قیمتی خنثی در 2 هفته گذشته، با موفقیت دوباره شتاب گرفت. علاوه بر این، پس از چندین مورد آزمایش ناموفق در 3 ماه گذشته، از خط روند مقاومت حیاتی خود خارج شده است. با این حال، سرمایه گذاران ریپل نگران آینده قیمت ریپل، هفتمین ارز دیجیتال بزرگ برای مهرماه هستند زیرا، این ارز دارای سابقه قیمتی بی ثبات است. در این مقاله به تحلیل تکنیکال ریپل مهر ۱۴۰۳ می پردازیم.

تحلیل تکنیکال ریپل مهر ۱۴۰۳

در میان افزایش نوسانات قیمت، توکن ریپل در روز گذشته با حجم معاملات 2.039 میلیارد دلار، تغییر 66.26+، 5 درصد جهش کرد. علاوه بر این، با افزودن 8.08 درصد در ماه گذشته، تمام زیان های خود را که در ماه های آوریل تا جولای تجربه کرده است، جبران کرده است.

علاوه بر این، با پامپ قیمت اخیر، خط روند مقاومت خود را در الگوی کانال در بازه زمانی 1 روزه شکسته است. قابل ذکر است، با قیمت معاملاتی 0.62 دلار و ارزش بازار 35.13 میلیارد دلار، نیاز به جهش کمتر از 2٪ برای کسب جایگاه ششمین ارز دیجیتال بزرگ است.

تحلیل تکنیکال ریپل مهر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال ریپل مهر ۱۴۰۳

میانگین متحرک نمایی 50 روزه به طور مداوم از نمودار قیمت ریپل در بازه زمانی 1 روزه حمایت می کند. این نشان دهنده احساسات صعودی قوی برای این آلتکوین در بازار ارزهای دیجیتال است.

علاوه بر این، اندیکاتور RSI افزایش شدیدی را به سمت محدوده خرید بیش از حد ثبت کرده است که خط روند میانگین آن از روند قیمت حمایت می کند. این نشان می دهد که قیمت ریپل ممکن است در آینده به افزایش ارزش خود ادامه دهد.

آیا قیمت ریپل میتواند تارگت 0.74 دلار را بزند؟

اگر بازار 0.630 دلار را بازیابی کند، گاوها برای آزمایش سطح مقاومت بالای 0.690 دلار آماده می شوند. علاوه بر این، اگر قیمت ریپل ارزش خود را بالاتر از آن سطح نگه دارد. این می تواند منجر به صعود به سمت بالاترین قیمت سالانه 0.7450 دلاری شود.

تحلیل تکنیکال ریپل مهر ۱۴۰۳

تحلیل تکنیکال ریپل مهر ۱۴۰۳

از طرف دیگر، اگر یک روند معکوس رخ دهد، توکن ریپل می تواند سطح حمایت خود را از الگوی کانال نزولی دوباره آزمایش کند. علاوه بر این، اگر خرس‌ها به شتاب خود ادامه دهند، قیمت ریپل می‌تواند به سمت سطح حمایت پایین‌تر 0.560 دلار سقوط کند.

امتیاز دهید

برای این نوشته برچسبی وجود ندارد !

نظرات کاربران

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان (IRT)
()
پرداخت می‌کنید
()
تومان (IRT)
دریافت می‌کنید
1 = IRT